Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Ser at folk overalt klager på mobilbruk på senteret hele tiden. Er det folk som prater i telefonen da dere tenker på? For jeg fikler med mobilen mellom settene mine. Jeg bruker stoppeklokken på mobilen til å ta tiden på pausen mellom settene. Jeg bruker fitocracy til å logge sett og reps (som digital treningsbok). Og av og til queuer jeg sanger på Spotify. Ingenting galt i noe av det. Blir folk irritert av det eller er det prating i mobilen folk tenker på? Endret 5. februar 2015 av uTukt 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Tror nok det er mobilbruk. Har sjeldent sett noen snakke i telefon på senter. Men kan være ørten grunner til å sitte på mobilen, svare familie på sms, spotify og slikt som du sier, så er latterlig at folk klager over det når det er mer vetig enn å syte som en unge uten tålmodighet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Noen som har erfaring med boksing her? Tenkte kanskje å begynne da jeg har en sekk hengende, men får det ikke helt til å passe med et 5x5 treningsprogram som jeg tar annenhver dag. Når er det mest optimalt å bokse i kombinasjon med styrketrening? Før eller etter? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Noen som har erfaring med boksing her? Tenkte kanskje å begynne da jeg har en sekk hengende, men får det ikke helt til å passe med et 5x5 treningsprogram som jeg tar annenhver dag. Når er det mest optimalt å bokse i kombinasjon med styrketrening? Før eller etter? Hva er pri 1? Er det styrketrening kjører du det først, er det boksing kjører du det først. Spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hva er pri 1? Er det styrketrening kjører du det først, er det boksing kjører du det først. Spør du meg. Prioritet er styrke, men hvordan blir det da med restitusjon og hvile etter trening? Saken er det at jeg ikke kan begynne å bokse før sånn cirka 15-20 minutt etter jeg har løfta ferdig på grunn av kjøreturen fra treningssenteret. Vil dette ha noe å si? Men greit, da kjører jeg på med styretrening som førsteprioritet og boksing som tilleggsøvelse. Blir uansett ikke hver dag i uken, men kanskje bare en eller to. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det betyr ingenting. Fordelaktig å kjøre kardio etter styrke også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Den nye tredemølla mi lager en plagsom knirke/kneppelyd når jeg går på den, når jeg tråkker ned (og evt. løfter opp) foten. Hva kan jeg egentlig gjøre med det? Jeg synes det er dårlig. De må jo være lagd for å tråkkes på. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Ikke friksjon mellom belte og underlag, men i konstruksjonen? Er det friksjon , knirker pga det så er det flytende silikon man hiver under / smører med. Endret 6. februar 2015 av War Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Enig med de andre. Definitivt boksing etter styrketrening. Ja, selv om du har like ambisjonsnivåer både på boksing og styrke. Men hvorfor ikke legge boksinga til hviledagene? Det fungerte fjell for mitt vedkommende ihvertfall. Fikk veldig, veldig mye mer ut av bokseøktene også da. Sjeldent jeg merket at det gikk utover styrketreningen heller Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ikke friksjon mellom belte og underlag, men i konstruksjonen? Er det friksjon , knirker pga det så er det flytende silikon man hiver under / smører med. Det er ikke friksjon, nei. Det er noe i konstruksjonen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=VcEsmhVag1c Holy hell! 4 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Holy hell! Han har lommene fulle av sprettballer! 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Skjønner godt at han kaster den på siste rep, tenk den vekta vil svaie et kvarter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kanskje han skulle fortsette med markløft også Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=M3R_nIawJuU&app=desktop 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Løfter hun +180 kg? Ser ut som det er 4 plater Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er i hvert fall ikke 180. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Det virker åpenbart planlagt, teknikken hennes er også helt på trynet:p Endret 8. februar 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Åpenbart planlagt ja. 90% av alle de "Thug Life" videoene er planlagte. Morsomt likevel da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå