Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50/50 er jo knall, men drikker man mye melk osv så går vel myse fint.

Den største forskjellen er jo om det er isolater eller ikke.

Når det ikke er det så er det ikke bare billig, det er også råvarer ment for stivelse i matproduskjon.

Da er råvaren behandlet på billigste vis og aminosyreprofilen er ødelagt.

Legg på at det på bøtta er råvaren før de blander i smak så da blir det ikke så billig lenger.

Halve bøtta er jo ikke protein og det som er igjen er skadet/dårlig.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er best å kjøpe isolater fra et norsk firma.

Net er forskjell om produktet er blandet på barnematfrabrikken Nestlé eller Gaute Næringsmiddelindustri VS blandet ut på anbud i India etter de har spylt trommel med hageslange etter kokainbatchen.

Når de lager tilskudd som er ment å brukes som kosttilskudd , renser de til isolater og har temp-kontroll i alle leddene (dvs under 75c) så de tar vare på kvaliteten, så blir det noe helt annet til slutt.

Regner man gram for gram på kun proteinen man faktisk får så kan man gange billigproduktene med 2 før man sammenligner , og da er det ikke store forskjeller.

Lenke til kommentar

Jeg veier 79kg som er fordelt på 192cm så :) Jeg har 300kg i "coanans wheel" også, søk på youtube om dere lurer, med den vekten gikk jeg 90 grader, tilsvarende 3-4m som er konkurranselengden når det arrangeres NM i enkeltsøvelser Strongman.

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Det er et kjærestepar på senteret mitt som er alt for intime med hverandre. Hun sitter på fanget hans, med ansiktene mot hverandre, på en benk i et fullstappet frimanualområde. Etterpå tar hun bicepscurl mens han står bak med et godt grep på (silikon)puppene hennes! Ikke all verdens sosial intelligens.

Første mandag i januar. Så vel omtrent 11 nye fjes på senteret i dag. Og det midt på dagen. Blir spennende å se hvem som holder ut :p

Utrolig gøy med så mange nye. Jeg hadde ikke tenkt på det, at det er første vanlige dag etter juleferie med nyttårsforsett om å begynne å trene, men jeg ble raskt minnet på det da jeg så hvordan folk trente. Mange morsomme utførelser av knebøy spesielt, og andre øvelser som krever litt teknikk.

Lenke til kommentar

Første mandag i januar. Så vel omtrent 11 nye fjes på senteret i dag. Og det midt på dagen. Blir spennende å se hvem som holder ut :p

Utrolig gøy med så mange nye. Jeg hadde ikke tenkt på det, at det er første vanlige dag etter juleferie med nyttårsforsett om å begynne å trene, men jeg ble raskt minnet på det da jeg så hvordan folk trente. Mange morsomme utførelser av knebøy spesielt, og andre øvelser som krever litt teknikk.

Har visst blitt en tradisjon blant de faste på senteret jeg er på om å tippe hvem som holder ut. Vet ikke om det stemmer da :p

Lenke til kommentar

Det er et kjærestepar på senteret mitt som er alt for intime med hverandre. Hun sitter på fanget hans, med ansiktene mot hverandre, på en benk i et fullstappet frimanualområde. Etterpå tar hun bicepscurl mens han står bak med et godt grep på (silikon)puppene hennes! Ikke all verdens sosial intelligens.

Helt enig, men forskning viser at nettopp det gjør at man greier ta ut det lille ekstra.

tumblr_inline_mmy82rqKR11qz4rgp.jpg

Endret av Evelen!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser jo at alle som er "helt ekstremt sterke" har ganske mye fett på magen, de ligger kanskje bare konstant i overskudd for alltid å få maksimalt utbytte rent styrkemessig?

Ja overdrevent overskudd øker både massen og styrken, men enten forblir man så feit, ellers taper man det på den lange deffen etterpå^^ Dvs taper byggetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...