War Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Trøst deg med at du hadde blitt trøtt om du var her også, klokka er jo så si 0200 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Og jeg burde vært i til sengs. Meen, hang litt etter på kaloriene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Jeg merker jeg får en pump-aktig følelse I nedre ryggen av knebøy. Det Gjør ikke vondt, men kan det bety at noe er feil?Helt normalt ved høyt volum. Korsryggen er godt involvert i bøy. Flott, har tidligere trodd at det er skadelig. legger ut en video av knebøyen, setter stor pris på tilbakemelding på teknikken pleier ikke ha knevarmere der nede, tok de av for jeg tenkte feil i teknikken kommer bedre frem uten Endret 3. januar 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvorfor ser du til venstre??? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 I markløft går dere helt ned med stanga? Ser mange som ikke går helt ned og lurer på om det er stor forskjell på å ikke gå helt ned? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hvorfor ser du til venstre??? wat? tror ikke jeg gjør det, ikke bevisst ihvertfall. Kanskje det er vinkelen til kameraet. men jeg ser det også nå, får sjekke det ut neste trening I markløft går dere helt ned med stanga? Ser mange som ikke går helt ned og lurer på om det er stor forskjell på å ikke gå helt ned? ja, skivene skal i gulvet hvert løft Endret 3. januar 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Trøst deg med at du hadde blitt trøtt om du var her også, klokka er jo så si 0200 Hehe, sant nok . Ble 4km i ok temperatur . Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 I markløft går dere helt ned med stanga? Ser mange som ikke går helt ned og lurer på om det er stor forskjell på å ikke gå helt ned? Hos vanlig markløft går man helt ned. Du har sikkert sett Romanian Deadlift hvor man ikke går helt ned. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva anbefaler dere? Hva får man mest ut av? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja takk, begge deler. Markløft som kraftøvelse (2-5 reps) en dag i uken og rumenske markløft som støtteøvelse (6-10 reps) den dagen du kjører knebøy for ekstra juling på baksiden av lårene. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 I markløft går dere helt ned med stanga? Ser mange som ikke går helt ned og lurer på om det er stor forskjell på å ikke gå helt ned? Ja dead lift, død stang , helt ned. Hver rep er ett eget løft, de som ikke gjør det vet ikke hva de gjør. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har dere legcurls som en del av beinøkten? Jeg vil ha mer futt i hamstrings! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Da tror jeg Nordic hamstring curls er bra Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 NH/ evt "curl" er et must for de som tar sumomark, ellers er det en gruppe som alltid henger etter. Prøv NH med litt vekt på så ser man fort at 99,9% sliter der. Bare kroppsvekt på de fleste gi opp. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Tar dere kreatin? Kan man ta dette pluss proteinshake? Er det å anbefale? I såfall i pilleform eller pulver? Stemmer det at man også går opp i vekt? (Noe jeg er ute etter) Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det var mange spm. Kreatin ja, billig og bra. Ren mono er alt du trenger, alt annet er salgs-triks. Pulver eller kapsel? Kapsel kan du svelge, pulver kan knase litt i tennene, smak og pris. Kan du ta det i shaken? Ja. Går opp i vekt? Om du ikke er nonresponder ( har fulle lagre fra før av) så ja, ca en kg vann inn i kjøttet. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Haha, beklager mange spm Kunne du ha linket til der du kjøper fra? Tenker å kjøpe piller, siden jeg allerede har problemer med å få ned proteinshaken (jævli smak). Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Myoprotein eller prozyme får jeg ned lett. Denne bruker jeg http://myrevolution.no/reflex-creapure-90x700mg http://myrevolution.no/kreatin https://www.tn.no/butikk/produkt/atpcreatine https://www.tn.no/butikk/produkt/atpcreatine-bruspulver Endret 4. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Haha, beklager mange spm Kunne du ha linket til der du kjøper fra? Tenker å kjøpe piller, siden jeg allerede har problemer med å få ned proteinshaken (jævli smak). Det er billigst med pulver, det smaker ingenting. Jeg heller en teskje i munnen og skyller ned med melk, det er mindre stress enn å blande det ut i et glass. Endret 4. januar 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå