Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar begge to :)

Ligger for høyt når jeg tar den av, eller når jeg benker opp og ned? Jeg begynner på nivå 2 av 3 i racket.

Har det noe med at jeg strekker armene helt ut under løftene?

 

Du skal klare å løfte den av uten å miste skulderposisjonen. 

 

Om du ikke går helt opp vil bare trene triceps mindre, og siden spenner i kjøttkaka vil holdes uten pause øverst, så kan det gi litt mer pump som igjen kan påvirke resten av reppene. 

Det blir da okklusjonseffekt som er mer ønskelig på volumtrening. 

Med isolasjonsøvelser for volum er stalltips å ikke gå helt opp eller ned for å oppnå denne okklusjonseffekten. 

Lenke til kommentar

 

Jeg benket 110 kg i dag. Det har ikke gått så mye framover det siste året, men det er jo noe.

 

Det er jaggu bra! kjør på og full gass! :)

 

 

Takk skal du ha.

 

I dag skulle jeg ta 130 kg i knebøy. Jeg visste at det er tungt, men trodde at jeg skulle klare mer enn ett løft. Så jeg ble litt skuffet, men så viste det seg at jeg hadde lagt på 10 kg for mye, så da var det greit. Dette var altså uten belte eller andre hjelpemidler, bare så ingen tror at jeg er svak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør det noe å ta 1-2 øl før trening på lørdagen?

 

 

I dag er sorgens dag. 17 Mai 2014 makset jeg i mark. Det har ikke blitt noe mer siden, enda jeg bare er 18 år. 17 Mai 2016 godtar jeg ikke noe annet enn tosifret kilo opp.

 

Ja da er det vel endelig blitt bevist: Øl er tydeligvis ikke egnet som pre-workout likevel :hmm: .

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I dag er sorgens dag. 17 Mai 2014 makset jeg i mark. Det har ikke blitt noe mer siden, enda jeg bare er 18 år. 17 Mai 2016 godtar jeg ikke noe annet enn tosifret kilo opp.

Da spiser du enten for lite, eller trener feil..

 

Har lagt på den samme vekten hele året, og trener mye kondisjon i tillegg så ligger nok i det. Hadde jeg gått inn for det hadde jeg nok fått den opp litt. Lurer litt på hva jeg skal gjøre frem til sommeren, om jeg skal deffe eller bare drite i det. Ligger på 92 kg, og er 186 cm høy. 18 år og 12,7 % fett noe som er greie tall? Vil jo ned til det magiske 10 tallet, men vil heller ikke bli svakere :)

Lenke til kommentar

 

Gjør det noe å ta 1-2 øl før trening på lørdagen?

 

 

I dag er sorgens dag. 17 Mai 2014 makset jeg i mark. Det har ikke blitt noe mer siden, enda jeg bare er 18 år. 17 Mai 2016 godtar jeg ikke noe annet enn tosifret kilo opp.

 

Ja da er det vel endelig blitt bevist: Øl er tydeligvis ikke egnet som pre-workout likevel :hmm: .

 

Haha, dette var et engangstilfelle.. Litt dårlig timing med de to innleggene der :)

Lenke til kommentar

Dro først 120*5, og 1 rep på 130 i mark i går.

Ikke i nærheten av mange av dere karer her inne, men til å være 16 år og holdt på siden oktober er jeg fornøyd!

 

Gratulerer med dagen! :)

Veldig bra! Jeg tror også at om du klarer å dra 5 reps på 120, bør 2 gå på 130 og du kan ha en enda litt høyere maks :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gjør det noe å ta 1-2 øl før trening på lørdagen?

 

 

I dag er sorgens dag. 17 Mai 2014 makset jeg i mark. Det har ikke blitt noe mer siden, enda jeg bare er 18 år. 17 Mai 2016 godtar jeg ikke noe annet enn tosifret kilo opp.

 

Ja da er det vel endelig blitt bevist: Øl er tydeligvis ikke egnet som pre-workout likevel :hmm: .

 

Haha, dette var et engangstilfelle.. Litt dårlig timing med de to innleggene der :)

 

Å øke 10kg på et år burde jo være relativt greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 observasjoner ifra gårsdagens 17 mai:

 

1. Jeg må ha ny dress... igjen.

2. Når jeg skulle knytte slipset svei det som pøken i nakken, blod og faenskap, tydeligvis forårsaket av en bombe av en knebøy økt dagen før.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tx1mryKqvT8

 

On another note: Noen som har prøvd Carnivore? Kjøpte med meg en bøtte fra le swede, så hvis noen har tips & triks på at dette ikke skal smake en bøtte med dritt så tas det imot med takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...