Mrs Hatta Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Trener fotball 2 ganger i uken å klatring en gang i uken... En sjelden gang jeg tar situps.. Skal begynne på studio når jeg blir 16 da 7945203[/snapback] Bare to ganger i uken? 7946714[/snapback] Jepp... Kan velge om jeg vil trene 5 ganger i uken eller 2.. Jeg orker ikke å trene 5 ganger i uken, så derfor blir det bare 2. 7948924[/snapback] Trener fotball fire ganger i uken. Slutta med boksing pga det, men jeg har egentrening opp til 8-9 ganger i uka. Kondisjon for det meste, og utholdenhet. Hadde ikke taklet å trene mindre enn 5 økter pr uke. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg lurer på hvordan det går med håndleddtreningen til mushi? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Trener fotball fire ganger i uken. Slutta med boksing pga det, men jeg har egentrening opp til 8-9 ganger i uka. Kondisjon for det meste, og utholdenhet. Hadde ikke taklet å trene mindre enn 5 økter pr uke. 7959769[/snapback] 8-9 egentreningsøkter + 4 fotballøkter, dvs. 12-13 treningsøkter per uke? Jeg ligger rundt 5 økter per uke nå, de fleste er styrke/bygging. Synes fremgangen er tregere enn fortjent, men den er nå der og det er ganske artig. Kondisjonstrening og denslags har jeg aldri vært veldig fan av, men jeg prøver å presse meg 1 gang i uka eller noe deromkring. Det blir mer i sommer, når man kan ta ibruk naturen litt mer uten å måtte feste planker til bena. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Noen som har noe erfaring med digger og chopper som øvelse for obliques? Trenger noe nytt for obliques, og er ingen fan av situps/crunches med vridning. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Noen som har noe erfaring med digger og chopper som øvelse for obliques? Trenger noe nytt for obliques, og er ingen fan av situps/crunches med vridning. 7963495[/snapback] De ser bra ut, men det ser ut som det kan være vanskelig å holde balansen i øvelsen samtidig som du tar i skikkelig. Men dette går vel med litt øvelse. Ser ut som den tar litt på skuldrene også Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skal prøvest på mandag! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Noen som har noe erfaring med digger og chopper som øvelse for obliques? 7963495[/snapback] Har prøvd noe liknende, men i en litt mer klumsete positur. Det er hvertfall gode øvelser å variere med, og muligens til å bruke til generell magetrening også. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Noen som har noe erfaring med digger og chopper som øvelse for obliques? Trenger noe nytt for obliques, og er ingen fan av situps/crunches med vridning. 7963495[/snapback] Spør du meg er det bare tull å fokusere på slike muskler. Trener du markløft, knebøy ++ blir obliques aktivisert mer en nok. Fokuser på baseøvelser da dette er alt du trenger. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Spør du meg er det bare tull å fokusere på slike muskler. Trener du markløft, knebøy ++ blir obliques aktivisert mer en nok. Fokuser på baseøvelser da dette er alt du trenger. 7964088[/snapback] Det er greit å ha kjennskap til noen øvelser for muskelgruppa uansett. Jeg pleier å trene magen ca. 1-2 ganger i måneden, dette synes jeg er greit for litt avveksling. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Høy fettprosent....da er jeg, ekstremt overvektig 7964202[/snapback] Hehe, det er bare enkelte som har glemt å oppdatere skalaen sin for overvektig/undervektig siden man foretok en gjennomstnittsundersøkelse på den jødiske befolkning i år 1945. Litt lovehandles er godt å ha, og kose på. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 okki.. har ikke HØY fettprosent, men det er for mye til at 6 packen ikke synes skikkelig.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 okki.. har ikke HØY fettprosent, men det er for mye til at 6 packen ikke synes skikkelig.. 7964368[/snapback] Syns det var bra nok jeg da. Relativt lav fettprosent Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 tja.. skal ikke klage.. men skal se bra ut til sommeren.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 tja.. skal ikke klage.. men skal se bra ut til sommeren.. 7964399[/snapback] Ja, hvordan spiser du? Usunt? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 tja.. skal ikke klage.. men skal se bra ut til sommeren.. 7964399[/snapback] Ja, hvordan spiser du? Usunt? 7964410[/snapback] ikke særlig sunt nei, men trener ganske hart og mye. tenkte jeg skulle skifte kostholdet fra og med mars. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Tydelig fremgang der 7960495[/snapback] Ja, det kommer seg. 5x5 er et godt program. 7963431[/snapback] Er ikke så inne på styrketrenings greier, men jeg brukte å kjøre 5x15-20 kroppshevninger før. Tenker på når man henger i en stang, ikke har bena i bakken, heiser seg helt opp og sakte ned igjen. Brukte å ta armene lengre og lengre fra hverandre etterhvert som jeg hadde tatt noen, men nå er det såvidt jeg klarer å ta 15 stykker. En god stund siden jeg trente styrke, egentlig rart hvor fort musklene blir borte. 7963482[/snapback] Hehe, ikke akkurat det jeg tenkte på. 5x5 går ut på at man kjører 5 sett, 5 rep på baseøvelser, som da er markløft, benkpress, knebøy og militærpress. Man får en grei boost i både styrke og volum med det, som du ser på bildet mitt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 markløft, militær press?? hvordan er det?? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Stående militærpress (kan også utføres sittende) Markløft Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Større armer og bryst + en mer markert mage og jeg er fornøyd.Har ikke fått trent så mye i det siste, da det stygge vêret gjør meg umotivert Så du håper på større armer og bryst ved å trene ute? Hva trener du ute, siden været er så dårlig? Eller gidder du ikke trene styrke fordi været er dårlig? 7963543[/snapback] Trener stryrke.. Problemet er at jeg trener i et lagshus et stykke her i fra, så fremkommlighet kan av og til vere et problem, da jeg må gå/jogge dit. Er vêrtet pissdårlig dette ikke så hyggelig. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvilken øvelese trener brystet best.. sliter med å finne pga den ene albuen er knust så er den mye svakere i venstre arm, enn høyre arm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå