Grievdus Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 whey 80 er vell best til måltider, mens whey 100 er bedre rett etter trening. Men det har såpass liten betydning. Har ikke mye og si om du går ned til whey 80 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) 50/50 er jo knall, men drikker man mye melk osv så går vel myse fint. Den største forskjellen er jo om det er isolater eller ikke. Når det ikke er det så er det ikke bare billig, det er også råvarer ment for stivelse i matproduskjon. Da er råvaren behandlet på billigste vis og aminosyreprofilen er ødelagt. Legg på at det på bøtta er råvaren før de blander i smak så da blir det ikke så billig lenger. Halve bøtta er jo ikke protein og det som er igjen er skadet/dårlig. Endret 5. januar 2015 av War Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Så det er bedre å kjøpe whey 100 gold uansett pris? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er best å kjøpe isolater fra et norsk firma. Net er forskjell om produktet er blandet på barnematfrabrikken Nestlé eller Gaute Næringsmiddelindustri VS blandet ut på anbud i India etter de har spylt trommel med hageslange etter kokainbatchen. Når de lager tilskudd som er ment å brukes som kosttilskudd , renser de til isolater og har temp-kontroll i alle leddene (dvs under 75c) så de tar vare på kvaliteten, så blir det noe helt annet til slutt. Regner man gram for gram på kun proteinen man faktisk får så kan man gange billigproduktene med 2 før man sammenligner , og da er det ikke store forskjeller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Proteinfabrikken hadde en Whey som hette "Whey isolate" før, noen som vet hva denne heter nå eller om den finnes lengre? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Første mandag i januar. Så vel omtrent 11 nye fjes på senteret i dag. Og det midt på dagen. Blir spennende å se hvem som holder ut 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Da var første trening siden før jul unnagjort. Superhardt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Skal jo ikke være det Du har jo hatt deload og skal i teorien ha lette vekter nå Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 var ikke så kjempevekter heller. Bare mange reps med høy intensitet Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Myoreps Død hver trening , 3x så gode resultater på 3 ganger kjappere tid 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Gikk med 310kg yoke 3meter idag jeg, finfin start på året. 12meter persen gikk også fra 223 til 260 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Velkommen til 300kg-klubben Synes man burde ha minst tre øvelser man sleper rundt på over 300kg Smellfeilte strongmen som er på sea food-dietten, telles ikke, det er bare jusk og fanteri Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ser jo at alle som er "helt ekstremt sterke" har ganske mye fett på magen, de ligger kanskje bare konstant i overskudd for alltid å få maksimalt utbytte rent styrkemessig? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Jeg veier 79kg som er fordelt på 192cm så Jeg har 300kg i "coanans wheel" også, søk på youtube om dere lurer, med den vekten gikk jeg 90 grader, tilsvarende 3-4m som er konkurranselengden når det arrangeres NM i enkeltsøvelser Strongman. Endret 5. januar 2015 av crazylazyboy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er et kjærestepar på senteret mitt som er alt for intime med hverandre. Hun sitter på fanget hans, med ansiktene mot hverandre, på en benk i et fullstappet frimanualområde. Etterpå tar hun bicepscurl mens han står bak med et godt grep på (silikon)puppene hennes! Ikke all verdens sosial intelligens. Første mandag i januar. Så vel omtrent 11 nye fjes på senteret i dag. Og det midt på dagen. Blir spennende å se hvem som holder ut Utrolig gøy med så mange nye. Jeg hadde ikke tenkt på det, at det er første vanlige dag etter juleferie med nyttårsforsett om å begynne å trene, men jeg ble raskt minnet på det da jeg så hvordan folk trente. Mange morsomme utførelser av knebøy spesielt, og andre øvelser som krever litt teknikk. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Første mandag i januar. Så vel omtrent 11 nye fjes på senteret i dag. Og det midt på dagen. Blir spennende å se hvem som holder ut Utrolig gøy med så mange nye. Jeg hadde ikke tenkt på det, at det er første vanlige dag etter juleferie med nyttårsforsett om å begynne å trene, men jeg ble raskt minnet på det da jeg så hvordan folk trente. Mange morsomme utførelser av knebøy spesielt, og andre øvelser som krever litt teknikk. Har visst blitt en tradisjon blant de faste på senteret jeg er på om å tippe hvem som holder ut. Vet ikke om det stemmer da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det er et kjærestepar på senteret mitt som er alt for intime med hverandre. Hun sitter på fanget hans, med ansiktene mot hverandre, på en benk i et fullstappet frimanualområde. Etterpå tar hun bicepscurl mens han står bak med et godt grep på (silikon)puppene hennes! Ikke all verdens sosial intelligens. Helt enig, men forskning viser at nettopp det gjør at man greier ta ut det lille ekstra. Endret 5. januar 2015 av Evelen! 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ser jo at alle som er "helt ekstremt sterke" har ganske mye fett på magen, de ligger kanskje bare konstant i overskudd for alltid å få maksimalt utbytte rent styrkemessig? Ja overdrevent overskudd øker både massen og styrken, men enten forblir man så feit, ellers taper man det på den lange deffen etterpå^^ Dvs taper byggetid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 skal man bli verdens sterkeste så deffer man vel ikke, tja, logisk nok. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Flere av utøverene som skal delta på WSM nå har droppet vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå