remerserr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som har "trent" på gymet med dama? Det er ille. Ikke minst om noe(n) kommer forbi (a). Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som har "trent" på gymet med dama? Det er ille. Ikke minst om noe(n) kommer forbi (a). 7832094[/snapback] Burde ikke det. Mannfolk "burde" jo egentlig se på dama di, hvis dem gjør det er det jo positivt, altså at hun er pen å se på. Og hvis hun er dama di, burde det ikke være noe problem heller. Hvis dem ikke ser... Så.. Ja, da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Husker enda da jeg trente på sats, umulig og følge med når man sto sikring. Faen ta damer uten sports-bh på tredemølla. 7830148[/snapback] Har driti meg litt ut på det et par ganger. Hører litt grynting, og når det plutselig står en fyr foran deg skjønner du at han har tatt settet sitt og helst skulle hatt støtte. På NTNUI er det ikke tredemøllene som er skyldige, da de er gjemt litt unna, men det hender at skjebnen sender oss litt bedre utsikt enn den kanskje burde allikevel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ble mildt sagt distrahert da en flott veltrent dame kommer og trener markløft rett foran meg Endret 30. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 "Jeg kan jo sitte her en 20 minutter og nyte utsikten, så tar jeg treninga etter det" Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Så sant, så sant. Men hva sier folket til bruk av CLA for å vekk litt fett? Funker det? Funker det bra? (dette er ikke snakk om å bruke NÅ altså, mer sannsynlig i slutten av mai/begynnelsen av juli til sommerferien starter). Ja, jeg har tenkt til å kjøre 3-4x kardio fra omtrentlig begynnelsen av Mai måned. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Men hva sier folket til bruk av CLA for å vekk litt fett? 7833593[/snapback] Jeg har lest mye positivt, men også noe negativt om CLA. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro enda. Jeg startet en tråd ang fettforbrenningstilskudd en gang, her er den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682417 Tråden ble ikke noen superhit, da men den kan bumpes igjen om du har flere konkrete spørsmål. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Burde jeg ta kreatin, og/eller proteiner mens jeg er syk? (Tenker selvfølgelig på kreatin/protein tilskudd, i form av pulver o.l) Endret 30. januar 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Burde jeg ta kreatin, og/eller proteiner mens jeg er syk? (Tenker selvfølgelig på kreatin/protein tilskudd, i form av pulver o.l) 7834255[/snapback] Ser ingen vits i å ta kreatin imens du er syk hvis du ikke får i deg nok vann. Og kan være lurt å pøse på med litt proteinpulver hvis matlysten ikke er så stor når det gjelder vanlig mat. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Burde jeg ta kreatin, og/eller proteiner mens jeg er syk? (Tenker selvfølgelig på kreatin/protein tilskudd, i form av pulver o.l) 7834255[/snapback] Ser ingen vits i å ta kreatin imens du er syk hvis du ikke får i deg nok vann. Og kan være lurt å pøse på med litt proteinpulver hvis matlysten ikke er så stor når det gjelder vanlig mat. 7834407[/snapback] Okok takker Skal lage meg en shake da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva søren hjelper proteinshaken med? Ja, hjelper nok med å få opp proteininntaket der og da men hjelper intet på selve matlysten: Her er det to ting som virker bra: Stort ego () eller druesukker (løst opp i drikke). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva søren hjelper proteinshaken med? Ja, hjelper nok med å få opp proteininntaket der og da men hjelper intet på selve matlysten: Her er det to ting som virker bra: Stort ego () eller druesukker (løst opp i drikke). 7834928[/snapback] Er hvertfall næring Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/31/490505.html Pallesen mener nemlig at framvisningen av toppspillernes muskuløse kropper er med på å legge kroppspress på unge gutter HAHA! Så tar han John Arne Riise, hadde han trekt frem Arild Haugen kunne jeg skjønt det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Protein shaken min blir helvetes tykk, kan jo nesten holde glasset opp ned ute at det renner ut... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, jeg så også det. Riise er veltrent men han har ingen uoppnålig kropp. Mediene i dag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Protein shaken min blir helvetes tykk, kan jo nesten holde glasset opp ned ute at det renner ut... 7839675[/snapback] Da er det bare å bruke mer melk/vann. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Protein shaken min blir helvetes tykk, kan jo nesten holde glasset opp ned ute at det renner ut... 7839675[/snapback] Da er det bare å bruke mer melk/vann. 7839699[/snapback] Det var det jeg konkluderte med jeg og Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/31/490505.html Pallesen mener nemlig at framvisningen av toppspillernes muskuløse kropper er med på å legge kroppspress på unge gutter HAHA! Så tar han John Arne Riise, hadde han trekt frem Arild Haugen kunne jeg skjønt det. 7839581[/snapback] Ser jo ikke ut som han har bryst omtrent på bildet :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Pallesen mener nemlig at framvisningen av toppspillernes muskuløse kropper er med på å legge kroppspress på unge gutter HAHA! Så tar han John Arne Riise, hadde han trekt frem Arild Haugen kunne jeg skjønt det. 7839581[/snapback] Jeg gledet meg til jeg kom hjem for å le av denne artikkelen i denne tråden, men du var for rask Jeg trillet nesten av stolen når jeg så det der, helt utrolig. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/31/490505.html Pallesen mener nemlig at framvisningen av toppspillernes muskuløse kropper er med på å legge kroppspress på unge gutter HAHA! Så tar han John Arne Riise, hadde han trekt frem Arild Haugen kunne jeg skjønt det. 7839581[/snapback] hehe Ristet på hodet da jeg leste det i morges Riise != muskuløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå