War Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du har fått svar lenger opp. Drikk når du er tørst, det er nok. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ja så det, takk for svar Lenke til kommentar
Continum Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan merker man egentlig om kreatin funker på deg eller ikke? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Størrelse, vekt, økt prestasjon, kan løfte 2-3 fler reps enn ellers. Det tror jeg er hovedkriteriene for om det funker eller ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan merker man egentlig om kreatin funker på deg eller ikke? Noen mener det skal booste hukommelse også, så billig det er er det liten vits i å "sjekke" om det fungerer. Vekten burde som sakt si noe, kanskje en kg opp utenfor normalgainen. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ok, hvor lenge burde man bruke det før man eventuelt merker noe? Med tanke det dere nevner. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Rask opplading, da etter 5 dager tror jeg. Ellers etter 3 uker. Andre rett om jeg tar feil. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ca der ja. Nonrespondere, som betyr fulle lagre genetisk er vel 30% av oss i snitt. = vektøkning eller noe diff så kan man jo vurder eå droppe det om man er av den nøysomme sorten som vil tune litt økonomisk. Det er ingen mirakelkur, men det er det kosttilskuddet i noreg som har potensial til å ha effekt man kan se og måle . blir ikke biff på dagen av vitaminbjørner liksom. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 blir ikke biff på dagen av vitaminbjørner liksom. Tenk om! Nå får man jo med grønnsaker også! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Å trene seg opp igjen til en ny sesong er deprimerende greier, alt er tungt, slitsomt og for langt. Forhåpentligvis løsner det litt snart så jeg får "spretten" tilbake. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kommet godt i gang med trening etter nyttår, kjøpt meg Fitbit Charge HR (Siklet på denne leenge), og så får jeg treningsnekt av legen i 14 dager. Blir to lange uker. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Får du ikke trene lett engang? Lett er relativt , vips får trent. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 14 dager er da ingenting. Er på dag 34 uten trening nå. Tatt av meg 5 kg og føler meg som en sakosekk. Håper snart jeg kan trene igjen, for jeg holder på å bli gal! Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 3 uker med 33kcal pr kg er vel grensen før kroppen tenker, nei denne massen er unødvendig. Man får småløfte litt på en møbel for å hinte for behovet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) 14 dager er da ingenting. Er på dag 34 uten trening nå. Tatt av meg 5 kg og føler meg som en sakosekk. Håper snart jeg kan trene igjen, for jeg holder på å bli gal! Er ikke noe i det store bildet nei, og ikke noe i forhold til deg. Bare ekstra surt når man er igang med gode rutiner etter en alt for feit desember mnd (som varte et par uker ut i januar også, heh). Ligger på underskudd da, så det store målet (fettredusering) jobber jeg fortsatt mot. Får du ikke trene lett engang? Lett er relativt , vips får trent. Var det de sa, men får se om 4-5 dager hva jeg tenker selv. Vet ikke om jeg klarer å trene lett heller. Når man først begynner på cardio eller styrketrening så blir man gira og presser seg automatisk. Blir isåfall en gåtur . edit: Tenker litt på å kjøpe foam roller. For å få litt bedre bevegelighet og alt det gode som følger med. Noen som har en å anbefale? Da mtp pris kontra kvalitet. Endret 29. januar 2015 av uTukt Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 http://atletiskutvikling.no/ Det kan være greit at den er kort om man skal frakte den. Rulle er konge, dreper alle triggerpunkter sammen med en ball. Man kan nesten ikke være uten, verdt alle penga. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 100kg i militærpress er et realistisk eller urealistisk mål? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Klarer jeg, klarer du, men om du sier dagens vekter så kan man jo synse. Ikke no god øvelse uansett, høy skaderisiko for skuldre osv. Ikke noe man ikke lett kan bytte ut 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hva mener du er bedre øvelse enn militærpress/overhead press da, mtp skaderisiko? Har ikke kjørt den så lenge at jeg merker noe galt enda. Føler den trener musklene greit og gir litt core/stabilitetstrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå