Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Tanita vekter. Pålitelighet?

Brukes den riktig så er den valid og kan gi et fair mål på hvor "landet ligger".  :thumbup: 

 

Men hvilke resultater som kommer ut og hvordan disse bør tolkes kan variere noe mellom ulike modeller fra samme produsent. Enkelte tilfeller vil en se at resultatene avviker fra hverandre til tross for små tidsforskjeller.

Derfor kan gjennomsnittet av +/- målingene over tid hvor det ikke er store variasjoner være en måte å justere på. Her kan en bruke gjennomsnittet eller medianen, sistnevnte om det er ekstremtall mellom disse målingene. Men da bør en ha følgende aspekter i bakhodet:

 

- Bør skje på fastende mage

- Tisse ut føre

- Måle på samme tid av døgnet (eks morgen) 

- Ingen hard fysisk aktivitet de siste 8 timene før måling

- Alkohol, mat, menstruasjon relatert til ødemer kan gi variasjoner i resultater 

- Ikke bruk dette på personer med en pacemaker  :)

 

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kjemiker jeg har blitt kjent med (kvinnelig ofc) sier di hadde et forsøk på skolen om fiskeoljer og kvaliteten på dette. Og resultatene var ganske interessant for oss som løfter.

Blant annet er kapsler i ca. 90% av tilfellene dårligere kvalitet enn flytende (jeg personlig har altid sverget til kapsler).

Da jeg spurte om dette er pga di er i kapsler, ble svaret "nei fordi di bruker dårligere olje i kapsler".

 

Så now u know.

 

Sidenote: ja, hu kan lage metamfetamin :p

Lenke til kommentar

Meg bekjent var det snakk om en del av kjemikeres opplæring, altså dette finner hvert eneste nye kull ut.

 

Jeg prøvde argumentere for og imot (brukte til og med "Dukien på et forum" som argument).

 

Hun sa: åpne kapselen og lukt på den. Den vil alltid lukte verre, uansett alder på den flytende.

 

Kan selvfølgelig grave mer, men da må jeg ha noen konkrete spørsmål (som ikke nødvendigvls er på gresk ;) ).

Endret av Corey
Lenke til kommentar

 

X-life har 25% rabatt på ALT i dag... What to use feriepengene på?  :hmm:

Er de prisene som er oppgitt på hjemmesiden nå etter 25% rabatt? Eller hvordan får jeg 25% der?

 

Når du har valgt det du skal ha kan du skrive inn en rabattkode som er "100k" om du nå rekker det før klokka 00oo :)

Lenke til kommentar

 

 

X-life har 25% rabatt på ALT i dag... What to use feriepengene på? :hmm:

Er de prisene som er oppgitt på hjemmesiden nå etter 25% rabatt? Eller hvordan får jeg 25% der?

Edit : ble jeg usikker gitt..

 

Prisene er som normalt, men endres når man går til betaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...