Primer4 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Får litt vondt i håndleddene når jeg kjører biceps-curl med stang. Kan det være løsningen å kjøpe sånne? Det hjelper ikke. Mindre curls eller pause. Har hjulpet for meg før i den forstand at jeg har kunne fortsette med å ta curls på samme måte uten verken forbedring eller forverring av håndleddene. Edit: vet dette er spurt og svart på tusen ganger men har noen tips til større armer (spesielt biceps) Har høye biceps fester så har et relativt dårlig utgangspunkt (dvs. overarmene så små ut selv da de målte 40.5/41cm (hadde dog litt høyere fett % da)) Det jeg gjør nå med treninga hovedøvelsemessig er at jeg trener all benken min smal, og trener alle ryggøvelser med underarmsgrep, av assists trener jeg dips (smalt) to ganger i uka 3-4 sett på 10+ reps med ekstravekter og 10+reps nedtrekk og 3-4sett curls med flat/ez-stang/hantler to ganger i uka. Av kosthold går det i nok proteiner og solid kcal overskudd. Endret 16. april 2015 av Primer4 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 hvilken stang? anbefaler ezBruker både rett og ez. Av ez får jeg ikke spessielt vondt. Men hørt at med rett stang treffer den bicepsen bedre? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Mer ez- mer "hammer" ( litt mer underarm også) , to forskjellige øvelser. Men ja, hjelper lite om man får vondt i leddene.. Vanlig grep går mer på å få frem kulen / toppen / peaken / ofte brukt for å forme innen kroppsbygging. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Uff... Har fått buttwink... Men det har hjulpet å rulle litt. Hvilke andre øvelser anbefales? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Når jeg går ned i benkpress skal jeg da presse brystet opp? Siden man skal presse skuldrene sammen under benkpress, så må jeg vel nesten det for at skulderbladene skal gå mot hverandre? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 bmwcoupe: Hamstring må styrkes, mer strekking av hofter, samt styrking av kjerne. lami: Brystet ut og opp ja, godt med svai i rygg, og skuldre sammen. Prøv å knekk stanga med hendene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg er bare middels interessert i vektløfting, men kommentatoren på Eurosport gjør det definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 lami: Brystet ut og opp ja, godt med svai i rygg, og skuldre sammen. Prøv å knekk stanga med hendene. Takk for svar Knekk stanga med hendene, vil det si med håndleddene? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 ja, du klarer seff ikke knekke noe, poenget er å lure personen til å ha skulderstabilitet. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg hadde så vondt i underarmene pga curls at jeg ikke klarte og fullføre settene mine, bytta ut stang med hantler og poff problem borte. Dagens oppsig: Er ikke særlig pratsom på gymmet, men blir da noen få ord utveksel med enkelte. Anywho, traff på en kar som jeg ikke har sett på 1/2 år, type av den bøse-ripped typen, han sa med ei gang wow, så mye større du har blitt. #konfidenceboost! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Tenk så mye mer gains vi hadde sett om folk hadde lært seg å spise. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Spiser ikke nok, resultatene uteblir, kjøper litt bol i garderoben, spiser fortsatt ikke nok, får bare 6pac og blir brun. Ser det hver dag Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Nei vakke ole Men har ligget på litt over 3k kcal siste halvår. Og gått opp rundt 6kg, bare muskler ofc! Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 3k, det er jo deff nesten. Men en kg i mnd er ikke overkill iallefall, så du er nok på rett veg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Bikker snart 80 nå, trent "seriøst" i ett år, men begynte vel for litt over to. Fra syrepingle på 67kg, til snart 80kg så gjøres nok noe riktig. Men ja, jeg spiser så lite fordi jeg sliter med det. Har jo vokst opp på vanvittig mangelfult kosthold, så er vanskelig og legge om Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Spiser ikke nok, resultatene uteblir, kjøper litt bol i garderoben, spiser fortsatt ikke nok, får bare 6pac og blir brun. Ser det hver dag De skal liksom omgå de termiske lovene ved bruk av bol x) Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Med rett bol bygger vel kroppen masse av den energien den får , hadde seff blitt større med rett kunnskap. Ca 90% av bolere i norge er ungdom man "ikke ser det på" Oksene på gymmet er den minste gruppen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Med rett bol bygger vel kroppen masse av den energien den får , hadde seff blitt større med rett kunnskap. Ca 90% av bolere i norge er ungdom man "ikke ser det på" Oksene på gymmet er den minste gruppen. Ah. Men det gjelder vel ikke test? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå