Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mine biceps får god nok trening gjennom andre øvelser. Muskelen er jo pitteliten! Men jeg kjører vel kanskje 2-3 sett på den i uken. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mine biceps får god nok trening gjennom andre øvelser. Muskelen er jo pitteliten! Men jeg kjører vel kanskje 2-3 sett på den i uken. 7870298[/snapback] Øvelser som..? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjører selv ca. én ren bicepsøvelse per måned, hvis ikke mindre. Hater å trene biceps. De få, små gangene jeg trener biceps tar jeg det på ryggdagen, etter alle de tunge ryggøvelsene som markløft, nedtrekk og roing. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjører selv ca. én ren bicepsøvelse per måned, hvis ikke mindre. Hater å trene biceps.De få, små gangene jeg trener biceps tar jeg det på ryggdagen, etter alle de tunge ryggøvelsene som markløft, nedtrekk og roing. 7870361[/snapback] Ikke mye akkurat. Jeg kjører selv biceps 1 gang i uken.... Hater biceps mest fordi at jeg synes det er den ekleste øvelsen å trene. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Over en uke siden jeg har trent nå 7869105[/snapback] Da bør du heller ta på deg treningstøyet og komme deg på trening enn å sitte her på diskusjon.no.. Har vært mye syk.. Først influensa, feber osv. Deretter ørebetennelse. Litt domt å trene da Men jeg begynner imorgen! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjører selv ca. én ren bicepsøvelse per måned, hvis ikke mindre. Hater å trene biceps.De få, små gangene jeg trener biceps tar jeg det på ryggdagen, etter alle de tunge ryggøvelsene som markløft, nedtrekk og roing. 7870361[/snapback] Ikke mye akkurat. Jeg kjører selv biceps 1 gang i uken.... Hater biceps mest fordi at jeg synes det er den ekleste øvelsen å trene. 7870433[/snapback] Liker heller ikke trene biceps og har aldri gjort det, men kjører biceps direkte 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjører 5x5 atm, så det blir til 5x5 Stangcurls. Kjenner det bra i bicepsen da. (altså på Rygg/biceps dagen, slutten av økten) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal begynne og trene benkpress igjenn. Så noen som har noen forslag til hvordan jeg skal trene? helst bare 1 gang i uka. Ellers skal jeg bare bli sterk ikke bygge eller noe utholdenhet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal begynne og trene benkpress igjenn. Så noen som har noen forslag til hvordan jeg skal trene? helst bare 1 gang i uka. Ellers skal jeg bare bli sterk ikke bygge eller noe utholdenhet. 7872708[/snapback] 5x5 eller 3x3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Mine biceps får god nok trening gjennom andre øvelser. Muskelen er jo pitteliten! Men jeg kjører vel kanskje 2-3 sett på den i uken. 7870298[/snapback] Øvelser som..? 7870329[/snapback] Jeg kjenner det ganske heftig i biceps når jeg ror med smalt grep, og det er favorittøvelsen min så det sier seg selv at det blir en del sett. Trener også et par høyrepetisjonssett med sittende kabelcurls på biceps, for å ta dem litt mer ut. Ble treningsøkt i går kveld, gitt. Jeg er helt fantastisk, usannsynlig svak i bryst. Det er nesten fascinerende. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Samme her. Jeg trener innimellom sammen med to kompiser, jeg er like sterk og tilogmed sterkere på flere rygg og skulderøvelser - men når det kommer til bryst henger jeg milevis etter. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Trener også ilage en kompis som er minst like sterk i andre øvelser, og sikkert sterkere når det gjelder rygg/skuldre osv, men han henger også endel etter når det gjelder bryst. Kan ikke dette ha med teknikken å gjøre? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har trent styrke i ca 4 år nå, så innbiller meg selv at teknikken ikke er det som holder meg tilbake. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg ut på en splitt hvor jeg trener alle kroppsdeler 1 gang i uken isteden for 2 ganger i uken siden jeg trenger noe nytt og splitten jeg har nå er ganske langt (9 øvelser hver økt). Og ikke kom med: "Det er dumt å trene muskelen bare 1 dag hardt i uken når du ikke har trent i over 1 år". Her er splitten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dag1. Bryst og triceps: Benpress 3 x 10. Skråbenk i smith 3 x 10. Crossover 3 x 10. Dips 3 x 8. Smalbenk 3 x 10. Pushdown 3 x 8. Dag 2. Rygg og biceps: Markløft 3 x 8. Nedtrekk 3 x 8. Kabelroing 3 x 8. Bicepscurl 3 x 12. Hantelcurl 3 x 16. Consentrationcurl 3 x 12. Dag 3. Ben: Knebøy 4 x 6. Strak mark 3 x 8. Benpress 3 x 12. Tåhev 3 x 15. Leg extensions 3 x 12. Dag 4. Skuldere og mage: Militærpress 3 x 8. Sidehev 3 x 8. Foroverbøyd sidehev 3 x 8. Skulderpress 3 x 8. Magetrener 3 x 15. Kabelcrunch 3 x 12. Noen mangler eller noe jeg burde bytte ut? Og ja; Jeg går for 100% volum, men litt styrke i bena. Så repsene er høye i alt uten om knebøy. Endret 5. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er lurt å få i seg før og etter trening, av proteiner, karbohydrater og slik? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er lurt å få i seg før og etter trening, av proteiner, karbohydrater og slik? 7876617[/snapback] Det er greit med litt proteiner både før og etter trening, samme med karbohydrater. Før trening kan du ta deg et par brødskiver med noe kjøtt pålegg og et par glass melk. Rett etter trening kan du spise et par bananer, ca en time etter trening bør du spise et måltid med proteiner i form av kjøtt, og karbohydrater i form av ris\pasta\potet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har trent styrke i ca 4 år nå, så innbiller meg selv at teknikken ikke er det som holder meg tilbake. 7875303[/snapback] Hvorfor ikke? Treningsuvaner++ er vanlig å arbeide seg inn i Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har trent styrke i ca 4 år nå, så innbiller meg selv at teknikken ikke er det som holder meg tilbake. 7875303[/snapback] Hvorfor ikke? Treningsuvaner++ er vanlig å arbeide seg inn i 7876737[/snapback] Har alltid vært nøye med teknikken. Fikk også hjelp til benkpress(hantler) av en bb som driver gymet jeg trente en periode. Men kan forsåvidt forhøre meg: Hvor langt ned skal man senke manualene under benkpress(hantler), jeg pleier å senke de rolig ned slik at innerste punkt på manualene berører ytterste punkt på brystet. Har sett at flere ikke går så langt ned. Hvor langt skal man ned under skråbenk (hantler) Jeg gjør det samme her, men ser også at mange ikke tar så langt ned. Når det gjelder treningsprogrammet til DNA så ville jeg brukt mer tid på bryst og rygg og mindre tid på hhv. triceps og biceps. Men så er jo jeg ingen ekspert. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Umulig for meg å si på nett; men om du har noen som ser deg så er d vel greit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ble treningsøkt i går kveld, gitt. Jeg er helt fantastisk, usannsynlig svak i bryst. Det er nesten fascinerende. 7874136[/snapback] Ikke snakk, jeg trener med 10kgx2 mindre på benkpress med hantler. Markløft og knebøy vil jeg ikke en gang tenke på, trener sent på kvelden så ingen jeg kjenner ser meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå