Akse Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Du burde lære deg grunnleggende trening og kosthold, ellers får du det ikke til uansett. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Du akn få et stalltips, kcal-overskudd til ønsket muskelmasse, så deffe ned til ønsket fettprosent / les six-pac. Skal du nå målene dine må du gjøre det skrevet i posten over. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Blir nesten fascinert over hvor dårlige økter det går an å ha. Festlig! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Haugesund ja. Du er fra Stavanger? S-town ja! Ble kalt for "Christian Grey" av ei dame på gymmen idag.. Dont know how to feel...... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Kimmer jo an på om hun snakker om utseende eller oppførsel det 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Haugesund ja. Du er fra Stavanger? Ble kalt for "Christian Grey" av ei dame på gymmen idag.. Dont know how to feel...... Roses are red Violets are blue We're having sex Because I'm stronger than you Endret 18. februar 2015 av Patrick123 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Haugesund ja. Du er fra Stavanger? Ble kalt for "Christian Grey" av ei dame på gymmen idag.. Dont know how to feel...... Roses are red Violets are blue We've having sex Because I'm stronger than you Hmmm.... 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Noen som har noen shaker komboer som ikke smaker pøkk? Og nei, da mener jeg ikke gainer og vann/melk for det smaker pøkk Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Egg/brødskive/smør, Havregryn/H-melk, nøtter/avokado etc. Smakspreferanser er ikke noe man skal undervurdere. Om tilfelle er at man verger seg for å ta tilskudd så er det verdt å stille seg spørsmålet om det er andre steder hvor det er et potensialebehov. Nå er det jo kun fantasien som setter grenser, men jeg kan ikke tenke meg så særlig mange andre velsmakende "komboer" av gainere. Endret 16. februar 2015 av Dukien Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei, i pendlay row får jeg til mye bedre teknikk på løftet hvis jeg ikke griper rundt stanga med tommelen. Hva kan det komme av? Samme gjelder forøvrig på pull-ups også hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Kimmer jo an på om hun snakker om utseende eller oppførsel det Hu meinte det var utseende.. Så traileren nå, kan umulig være en kompliment :S My gaaains!! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Hei, i pendlay row får jeg til mye bedre teknikk på løftet hvis jeg ikke griper rundt stanga med tommelen. Hva kan det komme av? Samme gjelder forøvrig på pull-ups også hvis det har noe å si. Det der blir vanskelig å forklare men jeg forstår akkurat hva du mener, har det på samme måte selv og velger ofte å kutte ut tommelen eller snarere bare bruker den "som støtte". Eksempelvis ved bredt nedtrekk, tommelen hviler/støtter opp og over stanga fremfor under/rundt. Nå har jeg relativt korte tåmmeltåtter da og sliter generelt med å få snurra tommel rundt hvilken som helst stang...haha.. Endret 16. februar 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hadde ei ultradrittmøkkjæveløkt i dag. Var bare slapp og flat når jeg kom til boxen og økta gikk i dass. Jeg ble potte sur, og fikk en søkt ide om at jeg skulle hevne meg på meg selv. Lasta stanga det jeg fikk på den og dro pers i markløft! Litt finnsinne kan være godt for mangt 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei, i pendlay row får jeg til mye bedre teknikk på løftet hvis jeg ikke griper rundt stanga med tommelen. Hva kan det komme av? Samme gjelder forøvrig på pull-ups også hvis det har noe å si. Det der blir vanskelig å forklare men jeg forstår akkurat hva du mener, har det på samme måte selv og velger ofte å kutte ut tommelen eller snarere bare bruker den "som støtte". Eksempelvis ved bredt nedtrekk, tommelen hviler/støtter opp og over stanga fremfor under/rundt. Nå har jeg relativt korte tåmmeltåtter da og sliter generelt med å få snurra tommel rundt hvilken som helst stang...haha.. Tidligere tok jeg mye pull-ups i bom istedenfor stang, og fikk derfor ikke brukt vanlig grep.Mulig det er en uvane/konsekvens av det. I markløft derimot funker vanlig grep best. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Spekulerer bare her men det kan vel ha noe med vinkelen du oppnår i albueleddet kanskje? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Spekulerer bare her men det kan vel ha noe med vinkelen du oppnår i albueleddet kanskje? Vinkelen burde vel bli slik du velger den å bli uansett. Det er selve "draget" som blir annerledes, som om det blir lettere å arbeide/konsentrere med rette muskler på et vis, avhengig av hvodan man styrer tommel. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Jeg tenker ikke på vinkelen mellom under og overarm, men "inni" albueleddet som igjen gjør at biceps klarer dra med litt ekstra. Alså at vridningen i albueleddet er annerledes. Endret 16. februar 2015 av oldboy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Er det noen som har forslag til program etter stronglifts? Det var bra for styrke men ikke så bra for aesthetics Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Er det noen som har forslag til program etter stronglifts? Det var bra for styrke men ikke så bra for aestheticsJeg liker 3 split for bygging. Press/dra/bein. Kan skrive opp et kjapt til deg, hvis du vil. Bare skriv pm. Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er det noen som har forslag til program etter stronglifts? Det var bra for styrke men ikke så bra for aestheticsJeg liker 3 split for bygging. Press/dra/bein. Kan skrive opp et kjapt til deg, hvis du vil. Bare skriv pm. Del det gjerne her også 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå