Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Hva legger du i begrepet "overtrent"? For hvis man bruker den definisjonen som ordet er tiltenkt, merker man ikke at man er overtrent før det er for seint.

7935350[/snapback]

Det er sant, men somregel merker man hvis det blir for mye. Hvis man bare lytter på kroppen ser jeg ikke problemet. En liten prøve periode med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ofte har du trent da? Har ikke sett deg der så ofte, men du bærer da stadig vekk på en gymbag. Nå antar jeg at jeg vet hvem du er da, men jeg kan ta veldig feil.

7935735[/snapback]

Bærer stadig vekk på gymbagen, og hver dag jeg gjør det så er det trening. Nå vil jeg snart vite hvem du er :p

Har ligget rundt 6 dager i uka en stund, skal prøve å legge meg på ~5. Litt mindre denne uka, muligens. Fylla tar hardt på kroppen, kjenner det nesten enda etter ei hard helg :p Restitusjonen går hvertfall tregt om man drikker.

Lenke til kommentar
Leasch: 2x biceps i uken?

og med mage (bein) mener du bein og mage?

Liker selv 5x5 4-splitten:

Dag 1:Rygg/Biceps

Dag 2:Bryst/Triceps

Dag 3:Hviledag

Dag 4:Bein

Dag 5: Skuldre og legger

Dag 6/7: Hviledag.

Funker fint, men skuldre og legger treningen blir litt vel kort.

7935334[/snapback]

Jepp, 2 ganger i uken, nokka som feila?

Og med "mage (bein)" mente jeg vell mage og kanskje bein :)

EDIT: huff, deilig med en pris etter treninga... har hørt at man bør ikke bruke snus rett etter eller like før treningen. Er det sant? Og hvorfor?

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Hvor ofte har du trent da? Har ikke sett deg der så ofte, men du bærer da stadig vekk på en gymbag. Nå antar jeg at jeg vet hvem du er da, men jeg kan ta veldig feil.

7935735[/snapback]

Bærer stadig vekk på gymbagen, og hver dag jeg gjør det så er det trening. Nå vil jeg snart vite hvem du er :p

7935839[/snapback]

Nå er det slettes ikke sikkert jeg vet hvem du er, men jeg mener at du hjalp meg med siste settet en gang jeg trente skulderpress. Bah, der røk anonymiteten :p

Lenke til kommentar
Nå er det slettes ikke sikkert jeg vet hvem du er, men jeg mener at du hjalp meg med siste settet en gang jeg trente skulderpress. Bah, der røk anonymiteten :p

7936677[/snapback]

Da tipper jeg at jeg vet hvem du er også. Kort hår, right? Ikke sett deg ofte der du heller, om jeg tipper riktig person. Vi trener antakeligvis på forskjellige tidspunkter.

Ehm... Ja... For å pumpe er grisefett? :dribble:

7938186[/snapback]

Etter min mening er fjellturer og pumping det eneste som er givende nok til at jeg gidder å holde på med det stort mer enn én gang i året. Mulig at jeg spiller volleyball noen flere ganger i løpet av en sommer, men thats it.
Lenke til kommentar

Har nyleg kome i gang med eit treningsprogram og et kosthold eg opplever en ekstrem gain på. Fører dagbok, så om det er av interesse, kan eg legge ut det mest essensielle.

Tren til musklane ber om nåde, et til kroppen skrik etter junk-food, og gain så ikkje ei gong mor di kjenner deg att.

Vil forresten legge ved ein link til dei av dykk som trener for å gå ned i vekt. Han her er på same gym som meg, heilt utruleg at det går an.

http://www.formtoppen.no/index.php?option=...d=117&Itemid=93

Lenke til kommentar
Vil forresten legge ved ein link til dei av dykk som trener for å gå ned i vekt. Han her er på same gym som meg, heilt utruleg at det går an.

http://www.formtoppen.no/index.php?option=...d=117&Itemid=93

7939505[/snapback]

Utrolige med det er? Bra prestasjon, men vil si det er et patetisk PR-stunt av "formtoppen", blir småkvalm av utnyttingen av denne gutten. Han klager sikkert ikke, men lavmål fordet imo.

Gikk ned 25 kg selv på et år kun ved å redusere mengden jeg åt, spiste hva jeg ville. Slanke seg er temmelig lett bare man vil. Ser ikke at jeg flyr rundt som poster-boy for treningssenteret jeg trener for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...