darkness| Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jasså, driver å kikker på etter løftet også Måtte jo vente på neste løft Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det mer protein i et hardkokt egg enn når det er soft-medium? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Denne treningsformen brenner mest kalorier Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Denne treningsformen brenner mest kalorier Dette gjelder vel generelle metoder, hvertfall når det gjelder styrke. Mener å ha lest at farmers walk er noe av det som brenner mest kalorier. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Denne treningsformen brenner mest kalorier Dette gjelder vel generelle metoder, hvertfall når det gjelder styrke. Mener å ha lest at farmers walk er noe av det som brenner mest kalorier. Hørt det er squats. (Altså ut av øvelser innen styrke) Har hørt at det er HIIT som er mest effektivt sammenlignet med alt annet. Endret 3. desember 2014 av R3pulsive Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det mer protein i et hardkokt egg enn når det er soft-medium? Was haha Det er 50% mindre når det er rått iallefall Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nei leste i et blad at man skulle spise hardkokt egg, proteinmessig. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Proteinmangel er ikke et problem noen skulle ha hvis de får i seg nok kalorier. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nei leste i et blad at man skulle spise hardkokt egg, proteinmessig.Det er samme mengden kokt som ukokt.Det som er forskjellen er hvor mye kroppen klarer å nyttegjøre av kokt og ukokt. Jeg foretrekker egg stekt, med bacon til. Bacon til folket! 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tror jeg må kaste hanskene på hylla:p Merker jeg får veldig dårlig grep nå når jeg øker på vektene! Burde jeg kjøpe nye hansker eller noe annet? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Etter min erfaring beskytter hansker huden, men minsker grepet. Tillater (les: hun driter i meninga mi) dama å bruke hansker, som er redd for å få harde og trælete hender. Kalk/magnesium er det eneste jeg trenger på de vekter jeg holder på med. Kanskje litt ubehagelig i starten, men huden herdes temmelig fort. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hansker flytter også tyngdepunkt , grepsbredde/radius og senker styrken i grepet. Generelt ræva, man ville vel ikke tatt knebøy i en seng. Endret 3. desember 2014 av War Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Etter jeg begynte med hansker har jeg gått ned 5kg på benkpress. Har det med grepsbredde/radius som senker styrken? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tru om jeg går opp uten hansker da? Det hadde vært gøy brukt hansker hele tiden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Aldri brukt hansker, men sliter med grepet på markløft. Vurdert reimer. Hva sier ekspertisen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Mixed grep og magnesium sier ekspertisen. Det du evt. kan gjøre er å kjøre helt til grepet er toast, for så å bruke reimer på siste sett/reps. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Å trene litt grep er heller ikke dumt. En god øvelse jeg bruker litt er å ta en vektskive og holde den i fingertuppene, så flipper man den en halv rund og griper igjen. Ellers er jeg innom så mange øvelser i Strongman hvor grep er viktig at mark ikke er en utfordring i det hele tatt, ingen svakheter på grepet nå som jeg tok 190kg. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Direkte fra fakultetet, banebrytende forskning om vitamin D !http://www.ub.uio.no/fag/helse-medisin/medisin/julekalender/1desember.html 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Jeg blir så svett i hendene.. det er egentlig litt psykisk. Jeg blir svett når jeg vet at jeg skal løfte adrenalinet pumper seg opp i kroppen og hendene blir svette. Ja, jeg er litt rar Endret 4. desember 2014 av darkness| Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hansker og bitchstraps? Jizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå