Patrick123 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er det noe spesielt man kan gjøre for å få knærne mer rett under knebøy, annet enn å bare tvinge de ut? Jeg tenker på tøyeøvelser og lignende. Jeg føler jeg har god teknikk ellers, men sliter med at knærne går litt innover. Jeg har bena i ca. skulderbredde, men kunne det vært en ide å ta de noen centimeter innover? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 De skal heller utover en skulderbredde, dvs vinkel på føttene, heller mot 45 grader en 90( rett frem) Du skal sett deg mellom bena, ikke oppå som rett frem har en tendens for å gjøre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er det noe spesielt man kan gjøre for å få knærne mer rett under knebøy, annet enn å bare tvinge de ut? Jeg tenker på tøyeøvelser og lignende. Jeg føler jeg har god teknikk ellers, men sliter med at knærne går litt innover. Jeg har bena i ca. skulderbredde, men kunne det vært en ide å ta de noen centimeter innover? Litt mer enn skulderbredde mellom beina, og pek tærne noe utover. Knærne følger vinkelen på tærne. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hvor får man tak i billig kyllingfillet for tiden? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ytterøy kyllingfilet på cooo koster under 200 for 1.8 kg, vet ikke om det er den billigste i norge men den var den billigste jeg fant I butikken. Endret 3. februar 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kylling... har spist for mye av driten i det siste.... Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Solvinge 650g (600g?) koster vel ca 63kr på Rema 1000, synes det er en grei pris for fersk filet som ikke er tilsatt masse salt og vann. Størrelsen på pakken er også grei. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Solvinge 650g (600g?) koster vel ca 63kr på Rema 1000, synes det er en grei pris for fersk filet som ikke er tilsatt masse salt og vann. Størrelsen på pakken er også grei.Det er ca samme pris for Prior og First price på Kiwi. Frossen fra First price synes jeg er veldig bra! De er også veldig store. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Noen som har tips til hvordan man skal klemme ned litt chicken of the sea? Tunfisk på brødskiva med majones, salt og pepper er veldig greit, men kunne vært greit og variere. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Noen som har tips til hvordan man skal klemme ned litt chicken of the sea? Tunfisk på brødskiva med majones, salt og pepper er veldig greit, men kunne vært greit og variere. Hvis du først har majones, så kan du likeså godt lage tunfisk salat. Tunfisk+majones+hakka løk+skivet tomat = godt. Bland alt sammen til en god deig. Godt på brødskiva, perfekt i baguette. Endret 4. februar 2015 av dobermannoslo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det høres jo godt ut. Det skal jeg faktisk prøve Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Sliter med progresjon i incline curls. 2,5kg opp er ganske stort steg, har vært på samme vekta når 3 treningsøkter. Prøver jeg meg på 2,5kg økning så sliter jeg med de siste repsa med svakeste armen, venstre. Endret 4. februar 2015 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja hva da, det er i programmet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 http://stormpedersen.blogg.no/1422919764_klestabber_p_trening.html Han treffer spikkeren på hodet som en ninja! jeg har ikke lagt merke til hva noen på mine treningsstudioer har på seg 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Sliter med progresjon i incline curls. 2,5kg opp er ganske stort steg, har vært på samme vekta når 3 treningsøkter. Prøver jeg meg på 2,5kg økning så sliter jeg med de siste repsa med svakeste armen, venstre.Du kan ikke forvente veldige økninger i curls på kort tid. Muskelen er veldig liten. Øk på reps heller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Takk for svar! Hmm skjønner. Tar 8 reps på hver arm, 2 ganger. Det er venstre armen jeg sliter i. Høyre går fint. Får bare ta noen økter til før jeg øker. Noen andre som får prikkefølelse i venstre arm etter diverse øvelser? Etter jeg har tatt knebøy, close grip bench, markløft, så får jeg slik følelse. Kan det være at stangen i knebøy, når den ligger bak at den presser på noe blodtilførsel? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Noen her med erfaring med kettlebells?Har fått et par kettlebells (4kg, 8kg, 12kg, 16kg, 20kg) og tenkte det kunne være morsomt og bra trening som litt variasjon/tillegg til gym-øktene. Og vil det bidra til musclegainz? Endret 5. februar 2015 av Lærevillig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg vet det finnes en mattråd et eller annet sted, men finner den ikke nå. Hvilken olje anbefaler dere egentlig til baking/steking (mest av det første)? Har aldri satt meg helt inn i det, men har funnet ut av dersom du bruker feil olje kunne du liksågodt drukket nitroglyserin. Inneholder Vita sin Hjertego' (eller noe sånt) det som er både helsemessig og etisk forsvarlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå