Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Ehm, hvis Heisenberg sitt program inneholder legger så skal vel han gjøre det uansett hva dere mener her inne :p Trodde regel nr. 1 var å holde seg til programmet.

Jeg kan kalle meg PT og skrive programmer i øst og vest.

Ville DU fulgt mine programmer slavisk? Neppe...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir aldri godt likt over å reklamere over egen IQ.

Når man på toppen av det hele skriver om hvor lavt nivå de andre ligger på etter sin egen vurdering så har man vel i en og samme setning indirekte vis alle at sin egen IQ er strå-IQ.

Holder tråden et for lavt nivå så finner man seg en annen tråd eller forum hvor man føler seg hjemme.

Det inkluderer da at man forlater forumet uten å skrive at man gjør det.

Man forlater et forum i bedre, eller i den stand man fant det, ikke dårligere.

Forlater man forumet i dårligere stand en man fant det , kan man iallefall ikke skylde på de andre forumbrukerene for å senke forumets kvalitet , da man ikke følger egne normer og i den forstand er på et like lavt nivå som den man anklager.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ehm, hvis Heisenberg sitt program inneholder legger så skal vel han gjøre det uansett hva dere mener her inne :p Trodde regel nr. 1 var å holde seg til programmet.

Jeg kan kalle meg PT og skrive programmer i øst og vest.

Ville DU fulgt mine programmer slavisk? Neppe...

Hvordan vet du at det er en PT som har laget det? Har ikke sett at han har skrevet at PT laget.

Lenke til kommentar

Sånn for å prøve å bidra endre emne så har jeg nå fått skrevet en en liten kort sammendrag av den årlige fagdagen Ernæring som i år hadde tema "Ulike kosthold - samme mål?" Lik gjerne siden også, den er fenomenal og veldig dyktige personer drifter nettsiden, hvor hensikten er å spre objektiv vitenskap innen ernæring, men også andre aktuelle temaer.

Skriver kort om hovedpunktene fra hver foredragholder, den første er lederen for kostreform sammen med Hexeberg. Det er dem som har vært i media den siste tiden angående kostrådene. I kommentarofeltet gir jeg saklig kritikk til de tre første foredragholderne for å ta seg friheter, så sjekk gjerne også det ut. Siste foredrag var fra nutrigenetics og Stine blir forhåpentligvis min veileder til høsten. For feltet er kjempespennende når det gjelder potensialet til å en vakker dag gi ut kosthold basert på en genotype. :)

http://www.friskogfunksjonell.no/ulikt-kosthold-samme-mal/

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok markøft og knebøy i dag. Merket det godt på venstre side av ryggen, bak, ca midt på. Har jeg gjort noe feil, eller er det noe som kommer når man ikke har gjort dette før?

Spørs hvordan det føles. Du skal kjenne det godt i ryggstrekkerne, og antagelig få god pump. Det vil føles sårt, men ikke direkte smertefullt.
Lenke til kommentar

Tok markøft og knebøy i dag. Merket det godt på venstre side av ryggen, bak, ca midt på. Har jeg gjort noe feil, eller er det noe som kommer når man ikke har gjort dette før?

Spørs hvordan det føles. Du skal kjenne det godt i ryggstrekkerne, og antagelig få god pump. Det vil føles sårt, men ikke direkte smertefullt.

Er ikke direkte smertefullt, kjennes på en måte ut som jeg er stiv i musklene der eller noe.

En kollega av meg sa at han alltid kjente det på venstre siden. Han fant ut at det var pga omvendt grep og at han holdt høyre armen lengre frem enn venstre.

Tar ikke omvendt, tar det som heter pronert grep. Lengre frem enn venstre, hvordan går det an, at stangen blir løftet opp skjevt?

Har forresten video av markløften, men kan være det er helt normal følelse haha :wee:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å tøye før og etter jeg begynner!

Massasje med ball, sånn rulle på gulvet?

Både skumrulle, og massasje med en hard ball. Lacrosse eller baseball.

Supert, takk! :)

Er L-Glutaminsyra og L-Glutamin det samme? Er Glutaminsyra i proteinpulveret, og siden jeg trener 3 ganger i uken vil ikke noe ekstra glutamin være nødvendig :)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

For min del, er det vondt i skuldrene når jeg tar low-bar pga. muskelubalanse i skuldrene, så de blir strukket bakover. Det er mao. godt for skuldrene, da forsiden(front delt) blir strukket bakover til sin korrekte posisjon.

Om dette er samme smertene dere opplever kan jeg ikke svare på, men det er godt mulig, da det er veldig vanlig med holdningsproblemer.

Nå skal jo tøying, rulling og ryggøvelser ( ikke bare fremsidefokus) rette på dette.

Får du like vondt om du holder hendene rett ved skivene?

Hvis det er positivt for skuldrene, tåler jeg at det Gjør vondt. Jeg kjenner det bedre jo tyngre stanga blir. Det er værst når jeg er ferdig med settet, og skal sleppe stanga. Har prøvd bredere grep men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...