SKAÐI Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Mitt nyttårsforsett må være og for en gang for alle og få orden på korsryggen som jeg har slitt veldig med i det siste. Jeg kutta ut mark, da den er altfor svak til dette og har tatt det vanvittig piano i knebøy, da ryggen ryker lenge før beina.. Jeg har ikke satt meg inn i mobimitetstrening og er en stiv som en stokk. Så regner med jeg bør gjøre grep her! Er også veldig usikker på hva jeg faktisk burde fokusere på av øvelser og tøying for og nå målet mitt. Jeg burde vel strengt tatt begynt og gå til fysio el lignende, men det har jeg rett og slett ikke råd til som fattig student... Så tips til artikler, videoer osv som faktisk kan hjelpe meg på vei mot en frisk og sterk korsrygg hadde jeg virkelig satt pris på. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Sterkere i siste delen av løftet i benk ja. Full bevegelse trener hele triceps, eneste måten man burde trene frnskpress på Nå skal det sies at mat og progresjonen og deload og selve reppenes utførelse samt pauser vil ha 99% mer å si en hvilket program. Regner med at man trener armene om man vil fokusere på armer, men det er fult mulig å ha 10 øvelser for armer, trene 4x uka i ett år uten å øke massen en millimeter, så derav det jeg skrev først. Endret 30. desember 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Akse Skrevet 30. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ny pr i bøy på 170kg og 505kg i raw total. YES! Endret 30. desember 2014 av Akse 12 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Julevekta; 104KG! (Vet dog ikke hvordan vekten var før jul..) Blir godt å komme hjem igjen og få gang på treningen igjen! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Godt nytt år alle sammen. Håper alle får et rått treningsår. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Er det noen som har erfaring med disse til å GÅ på? https://coop.no/tredemolle-actila-t-run_7025180532007.aspx http://www.gsport.no/produkt/148757/casall-infinity-1-1t-tredemoelle http://www.gsport.no/produkt/131751/benefit-tempo-903-tredemoelle Jeg legger merke til at den midterste er mye dyrere. Er den faktisk bedre, eller er det bare designet man betaler for? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Wtg, Akse! Nye sko til jul? Jeg satt og ventet på at du skulle komme valsende inn i Conversene dine, og så hadde du plutselig på deg løftesko! Kan si at jeg fikk litt sjokk her på 1. Nyttårsdag. Endret 1. januar 2015 av darkness| 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Er det noen som har erfaring med disse til å GÅ på? https://coop.no/tredemolle-actila-t-run_7025180532007.aspx http://www.gsport.no/produkt/148757/casall-infinity-1-1t-tredemoelle http://www.gsport.no/produkt/131751/benefit-tempo-903-tredemoelle Jeg legger merke til at den midterste er mye dyrere. Er den faktisk bedre, eller er det bare designet man betaler for? Nå er ikke jeg noe ekspert på tredemølle, men jeg har prøvd forskjellig, og det et stor forskjell på "komfort" og kvalitet fra mølle til mølle. Eneste måten å teste dette på er nok å prøve dem i butikk. Selv om du sier at du skal bruke den til å gå, så bør du vel ta høyde for at du en gang kommer til å jogge/løpe, og da har den midterste alt for lav maks hastighet i mine øyne. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) så bør du vel ta høyde for at du en gang kommer til å jogge/løpe, og da har den midterste alt for lav maks hastighet i mine øyne.Nei, jeg har en sykdom. Edit: Den kan heller ikke justere helling. Da blir det ikke den. Casall har en som er litt dyrere: http://www.gsport.no/produkt/148758/casall-infinity-1-2t-tredemoelle Det som er kinkig er at ingen fra XXL kunne prøves. Og de på g-sport kunne heller ikke prøves (akkurat da, i hvert fall). Det er nesten så jeg tror de ikke vil selge dem til meg. Endret 1. januar 2015 av Tåkelur Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Wtg, Akse! Nye sko til jul? Jeg satt og ventet på at du skulle komme valsende inn i Conversene dine, og så hadde du plutselig på deg løftesko! Kan si at jeg fikk litt sjokk her på 1. Nyttårsdag. Hehe. Hatt dem en stund, men bruker dem stort sett bare til bøy Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er så digg når man har på sko med hjul under og glemmer å bytte før man løfter av maksløft i bøyen. Når løftet er ferdig og man skal racke vekten så er man i manualrommet #den følesen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hehe, men hvorfor har du sko med hjul? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Har ikke det, bare kom på det da jeg leste posten over litt feil. Ser barna ha det, kommer seilende bortover kjøpesentergulvene. Hadde vært noe å ha på 3dmølla, #todays workout # speed 20 #8 houers #selfie #ikke svett Endret 1. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Å ja, jeg trodde det faktisk hadde skjedd. Skriver du 3dmølle for å være morsom? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Lat Har januargjengen kommet til gymmene enda? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Lat Har januargjengen kommet til gymmene enda? Mitt senter starter sterkt med å ha stengt. Heldigvis et det hviledag. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 LatDa kan du bare skrive mølle. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Vi hadde nyttårsøkt i dag. Vi hadde 1rm test hvilket er obligatorisk i CF ved nyttår for årlig måling, vi var jo oppkarba pga jula og klar måtte vite. Nåvel... CFT, Crossfit total består av 1rm i strikt press, knebøy og markløft. Press gikk fint... Men knebøyen... Jeg hadde jo ikke gjort anna enn å mose innpå kanelgifler og cola siden jeg sto opp så jeg var jo stappa og det ble bare pusting og pesing Markløften gikk til faens, stoppa på 140 kg av enda mer pusting og hyling Har dere trent i år? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Er i gang med rehabilitering etter omtrentlig fire uker fravær fra løping grunnet legghinnebetennelse. Jeg skal da ta min første løpetur i morgen, men er litt usikker på hva som vil være det beste underlagget. Tredemølle må vel være det mykeste, og det alternativet som gir minst belastning? Betennelsen kommer mest sannsynlig grunnet overbelastning med hel, så vil det lønne seg å løpe med litt stigning for å lande mer på tåene ved løping? Hvis noen her skulle sitte på litt erfaring de kunne delt, ville jeg satt evig stor pris på det. Godt nyttår!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå