War Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Spiser man tilbake kcal og det ikke er ting som tar timesvis, så kan man klare det. Men siden forlite kcal er 90% av problemene, så ja, da vil det oftest være det. Jeg klatrer, krav maga og danser swing, men ser ikke på det som kardio, er jo ikke timesvis hver dag. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kondis er homo, ødlegger for gainsa! Hilsen en fyrstikk. Kondis er sjef brukt rett. Spør hvilken som helst toppatlet, og han vil si det samme. Hjertet er tross alt vår viktigste muskel. Hilsen tidligere fyrstikk. 4 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Leser at "fiberfin", en spesiell meltype, tilsvarer 0 kcal pga magen ikke greier å fordøye den, og at den dermed renner ut andre enden. Det meste som høres for utrolig ut til å være sant, er det. Noen som vet noe mer rundt meltypen, av ren nysgjerrighet? Lenke til kommentar
rankine Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Leser at "fiberfin", en spesiell meltype, tilsvarer 0 kcal pga magen ikke greier å fordøye den, og at den dermed renner ut andre enden. Det meste som høres for utrolig ut til å være sant, er det. Noen som vet noe mer rundt meltypen, av ren nysgjerrighet? Det inneholder 60% fiber som magen ikke kan fordøye, og 31% karbohydrater, altså langt ifra 0 kcal. FiberFin Endret 7. mai 2015 av rankine Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det nevnes ofte at nybegynnere har mulighet til å bygge muskler og forbrenne fett samtidig. Når er man nybegynner? Er man nybegynner om man har trent før, men vært så lenge borte fra treningen at muskler og fettprosent har forfalt? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Man er nybegynner helt til man trener rett. Gjelder siste gruppen også. "forbrenne fett" blir litt missvisende, økte glykogenlagre og mer kjøtt gir lavere fettprosent pga det er i % , for den gruppen. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg ser at det varierer om noen løfter sumo eller vanlig markløft i styrkeløft. Står utøverne fritt til å velge dette selv, eller er det andre hensyn som bestemmer hvilken type de bruker? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Jeg ser at det varierer om noen løfter sumo eller vanlig markløft i styrkeløft. Står utøverne fritt til å velge dette selv, eller er det andre hensyn som bestemmer hvilken type de bruker? Innen egentrening står du fritt til å velge selv(((: Innen konkurranse stilles det krav til avstand mellom labbene for å få godkjent løft. Edit: Blir usikker når jeg leser dette.. Jeg har stadig trodd at man ikke får løfte sumo i en vanlig markløftkonkurranse? Har prøvd å finne ut av dette nå, noen andre her inne kan garantert bekrefte eller avkrefte. Endret 9. mai 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 I styrkeløft kan du velge. I strongman brukes kun klassisk. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 I styrkeløft kan du velge. I strongman brukes kun klassisk. der kom den, takk Akse. måtte ty til Edit her etter et par timers leting ettersom jeg ble i tvil om eget utsagn stemte. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ok, for det vil jo variere hva en er sterkest i, men synes det virker som at de beste i styrkeløft uansett er bede i knebøy enn markløft, uansett hvilken type markløft de bruker. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 De flestse drar mer i bøy ja, men det har også med at de trener mye mer bøy enn mark. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Så trener de vel kvartbøy? Knapt sett noe annet. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 http://www.side3.no/trening/hva-skjer-om-en-prver-a-spise-like-mye-som-the-rock/3422785297.html En fyr som prøver seg på "The Rock-dietten". Ifølge artikkelen er dette KUN 4100 kalorier. Nå har jeg spist over 4000 kalorier mange ganger og aldri vært i nærheten av å ha spist alt det der! Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Så trener de vel kvartbøy? Knapt sett noe annet. Kvartbøy i styrkeløftkonkurranser? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 nei "på gymmet" , fikk ikke med meg at det var snakk om konkiser. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Har vært av og på med treningen min siden jeg begynte for halvannet år siden, men de siste månedene har jeg begynt å trene med noen kolleger, som hjelper meg med å holde det i sjakk og unngår skulking. I dag tok jeg 100kg i markløft, første gang jeg er på tre siffer. Ikke mye i forhold til mange her, men for meg er det ganske stort. 5 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hva mener dere ang. aktivisering av Latissimus: Nedtrekk m/bredt grep eller sittende roing med samme stang og grepsbredde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå