Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Det er vel bare å holde seg vekke hvis du er for god til å svare på nybegynnerspørsmål her, Corey.

Jeg fikk svar på mange simple spørsmål her når jeg var ny, og da skulle det vel bare mangle at jeg gjengir tjenesten.

Det er ikke et elitistforum.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du er en usympatisk tulling Corey.

Du driter i alle andre og spytter og trakaserer på folk som ikke kan like mye som deg.

Ikke minst så morer du deg over at det går til helvete med folk, sett gjennom videoer du har lagt ut her.

Jeg lar meg ihvertfall ikke mobbe. :)

Og anser meg som ferdig i denne diskusjonen, som jeg selv satt igang. :)

OoooOOooOOoooo, shots "fired". Hva du synes om meg driter jeg en særdeles lang i.

At du i det hele tatt gidder å henge i denne tråden, når du tilsynelatende ikke forstår lingoen morer meg utrolig mye!

Uansett, så setter jeg veldig pris på den gode diskusjonen som faktisk leder til noe, i motsetning til:

Printer ut "kroppen" til @war og ber sykehuset pent om å gjøre min kropp enda bedre...  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Det er vel bare å holde seg vekke hvis du er for god til å svare på nybegynnerspørsmål her, Corey.

Jeg fikk svar på mange simple spørsmål her når jeg var ny, og da skulle det vel bare mangle at jeg gjengir tjenesten.

Det er ikke et elitistforum.

FFS, det står faktisk i trådtittelen! Hvis dette er så vanskelig å forstå, så foreslår jeg at vi endrer dette her og nå!

Eventuelt oppdaterer første siden.

Edit: Massive fuck up med quoten her.

Edit2: Hvis det er slik at tonen i henhold til dette har forandret seg, så er det vel ikke noe problem å lage en poll, så får flertallet avgjøre? 

Endret av Corey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sånn er det med samletråder, det må jo være lov til å spørre selv om noe kanskje står i førsteposten. Blir som å nekte folk å spørre om ting noen spurte om i en annen tråd for to-tre år siden. :p

+1

Ja.

Alle er velkomne og burde føle seg ennå mer velkomne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil si meg enig med Corey her.

Jeg har dog gjort det slik at jeg gidder ikke bry meg lengre når det samme spørsmålet kommer fra samme.bruker for sjette gang.

Å ja, der er faktisk to faste postere her som har gjort dette nylig bare med endret ordstilling.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke slik at brukere som jevnlig bruker tråden har noe mer forkjørsrett og kan diktere hva som burde bli spurt om og ikke. Folk som ikke er innom så ofte som andre har akuratt samme rett til å spørre om saker og ting, selv om spørsmålet har blitt stilt 100 ganger før, av andre eller av samme bruker.

Men såklart, blir det overdrevet og gjort med klart overlegg at noen spør bare for "å spørre" samme spørsmålet en gang hver halvtime så er det bare å rapportere forsåvidt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

:eek: Her er det bare en ting å si hehe 

post-188473-0-53282100-1428098977_thumb.jpg

Har alltid lurt på hvorfor vi ikke har individuelle tråder, for ulike typer trening. Styrke, strongman, kroppsbygging, crossfit aka snap city  :ph34r: Blir fort biff når alle blir blanda sammen, og skal pushe sitt, uten å ha noe felles mål. But hey fellas, it's all just advice.. Do whatever the f*ck you wanna do!! lol

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke dette som noe stort problem. Heller spørre en gang for mye enn for lite. Noen emner blir resirkulert, såpass får en tåle. :)

Edit: War, Du sitter vel på TG nå ? Gå ta banen å råtten jeg føler meg nå etter flere dager med godis og gaming. 

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...