Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er en 70 åring på gymmet som tar 100 år i benk nå. 6 reps på 80 kg. Blir jo nesten flau av å trene samtidig med han :p Han hadde visst som mål å ta 107 kg eller til høsten.

Han var med i konkurranse i helgen, og han hadde visst tatt norgesrekorden i sin aldersgruppe. Ganske imponerende synes jeg. Han er ikke store karen heller :p

Lenke til kommentar

Har en vi bare kaller 'trønderen' hos oss. Han er også en jævel til å benke. Rekken er 9 reps på 100kg og 117.5kg maks. Han benker hver bidige dag, enda vi sier at det bare vil føre til skader. Mener å huske han er 65 eller noe, han startet å trene styrke for 1-2 år siden :p

Lenke til kommentar

sånn skal jeg også bole om 50 år. studie med en haug av rulatorbrukere som spiste mer protein og løftet vekter viste at nesten alle kasta rulatoren i pappressa etter 3 mnd.

kjøttet forsvinner pga lite bruk bare, de gamles feil at de blir skrøpelige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jaja, karen har jo ikke noe bedre å gjøre, og han har funnet noe han virkelig brenner for, så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

Det finnes naken-yoga , CF er godt på veg.

Når konkurransejentene på gymmet varmer opp før en bildeskyting forstår jeg plutselig hvorfor gymmet har 18års-grense.

Hinter da til den minste gstreng i butikken kombinert med dype knebøy med bred benstilling.

Lenke til kommentar

Gjøre teknikkrevende baseløft så fort, generelt i sporten, gir ikke det en fryktelig høy skaderisiko? Da inkudert mørketall.

Det er vel det eneste jeg studder med mot CF.

Det ville vært katastofe om en styrkeløftet løftet sånn, hoder ville rullet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...