darkness| Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Ingen av delene, helt nøytralt som når man står og ser rett frem. Mange liker å fokusere på et punkt, men er det nære, så blir det knekk. I hele løftet skal nakken være deilig, ikke strukket i øst og vest. Hvordan er en deilig nakke? ? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/symptomer/albuesmerter-veiviser-1191.html http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/symptomer/albuesmerter-veiviser-1191.html?page=2 Som du ser her kan det være 1000 ting, men "overbelastning av en bevegelse" går ofte igjen. Jeg hadde det samme selv , trudde det var pga pcbruk ( typisk 120t uka) Det viste seg å være pga en skade i biceps. Blir som å trille en terning for en som ikke kan bevege armen fysisk for å sjekke. Symptomene passer perfekt med tennisalbue, umulig å si sikkert, men symptomene er det samme ihvertfall Man snakker betennelsestilstand uten bakterier her, og det må være ømt om du trykker der om det skal være det. Fysioterapeut? Det er ikke så mye man kan gjøre selv, legge på is, strekke rett, støttetape ol. Fastlege så fysioterapeut vil kunne by på inflammasjonsdempende medisiner som for eks kortisoninjeksjoner. Legge deg under kniven er kjipt, men da kutter de litt i senen så den blir avlastat der det er vondt. Men alle kommer til å si det samme, ikke belast armen mens den er bøyd og det er jo så si alt som har med trening å gjøre. Har ikke blitt noe bedre, men har heller ikke gjort noe mer enn å ikke trene med albuen(noe som begrenser treningen veldig), og prøvd å ta det litt med ro med den. Tror om sånn albuestøtte som den under? http://www.clasohlson.com/no/Adidas-albuebeskytter/Pr315474002 Eller http://www.apotek1.no/produkter/futuro-albuestotte-l-1stk-922969p Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Ingen av delene, helt nøytralt som når man står og ser rett frem. Mange liker å fokusere på et punkt, men er det nære, så blir det knekk. I hele løftet skal nakken være deilig, ikke strukket i øst og vest. Hvordan er en deilig nakke? Det er deilig at den ikke er strukket. Sitte på første rad på kino er for eks ikke deilig. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 1. Jeg må ha ny dress... igjen. Jepp, dro på meg dressjakka, følte meg som hulken. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2015 Gir opp dress. kjøper 399kr-opplegg. kjøpte en til en begravelse i april, må ha ny til utnenedsettelsen nå, buksa er alt for stor i livet etter en deff. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Hei. Har deffet i en måneds tid. Har lagt meg på oppunder 0,4 kg ned i uka. Men, ble syk i forrige uke og gikk ned 1,7 kg. Skal jeg ta en uke med en liten bulk for å "carbe opp"? Fortsette deff? Eller gå ned enda mindre enn 0,4 kg frem til jeg kommer på kurs med målene mine igjen? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Fortsette, men 0,4 er lite da, det spiser bulketid. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Er det noe dumt å bli med på noen av disse styrke-gruppetimene til Sats når jeg følger et treningsprogram fra før? Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Så lenge du har overskudd, og du ikke ender opp med å trene samme muskelgrupper 3 dager på rad eller mer, kjør på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Noen her som fulgte med på The Biggest Loser? Leste i dag at de var i aktivitet 8 timer og hadde et kosthold på 1000-1100 kalorier pr dag. Hva synes folk om det? Høres jo nesten litt farlig ut. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Noen her som fulgte med på The Biggest Loser? Leste i dag at de var i aktivitet 8 timer og hadde et kosthold på 1000-1100 kalorier pr dag. Hva synes folk om det? Høres jo nesten litt farlig ut. Det er bent frem meningsløst ja... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Det er ekstremt ja, men jeg ser ikke noe problem med det så lenge de er nøye fulgt av leger. De aller fleste friske mennesker kan følge et sånt regime en periode. Jeg antar også at de hadde dager med høyere kaloriinntak, og 8 timera aktivitet kan være så mangt. Veier man 150kg er jo bare det å gå, kardio. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Husk at disse folka ikke beveger seg mye ellers. Halve treningen vil bare veie opp en normal dag på jobb for oss andre. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Det lar seg gjøre å bli feilernært under vektreduksjon-fasen. Dette i en begrenset periode. I samråd med helsepersonell er av og til lav-kalori-høy protein diett en løsning, gjerne med mikronæringstoffer fra tilskudd Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Ser den "dietten" på alt 120kg+ uansett land. Så går de gjerne ned 7-8kg i uka også, er nok mye som ikke er fett i det volumet de bærer på. Væskedannelser i øst og vest. Noen som blir med å nå 300 bare for å ha testet monsterdeff? 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde ikke klart å komme i nærheten av 200kg en gang uten roids. En vakker dag skal jeg tikke inn på 130, men det blir nok noen år til. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde ikke klart å komme i nærheten av 200kg en gang uten roids. En vakker dag skal jeg tikke inn på 130, men det blir nok noen år til. Å joda, en pakke Gifler, 1 melkesjokolade, 1 liter sjokomelk og WoW hver dag i tillegg til alt anna så kommer du glatt over 200 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Mener de feite jeg ser på tv spiser 35.000kcal pr dag, regner med en del av det bare går rett igjennom uten opptak pga alt for mye av alt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2015 Med det nevnt, hvor mye av KCAL tar kroppen opp om man moser innpå eksempelvis 50ooo KCAL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå