Comma Chameleon Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Veldig skeptisk på nøyaktigheten på slike hverdagslige produkter. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Den så jo spennende ut. Kunne jo ha testet den , men for å få noe ut av den holder det ikke med at "armen" strammes, man må kunne se hvilke muskler / bruke flere sensorer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 vet ikke hvor nyttig det er, men så a kult ut Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal gå for ny pers i mark om ca en måned. Hvordan gjør jeg det fram mot det?Fortsette å trene markløft fortsatt 1-2 ganger i uka? Og hvor tungt av 1RM bør jeg trene med? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Noen som kan anbefalle en grei pulsklokke? Fordel om den kan brukes som vanlig klokke også. Trenger ikke GPS og sånn da jeg stort sett er på mølla... Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Brystbelte blir det vel uansett? Med mindre du kjøper en som lar seg koble opp mot mølla og du holder i den. Får ikke brukt brystbånd jeg, strikk rundt en pyramide liksom, funker ikke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 vil helst ha uten brystbånd, virker plagsomt å ha på... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Tenkte jeg også før jeg skaffet meg pulsklokken RT7 fra Polar, men, merker ikke at jeg har den på når jeg trener, så det er gull. Hvis ikke så må det vel bli en av disse muligens: http://tu.no/t2/2014/06/15/klokka-leser-pulsen-rett-fra-handleddet Endret 15. april 2015 av Lami Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Noen som kan anbefalle en grei pulsklokke? Fordel om den kan brukes som vanlig klokke også. Trenger ikke GPS og sånn da jeg stort sett er på mølla... Sjekk ut fitbit. Surge med gps og charge uten. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Skal gå for ny pers i mark om ca en måned. Hvordan gjør jeg det fram mot det?Fortsette å trene markløft fortsatt 1-2 ganger i uka? Og hvor tungt av 1RM bør jeg trene med? Trenger ikke gjøre noe spesielt. Tren vanlig og ta to dager pause fra øvelsen du skal dra pr i. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Sjekk ut fitbit. Surge med gps og charge uten. Takker, skal sjekke det ut litt nærmere, men det så veldig bra ut for min del Fikk forresten pakke fra proteinfabrikken i dag Endret 16. april 2015 av aklla 2 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har hatt vondt i korsryggen den siste uken når jeg trener markløft og knebøy, og når jeg sitter bøyd eller må bære ting litt ut fra kroppen. Har merket at jeg har vært litt dårlig til å holde stanga helt inntil kroppen ved markløft, men pleier å være nøye med å holde ryggen strak i alle øvelser hvor den er involvert. Kan det hjelpe å bruke belte hele tiden når jeg trener markløft/knebøy, eller burde jeg gå over til sumo markløft en periode? Eller bare la ryggen være helt i ro en stund? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har hatt vondt i korsryggen den siste uken når jeg trener markløft og knebøy, og når jeg sitter bøyd eller må bære ting litt ut fra kroppen. Har merket at jeg har vært litt dårlig til å holde stanga helt inntil kroppen ved markløft, men pleier å være nøye med å holde ryggen strak i alle øvelser hvor den er involvert. Kan det hjelpe å bruke belte hele tiden når jeg trener markløft/knebøy, eller burde jeg gå over til sumo markløft en periode? Eller bare la ryggen være helt i ro en stund?Helt umulig å si hva det kan være uten se på treningen din. Det kan være dårlig oppspenn, feil teknikk ifht. din kropp, dårlig mobilitet etcc. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Skal ikke nekte for at jeg er veldig stiv, har generelt dårlig bevegelighet, noe som bl.a. gjør det umulig å ta strakmark. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Man kan vel si det slik at bøy og mark er en prosess mot bedre og bedre teknikk. Å bli mobil tar tid, og å få veldig god teknikk i baseøvelsene krever for mange mye arbeid, akkurat som en fotballspiller må trene mye for å bli god på frispark. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Får litt vondt i håndleddene når jeg kjører biceps-curl med stang. Kan det være løsningen å kjøpe sånne? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Får litt vondt i håndleddene når jeg kjører biceps-curl med stang. Kan det være løsningen å kjøpe sånne? Det hjelper ikke. Mindre curls eller pause. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 hvilken stang? anbefaler ez Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hantler er enda mer skånsomt Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 For min del hjalp det veldig å forandre på grepet. Husker ikke navnet på grepet, wendler, wendley, wenley, noe i den duren. Er på hockey kamp så kan finne det fram når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå