Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Kan det være et godt alternativ å gjøre benpress på samme dag som jeg tar markløft, da jeg ikke vil gjøre markløft og knebøy på samme dag lenger? Og da altså gjøre knebøy den dagen jeg ikke tar markløft i et to-splitt program? Skrev om dilemmaet for noen dager eller uker siden, men dårlig respons.

Ja, det kan funke veldig bra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ikke så lenge sidne holdt jeg på med skuldre, og øvelsen fronthev med manual. Etter den økten har jeg hatt jævlig vondt i høyre skulder, inn mot kragebenet. Har blitt mindre og mindre vondt, men i dag når jeg skulle ta dips kom smerten tilbake. Klarte ikke å ta dips og bare kjente at det var jævlif, noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar

For ikke så lenge sidne holdt jeg på med skuldre, og øvelsen fronthev med manual. Etter den økten har jeg hatt jævlig vondt i høyre skulder, inn mot kragebenet. Har blitt mindre og mindre vondt, men i dag når jeg skulle ta dips kom smerten tilbake. Klarte ikke å ta dips og bare kjente at det var jævlif, noen som vet hva det kan være?

Ikke veldig lurt å kjøre dips med potensiell skade i skulderen da.
Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke å få i meg proteinshake etter trening. Brekker meg nesten uansett... Har prøvd to forskjellig typer. Men smaker dritt uansett.. Den siste jeg prøvde var en med sjokoladesmak og fikk dritbra reviews på gymgrossisten. At den smakte digg osv. Får det jo i meg, men er ikke noe jeg ser fram til å drikke etter trening.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar

Klarer nesten ikke å få i meg proteinshake etter trening. Brekker meg nesten uansett... Har prøvd to forskjellig typer. Men smaker dritt uansett.. Den siste jeg prøvde var en med sjokoladesmak og fikk dritbra reviews på gymgrossisten. At den smakte digg osv. Får det jo i meg, men er ikke noe jeg ser fram til å drikke etter trening.

Flere som har det sånn?

Spis noe du liker istedenfor eventuelt vent litt med inntak om du skulle være kvalm/manglende matlyst etter trening. Endret av Dukien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som har det sånn?

Slik var det med whet-80 Cookie Dough fra Gymgrossisten. Var er helvete haha. Nå har jeg kjøpt sjokolade fra SmartSupps. Ikke diggeste selv med sjokolade. Melk er det beste, og eneste. At noen kan drikke det med vann er en gåte....
Lenke til kommentar

Det er ikke ett % bedre en normal fordelt kost, men det vet du vel?

Eneste fordel det har er økt energi for den andelen av oss som blir trøtt etter karbinntak.

Miste muskelmasse gjør man ikke uansett om det er et fornuftig underskudd og man får i seg proteiner og trener.

Du vil måtte gå på "dietten" i 3-4 uker.

Det er ikke vits i å snakke om proteintilskudd som om det var uranium, det er mat som all annen mat, man velger selv hva man vil kjøpe og hvor mye tid man vil legge i å lage det.

Lenke til kommentar

http://www.dn.no/dnaktiv/2014/12/17/2202/Trening/sterkest-i-verden

Verdens sterkeste mann greier seg funt uten proteinpulver, hva kan det være at de aller fleste i treningsmiljøet på lavt nivå er så avhengig av 10 forskjellige bokser med diverse tilskudd?

Det er et behov skapt av markedsføring.

Er det ikke fordi verdens sterkeste menn spiser så sykt mye proteinmektige måltid. Og derfor ikke trenger proteintilskudd?

Lu Xiaojun:

lu-xiaojun-eating.jpg

Lenke til kommentar

Alle som spiser nok av fornuftig mat, har ikke behov for proteintilskudd.

Du sier noe som folk velger og ikke tro på det virker det som, nesten at det er umulig for en vanlig person og få i seg nok prot.

Selv sliter jeg langt mer med og få i meg nok kcal, protein nivået går jeg over hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...