hfthomas Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er litt flaut å si at jeg har både banan og rosiner på havregrynene, men jeg må ha sukker også. Det er en vane som henger igjen fra jeg var 5-6 år. Kan jo bare hive meg uti det og fjerne sukkeret. Går sikkert over etterhvert. Har prøvd det i smoothien og, men jeg spiser på jobb og det er ikke noen tilberedningsmuligheter her. Det Dukien snakker om høres digg ut! Kanksje bytte ut frokosten med noe annet og heller spise havregrynene på kvelden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er litt flaut å si at jeg har både banan og rosiner på havregrynene, men jeg må ha sukker også. Det er en vane som henger igjen fra jeg var 5-6 år. Kan jo bare hive meg uti det og fjerne sukkeret. Går sikkert over etterhvert. Har prøvd det i smoothien og, men jeg spiser på jobb og det er ikke noen tilberedningsmuligheter her. Det Dukien snakker om høres digg ut! Kanksje bytte ut frokosten med noe annet og heller spise havregrynene på kvelden. Det smaker dritt noen dager, så blir du vant til å spise uten sukker. Hva med å bytte til et syltetøy med lite/uten tilsatt sukker? 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg pleier å koke opp vann og helle det i bollen med havregryn, og tilsette med honning. Funker fett! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Havregryn, hakkede nøtter, rosiner, (kanskje en dæsj syltetøy om dagen er grå), banan, tørket aprikos, det meste går egentlig an. There's no end to the possibilities! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Havregryn er kjedelig og lite godt, uansett om det er som grøt eller frokostblanding. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Kok grøten, som må lages av melk,i en halvtime på lav varme med eplebiter og salte peanøtter oppi. Toppes med kanel. NAM Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Kjørte nokså tungt for førset gang med stående og sittende Calf Raise. Også en del reps. I dag er jeg så støl/vondt i bak i leggen, så jeg faktisk sliter med å gå. Det gjør rett og slett vondt å gå. Er dette normalt? Hvor lang tid før det går over? Tips for å minske at det gjør så vondt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor trener du leggene??????????? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor trener du leggene??????????? Hehe, burde man ikke det? Følger et program nå, hvor det var en liten del... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har ikke du nettopp begynt å trene? Skjønner ikke sammenhengen.... Det er jo forklart deg opp og i mente at å trene leggene er meningsløst.... Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Holdt på en liten stund nå. Trente leggene bare fordi det var en del av programmet. Og tenkte ikke på at det ikke var nødvendig å trene de. Men, hvis det stemmer at det ikke er nødvendig å trene leggene. Så slutter jeg med det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vært for mye på Bodybuilding Misc, Doofen? Lenke til kommentar
magb Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 http://www.vg.no/sport/fotball/martin-oedegaard/mener-oedegaard-boer-ta-200-kilo-i-kneboey/a/23377741/ Kanskje sette seg ett mål på halvparten først? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Kanskje han ikke vil bli som meg, hvor omkretsen rundt armene er større enn rundt leggene? Edit: Jeg tviler sterkt på at opp mot 200kg i bøy er noe normal for en fotballspiller. Det er også helt latterlig at han må trene "ekstra" fordi Ronaldo liksom gjør det. Avisene skriver som noen tullinger. Det er en idolisering som ligner på noe fjortenårige jenter driver med. Endret 21. januar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Takk Monsterhjerne! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er jo de raringene ved NTNU som sier det, Kjetil_90. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Hvorfor trener du leggene??????????? Wow, nok et kvalitetsinnlegg fra Doofen!!!Kanskje fordi han vil ha legger som står i stil med armene??? Makan. Tidenes forumtroll. Kjørte nokså tungt for førset gang med stående og sittende Calf Raise. Også en del reps. I dag er jeg så støl/vondt i bak i leggen, så jeg faktisk sliter med å gå. Det gjør rett og slett vondt å gå. Er dette normalt? Hvor lang tid før det går over? Tips for å minske at det gjør så vondt? Ja, det er helt normalt å bli støl i starten. Det går seg til med tida. Jeg ville ikke kastet bort så mye tid på å trene leggene med 90 graders vinkel i kneleddet. For å fokusere på gastrocnemius så skal beina være strake.Nå blir jeg skuffa, du skrev du hadde lagt meg til ignorering?Du skrev forøvrig i en annen tråd at å trene legger ikke behøvdes. Er du en stråmann? Er du litt i ragehumør av all dopet som har føkka serotoninreseptorene dine? edit: kan ikke vi få se et formbilde av deg? Siden du kan så mye terminologi ad fysiologi og doping MÅ du jo være "diced to the socks" Forøvrig legger jeg merke til at alt du har skrevet om finner man og på en større youtubekanal. Den hvor han nasale tjukkasen sitter i slåbrokken å prater tøv hjemme hos mora si.... Endret 21. januar 2015 av Doofen 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vært for mye på Bodybuilding Misc, Doofen? Aldri hørt om engang? 4chan eller no sånt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Dobbelpost Endret 21. januar 2015 av Doofen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ehm, hvis Heisenberg sitt program inneholder legger så skal vel han gjøre det uansett hva dere mener her inne Trodde regel nr. 1 var å holde seg til programmet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå