Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Spiser man tilbake kcal og det ikke er ting som tar timesvis, så kan man klare det.

Men siden forlite kcal er 90% av problemene, så ja, da vil det oftest være det.

 

Jeg klatrer, krav maga og danser swing, men ser ikke på det som kardio, er jo ikke timesvis hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser at "fiberfin", en spesiell meltype, tilsvarer 0 kcal pga magen ikke greier å fordøye den, og at den dermed renner ut andre enden.

 

Det meste som høres for utrolig ut til å være sant, er det. Noen som vet noe mer rundt meltypen, av ren nysgjerrighet?

Det inneholder 60% fiber som magen ikke kan fordøye, og 31% karbohydrater, altså langt ifra 0 kcal.

 

FiberFin

Endret av rankine
Lenke til kommentar

Jeg ser at det varierer om noen løfter sumo eller vanlig markløft i styrkeløft. Står utøverne fritt til å velge dette selv, eller er det andre hensyn som bestemmer hvilken type de bruker?

Innen egentrening står du fritt til å velge selv(((:

 

Innen konkurranse stilles det krav til avstand mellom labbene for å få godkjent løft.

 

Edit:

Blir usikker når jeg leser dette..

 

Jeg har stadig trodd at man ikke får løfte sumo i en vanlig markløftkonkurranse?

Har prøvd å finne ut av dette nå, noen andre her inne kan garantert bekrefte eller avkrefte.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Har vært av og på med treningen min siden jeg begynte for halvannet år siden, men de siste månedene har jeg begynt å trene med noen kolleger, som hjelper meg med å holde det i sjakk og unngår skulking. 

I dag tok jeg 100kg i markløft, første gang jeg er på tre siffer. Ikke mye i forhold til mange her, men for meg er det ganske stort. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...