Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offtopic:

 

Utrolige med det er? Bra prestasjon, men vil si det er et patetisk PR-stunt av "formtoppen", blir småkvalm av utnyttingen av denne gutten. Han klager sikkert ikke, men lavmål fordet imo.

 

Gikk ned 25 kg selv på et år kun ved å redusere mengden jeg åt, spiste hva jeg ville. Slanke seg er temmelig lett bare man vil. Ser ikke at jeg flyr rundt som poster-boy for treningssenteret jeg trener for.

7940515[/snapback]

 

Lågmål å visa folk at det går an? Det du meiner?

Hadde eg vore feit, hadde eg heller hatt denne guten som førebilete, enn ein trendynegativ mann som hadde flaks med slankinga si. Guten har trass alt fått jobb i same slengen på gymet, eg ser ikkje kvar utnyttinga ligg hen.

 

Ikkje noko personangrep for all del, men fattar ikkje korleis du finn denne artikkelen negativt vinkla.

 

 

ErlendRU:

Knebøy er effektivt, denne øvinga kan gjerast med og utan vekter, alt okkesom. Skal ikkje meir til enn ein bærepose mat i kvar hånd for å få det tungt som fan.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slanke seg er temmelig lett bare man vil.

7940515[/snapback]

 

Det kommer HELT an på. Det er veldig individuelt og har med upåvirkelige ting som for eksempel gener å gjøre, i tillegg til viljestyrke og miljø.

Lenke til kommentar
Vil forresten legge ved ein link til dei av dykk som trener for å gå ned i vekt. Han her er på same gym som meg, heilt utruleg at det går an.

http://www.formtoppen.no/index.php?option=...d=117&Itemid=93

7939505[/snapback]

 

Utrolige med det er? Bra prestasjon, men vil si det er et patetisk PR-stunt av "formtoppen", blir småkvalm av utnyttingen av denne gutten. Han klager sikkert ikke, men lavmål fordet imo.

 

Gikk ned 25 kg selv på et år kun ved å redusere mengden jeg åt, spiste hva jeg ville. Slanke seg er temmelig lett bare man vil. Ser ikke at jeg flyr rundt som poster-boy for treningssenteret jeg trener for.

7940515[/snapback]

Ja du kuttet vel ned på vaffelinntaket i blitzkafèn :)

Lenke til kommentar
Noen som har tips for og få bort litt flesk fra magen og samtidig få litt muskler? Har ikke noen apparater eller vekter.

7944285[/snapback]

 

Spis ordentlig mat. Kvitt deg med godteri, jogg hver dag. :thumbup:

7944724[/snapback]

 

Neinei, og trene samme muskel gruppe hver dag i lengre tid er ikke bra. Annenhverdag er mer en godt nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som har tips for og få bort litt flesk fra magen og samtidig få litt muskler? Har ikke noen apparater eller vekter.

7944285[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=699946

 

 

 

Å jogge hver dag er null problem. Er ikke veldig belastende på musklene.

7945702[/snapback]

Selv om du driver med knallhard intervalltrening? :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å jogge hver dag er null problem. Er ikke veldig belastende på musklene.

7945702[/snapback]

Selv om du driver med knallhard intervalltrening? :hmm:

7945717[/snapback]

 

Hvem sa noe om knallhard intervalltrening? Skrev jogging jeg.

Lenke til kommentar
Å jogge hver dag er null problem. Er ikke veldig belastende på musklene.

7945702[/snapback]

Selv om du driver med knallhard intervalltrening? :hmm:

7945717[/snapback]

Hehe, hvor kom det fra? :!: Det sier seg vel selv at man ikke kan kjøre kroppen max hver dag. Går selvsagt an å kombinere knallharde intervalløkter med rolige joggeturer. Joggeturer er bare godt for kroppen og hjelper kroppen å restituere, ikke utmatte dem. :)

 

Edit: skrvfl

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Prøver meg på en aldri så liten bulk nå og frem mot når jeg føler for å deffe.

Er det riktig at jeg skal ha 38*vekt kcal pr dag på bulk og 28*vekt på deff? Og skal jeg regne med fettfri vekt, eller total vekt?

 

Og har det noe å si om jeg spiser havregrøt på kvelden nå som jeg er på bulk? (det er vel fy-fy når man deffer, men jeg sliter med å få i meg nok mat)

Lenke til kommentar
På langt nær like fett som fotball/basketball/volleyball/badmington/curling osv. osv. Å ligge på en benk og telle sine egne repitisjoner klarer du ikke overbevise meg om er artigere enn noen av de overnevnte sportene.

7946109[/snapback]

 

Det er ikke det det handler om da. Du kan ikke se fascinasjonen innenfor sporten før du har bedrevet det selv en stund. Du aner ikke følelsen man får når man ser kroppen forme seg, vokse, bli sterkere... For meg er det også en form for terapi, får sleppe ut litt aggresjon. Får bedre selvtillit av det også føler jeg. Utrolig heftig å kjenne at man har gitt alt etter en styrkeøkt, armene strammer seg og man skjelver som en banket rotte. Jogging også er fett selvfølgelig. Ville trent begge deler kombinert med et proteinrikt kosthold.

Lenke til kommentar

Blir litt feil å sammenligne pumping med lagidretter som feks fotball.

 

Pumping er morsomt i seg selv, det er også fotball. Men det er jo 2 helt forskjellige sporter. Selv syntes jeg pumping er dritfett, selv om jeg syntes fotball er en del morsommere.

 

Det finnes jo en kombo mellom begge. Og det er også bra å trene begge.

Kanskje derfor det ligger i noe jeg har hørt om at alle som skal få spille i premier league må ta 80% av sin egen vekt i benkpress? Bullshit eller sant?

 

Edit. Leif

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar
På langt nær like fett som fotball/basketball/volleyball/badmington/curling osv. osv. Å ligge på en benk og telle sine egne repitisjoner klarer du ikke overbevise meg om er artigere enn noen av de overnevnte sportene.

7946109[/snapback]

Jeg er glad folk er forskjellige :)

 

Selv er jeg ikke stor fan av fotball, basketball, badmington osv utenom volleyball som jeg synes er morsomt. Er heller en fan av styrketrening å ligge under noen tunge reps og øke i vekt og muskelmasse hvor hver mnd/uke som går og se fremgang.

 

Men uanset: Noen liker å trene styrke noen liker organisert idrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...