Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?

Sikkert fordi han/hun ikke kan det selv. Gir det mening? Absolutt ikke.

Helt sikkert. Vel, det var en bortkastet time.

Lenke til kommentar

Ja, men ikke forvent det på kcal-underskudd.

Kanskje om man løfter 40-50kg osv nå ( bedre teknikker ol) , men er man på over 100iish som jente så tipper jeg nei.

Magen er helt super den utenfor konkurransesesongen, som jeg tipper at du er i hele året.

Løfter hva da? Benk? :p

Tar 60 kg i sumo mark, og lusne 40 kg i bøy. Det jeg sliter med å øke på er bøy og utfall.. men jeg tenker at jeg fokuserer på det når magen er der den skal være, så tar jeg rolig bulk med mål om å bygge muskler i stedet for fett.

Lenke til kommentar

Jeg hadde veiledningstime på treningssenteret i dag og jeg tenkte at jeg endelig skulle lære meg markløft, men hun ville ikke vise meg teknikken siden jeg ikke har gjort det før. Gir det mening?

Sikkert fordi han/hun ikke kan det selv. Gir det mening? Absolutt ikke.
Helt sikkert. Vel, det var en bortkastet time.
Fikk noe av den samme beskjeden den gangen jeg hadde veiledningstime. Pten mente at den ene timen med veiledning ikke var nok til å vise teknikker på sånt.. Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Haha for no BS

Hvilken landsby trener dere i?

Hva er oddsen for at hele norges gnomesnåsamenn jobber på deres gym :wee:

De burde vise uansett, så kommer dere hjem og tenker fan " ... føttene bak nakken, armene i kryss...eller hvordan var det igjen...." så kjøper dere flere PT-timer.....

De kan verken jobben sin eller å drive økonomisk bærekraftig

Lenke til kommentar

Nei, det gir på ingen måte mening at en PT ikke vil lære deg en av de mest grunnleggende øvelsene for å få utbytte av treningen. Nesten uansett hvilke mål man har er markløft en viktig øvelse. Den er ikke sånn kjempemye hokkuspokkus heller.

Lenke til kommentar

Bare synd de kanskje gjør mer skade en nytte, men det vil tiden vise.

Tror du det? :) Ungdommer som blir følgt opp med trenings veiledning og kostholds tips vil få en god stigning i styrke og muskler og dermed vil (forhåpentligvis) ikke steroider bli en tanke..

"argh, hvorfor får ikke jeg større muskler som alle de andre som trener naturlig"

Tror war har et poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...