War Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Why not, med 8453 rep Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Hva slags øvelser skal de da gjøre? Amrap 60 boxjumps? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?Sikkert fordi han/hun ikke kan det selv. Gir det mening? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?Om du ikke kan det skal du aldri få lære det;) 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?Sikkert fordi han/hun ikke kan det selv. Gir det mening? Absolutt ikke. Helt sikkert. Vel, det var en bortkastet time. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Ja, men ikke forvent det på kcal-underskudd. Kanskje om man løfter 40-50kg osv nå ( bedre teknikker ol) , men er man på over 100iish som jente så tipper jeg nei. Magen er helt super den utenfor konkurransesesongen, som jeg tipper at du er i hele året. Løfter hva da? Benk? Tar 60 kg i sumo mark, og lusne 40 kg i bøy. Det jeg sliter med å øke på er bøy og utfall.. men jeg tenker at jeg fokuserer på det når magen er der den skal være, så tar jeg rolig bulk med mål om å bygge muskler i stedet for fett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?Sikkert fordi han/hun ikke kan det selv. Gir det mening? Absolutt ikke.Helt sikkert. Vel, det var en bortkastet time.Fikk noe av den samme beskjeden den gangen jeg hadde veiledningstime. Pten mente at den ene timen med veiledning ikke var nok til å vise teknikker på sånt.. Endret 26. november 2014 av darkness| Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Haha for no BS Hvilken landsby trener dere i? Hva er oddsen for at hele norges gnomesnåsamenn jobber på deres gym De burde vise uansett, så kommer dere hjem og tenker fan " ... føttene bak nakken, armene i kryss...eller hvordan var det igjen...." så kjøper dere flere PT-timer..... De kan verken jobben sin eller å drive økonomisk bærekraftig Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Har en del muskelkramper. ZMA som er tingen da, forstår jeg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Har en del muskelkramper. ZMA som er tingen da, forstår jeg? Yessssss.... Magnesium som fikser det. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Det funker fjell også, det er det beste med det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Flott, da blir det zma på meg. Skal prøve meg på kreatin igjen også. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening? Nei, det gir på ingen måte mening at en PT ikke vil lære deg en av de mest grunnleggende øvelsene for å få utbytte av treningen. Nesten uansett hvilke mål man har er markløft en viktig øvelse. Den er ikke sånn kjempemye hokkuspokkus heller. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Stavanger kommune har begynt på et prøveprosjekt hvor tenåringer får dekket PT timer for å redusere antallet som går på steroider. Bra tiltak! Linky 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Bare synd de kanskje gjør mer skade en nytte, men det vil tiden vise. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Bare synd de kanskje gjør mer skade en nytte, men det vil tiden vise. Tror du det? Ungdommer som blir følgt opp med trenings veiledning og kostholds tips vil få en god stigning i styrke og muskler og dermed vil (forhåpentligvis) ikke steroider bli en tanke.. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Bare synd de kanskje gjør mer skade en nytte, men det vil tiden vise. Tror du det? Ungdommer som blir følgt opp med trenings veiledning og kostholds tips vil få en god stigning i styrke og muskler og dermed vil (forhåpentligvis) ikke steroider bli en tanke.. "argh, hvorfor får ikke jeg større muskler som alle de andre som trener naturlig" Tror war har et poeng. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2014 Rapporter Del Skrevet 27. november 2014 Mener jo da PTer som viser feil osv, og på toppen av det hele så kommer flere til å trene og da potensielt flere som kan ty til dop da resulatetene etter ett år stuper. Lurte bare på om det da er regnet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå