War Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Man er litt sterkere som feit og 120+ VS 6pac og 90, men ser det fint ut ellers i året a Espen (BØS) gikk vel ned 100kg i baseøvelsene av å deffe 30kg fett. / dvs trening på kcal-underskudd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1658163 Noen som har lyst til å hjelpe meg med å sette opp et nytt program? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Man er litt sterkere som feit og 120+ VS 6pac og 90, men ser det fint ut ellers i året a Espen (BØS) gikk vel ned 100kg i baseøvelsene av å deffe 30kg fett. / dvs trening på kcal-underskudd. Finnes det noen god forklaring på dette? 2 personer med nøyaktig samme muskelmasse der den ene har 20kg mer i flesk: hvorfor løfter han mer enn Mr. Sixpack? Se på f.eks knebøy. Ikke bare har han mer på stanga, men han har i tillegg 15-20kg ekstra kroppsvekt som løftes.. Eller er det ikke slik i det hele tatt? Har inntrykk av at det er litt slik det fungerer. Endret 25. mars 2015 av Countryman Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Man er litt sterkere som feit og 120+ VS 6pac og 90, men ser det fint ut ellers i året a Espen (BØS) gikk vel ned 100kg i baseøvelsene av å deffe 30kg fett. / dvs trening på kcal-underskudd. Finnes det noen god forklaring på dette? 2 personer med nøyaktig samme muskelmasse der den ene har 20kg mer i flesk: hvorfor løfter han mer enn Mr. Sixpack? Se på f.eks knebøy. Ikke bare har han mer på stanga, men han har i tillegg 15-20kg ekstra kroppsvekt som løftes.. Eller er det ikke slik i det hele tatt? Har inntrykk av at det er litt slik det fungerer. Løftebanen blir mer gunstig. I tillegg blir stabiliteten bedre. Du vil heller ha en 55 cm tykk bjelke enn en 40 cm tykk bjelke. Ekstremt forenklet. Av folk som er tyngre som har gått ned mye blir det beskrevet som å ha mer "trykk", se for deg å løfte med og uten belte i bøy. Endret 25. mars 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Den største forskjellen er nok kcal-underskuddet på deffen. Og etter en deff har man jo ikke løftet så tungt på en stund osv. Kommer det en 120kg feit kar inn på gymmet første gang i sitt liv er det ikke uvanlig at h*n drar 140 i mark og benker 100. Så er det jo sånn at med et gigantisk overskudd er man jo sikret 100% nok overskudd så ja man blir større og sterkere av det også. Men skal man ha noe glede av det må man da forbli så feit og sterk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Har tatt to måneder før jeg endelig kan si at jeg er på det samme stedet eller noe sterkere, som før jeg ble forkjølet. Ganske drøyt hvor lang tid det har tatt. Er det uvanlig å bruke så lang tid? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Kommer jo helt an på kosten, hvor stor deloaden var og progresjonen opp igjen. Var det en uke uten trening? isåfall er ikke det lenger en byggedeload man pleier å ha hver 6 uke. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Den største forskjellen er nok kcal-underskuddet på deffen. Og etter en deff har man jo ikke løftet så tungt på en stund osv. Kommer det en 120kg feit kar inn på gymmet første gang i sitt liv er det ikke uvanlig at h*n drar 140 i mark og benker 100. Så er det jo sånn at med et gigantisk overskudd er man jo sikret 100% nok overskudd så ja man blir større og sterkere av det også. Men skal man ha noe glede av det må man da forbli så feit og sterk. Jeg ser kcal overskuddets fordel, men biffen kan hende være på kcal underskudd mens Mr. Sixpack er på overskudd. Likevel vinner biffen....? Mindre ROM som nevnt over, ser poenget men dette vil vel ha minimalt å si er min mening. Bedre Stabilitet ser jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 De har dratt rundt på 50kg spekk 24/7 , de er jo sterke bare av å leve. Det er nok forskjell på stor biff som også er sterk og en tykk person med litt fett på magen. Kanskje de er sterke genetisk også / utrent. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 De har dratt rundt på 50kg spekk 24/7 , de er jo sterke bare av å leve. Det er nok forskjell på stor biff som også er sterk og en tykk person med litt fett på magen. Kanskje de er sterke genetisk også / utrent. Haha(: Joa jeg ser den(: Men vi snakker om 2 personer med nøyaktig lik muskelmasse her da. Om biffen har fått de musklene gjennom å drasse på seg selv eller ikke, de har like mye muskler, biffen vinner... Mener ikke å kverulere, bare spekulerer her(: Det er jo litt rart. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Massen er bare volum, det er nervesystemet som må hvle etter en styrkeløft. Dvs kapp av en biceps og monter den i en robot med elektronisk nervesystem, så hadde den curlet 200kg før den røk. Så lik masse har lite å si , det er signalene til den som teller. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 "What happens when you mix Bollywood and pre-workout?"https://www.facebook.com/video.php?v=875441782493062&set=vb.394897053880873&type=2&theater 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Noe så..... Homoerotisk... Skal man lete LENGE etter Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det verste er at han visstnok sier " Er dette ditt siste sett?" eller no. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det verste er at han visstnok sier " Er dette ditt siste sett?" eller no. Ikke si at du kan indisk i tillegg til alt annet?! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Isåfall blir jeg imponert, skal ta av hatten om han kan alle de 22 språkene de snakker der. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det verste er at han visstnok sier " Er dette ditt siste sett?" eller no. Ikke si at du kan indisk i tillegg til alt annet?! Haha, det får holde med fire. Jeg spurte en kompis av meg som er ifra India, han som alle andre derifra er tannleger. Men jeg så også at noen skrev det i kommentarfeltet så no idea om det var hans oversettelse eller om han bekreftet det som sto der. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 I dag så jeg en fyr som satt oppå hantlene på stativet. Jeg vurderte å ta en øvelse med de hantlene bare for å poengtere hvor digg det er for oss andre med rævsvetten hans på utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå