War Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jo, men en styrkedeload er -10% , men fortsett det man slapp uten hvilkeuke, mens volum er så si treningsfri en uke for å kutte vektene med kanskje 30% Ved å styrketrene bakside lår vil man bruke tyngre vekter og færre rep, da vil man bryte lite bindevev og styrke muskel og nervesystem, ikke primært øke volumet. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Når man trener f.x droppsett. Bør man gjøre dette på alle treningene, så ta en deload uke etter så så lang tid, eller hvordan fungerer dette egentlig ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Rygghev tar tydelig en del på hamstrings det også. Det er en del av oppvarmingen i programmet mitt med plate i hendene. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Deprimerende økt i dag. har mista 40kg! på markløft siden fjor høst. ca 30 på knebøy og ca 10 på benkpress. Spyr nesten av tanken på å skal bygge meg opp igjen. Men det er bare å brette opp ermene å peise på ^^ Lesson learned. ikke skip trening i et halvt år. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Muskelminne Det går fortere nå en den gang. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 ^går det fortere for hver gang? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 mISTER MAN GAINSA HELE TIDEN må man dra seg selv i ørene helt til gymmet. 2 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ja selvsagt War. men det var motiverende å høre at det tar kortere tid nå. Motivasjon er det nok av vil ikke ende opp som 30-40åring med kulemage og i dårlig form. I tillegg vil arbeidsdagene bli lettere Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Rygghev tar tydelig en del på hamstrings det også. Det er en del av oppvarmingen i programmet mitt med plate i hendene. Hvor tung plate bruker du? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Rygghev tar tydelig en del på hamstrings det også. Det er en del av oppvarmingen i programmet mitt med plate i hendene. Hvor tung plate bruker du? 25. Bare føl deg frem. I Dietmar-programmet mitt er det 3x10-12 som oppvarming. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg bestilte dette kortet, fikk et gavekort på 500kr som jeg handlet litt ymse for her, mottok kredittkortet og klippet det i 4 passelige biter. I frykt for at noen av dere skal havne i klemma ved å få et slikt kredittkort ønsker jeg å fraråde dere å gjøre slik jeg har gjort.. .. God helg Nå har kortet dumpet ned i postkassa. Venter på gavekortet mitt så jeg kan kjøpe sko! Hvor lang tid tok det før du fikk det? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg bestilte dette kortet, fikk et gavekort på 500kr som jeg handlet litt ymse for her, mottok kredittkortet og klippet det i 4 passelige biter. I frykt for at noen av dere skal havne i klemma ved å få et slikt kredittkort ønsker jeg å fraråde dere å gjøre slik jeg har gjort.. .. God helg Nå har kortet dumpet ned i postkassa. Venter på gavekortet mitt så jeg kan kjøpe sko! Hvor lang tid tok det før du fikk det? Jeg mener å huske at det sto at det ville ta en ukes tid. Jeg mener også å huske at det kun gikk 3-4 dager.. Jeg fikk det pr. mail, om det drøyer - sjekk junk. Gennial greie for en som er blakk som e kjærkerotte og permitteringsberedt slik som meg...genialt uansett situasjon egentlig, gratis penger er også penger. Man tar vare på de små lyspunktene man finner.. Kjøpte magnesiumspulver hos hele summen jeg, grunnet glatte stenger på senteret, så nå har jeg plenty frem til råtta tar knekken på meg Jeg sletter kontoen min der om en liten stund, i fall der finnes utgifter med liten skrift. Tror ikke det er det men man vet aldri med slikt. 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Og det er ingen skjulte downsides ? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Og det er ingen skjulte downsides ?Jeg vil ikke ta ansvar for noen andres økonomi enn min egen. Les vilkårene og gjør dette av helt egen vilje. Send dem ev. en mail og spør om du er i tvil.Dette er tross alt et kredittkort. Ikke alle som takler det - Beviset er kredittkortets eksistens. Når det er sagt: bestiller man varer fra dette nettstedet får man gratis frakt for ordre over 500kr. Sørg da for å handle for over den summen. 502kr burde da holde. Edit: det som er fint er at man ikke trenger å bruke det nye kortet/kontoen for denne handelen det dreier seg om. Man kan bruke sitt vanlige visakort. Endret 17. mars 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Og det er ingen skjulte downsides ?Jeg vil ikke ta ansvar for noen andres økonomi enn min egen. Les vilkårene og gjør dette av helt egen vilje. Send dem ev. en mail og spør om du er i tvil.Dette er tross alt et kredittkort. Ikke alle som takler det - Beviset er kredittkortets eksistens. Når det er sagt: bestiller man varer fra dette nettstedet får man gratis frakt for ordre over 500kr. Sørg da for å handle for over den summen. 502kr burde da holde. Edit: det som er fint er at man ikke trenger å bruke det nye kortet/kontoen for denne handelen det dreier seg om. Man kan bruke sitt vanlige visakort. I disse vilkårene står det noe om årsgebyr for å eie kortet? For det er noe som skurrer hær syns jeg. Har sjekka det opp å det ser faktisk ut som du tjener 500kr på å skaffe dette kortet. http://kredittkortet.com/vurdering/vip-credit-kredittkort Endret 17. mars 2015 av Cs freak Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Grunnen til at jeg trår litt varsomt her er at det er ikke alle som har like god styring som andre. Det er ikke uvanlig at kredittkortselskaper har slike tilbud, gjerne bedre tilbud også men da oftest i form av at du må bruke det i en eller annen ubrukelig nettbutikk. I dette tilfellet gjelder det treningsutstyr, og det er så absolutt brukandes ... bare ikke bruk selve kortet... Klipp det i biter umiddelbart og handle med rabattkoden som følger med mailen, og bruk bruksvisaet ditt. Deretter slett kontoen. Nå... Over til nye treningstips... Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hvor er det igjen, jeg sier jatakk til 500kr på magnesium selv om jeg ikke trenger det. DNB-kampanjen på expert betyr fullpris i kassa, men de trekker rabatten av på neste mastercardfaktura. Hater det, svindel. føles ikke ut som å ha fått noen rabatt heller.. ja kanskje om 40 dager om man husker å se etter det. Alle ser jo at de håper man skal betale kun avdrag og fylle bankens lommer. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hvor er det igjen, jeg sier jatakk til 500kr på magnesium selv om jeg ikke trenger det. DNB-kampanjen på expert betyr fullpris i kassa, men de trekker rabatten av på neste mastercardfaktura. Hater det, svindel. føles ikke ut som å ha fått noen rabatt heller.. ja kanskje om 40 dager om man husker å se etter det. Alle ser jo at de håper man skal betale kun avdrag og fylle bankens lommer. Hehehe.....ja man må være strikt...ellers går vinninga opp i spinninga...og spinning holder man seg unna når man jobber for å opprettholde kcal-overskudd... ... selv håver jeg inn 2.000kr årlig gjennom 365-kortet...vel...si litt mindre da siden de ikke har det aller billigste tilskuddet bilen min vil ha, kunne handlet noen øre billigere pr. fylling....og 3-5.000 årlig gjennom Norwegian-kortet...(flyr desverre ofte med dem, derfor kortet...)...Handler med kortet og betaler tilbake via nettbank i løpet av timen.. Det var bare så fint å kunne handle noe man faktisk har bruk for, uten å måtte komme i kontakt/"åpne" med nok en kredittkort-konto. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 æsj f¨å liken dere får penger ifra, ikke pudderposer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå