Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har "trent" på gymet med dama?

 

Det er ille. Ikke minst om noe(n) kommer forbi (a).

7832094[/snapback]

Burde ikke det. Mannfolk "burde" jo egentlig se på dama di, hvis dem gjør det er det jo positivt, altså at hun er pen å se på. Og hvis hun er dama di, burde det ikke være noe problem heller. :)

 

Hvis dem ikke ser... Så.. Ja, da er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Husker enda da jeg trente på sats, umulig og følge med når man sto sikring. Faen ta damer uten sports-bh på tredemølla.

7830148[/snapback]

Har driti meg litt ut på det et par ganger. Hører litt grynting, og når det plutselig står en fyr foran deg skjønner du at han har tatt settet sitt og helst skulle hatt støtte. På NTNUI er det ikke tredemøllene som er skyldige, da de er gjemt litt unna, men det hender at skjebnen sender oss litt bedre utsikt enn den kanskje burde allikevel.
Lenke til kommentar

Så sant, så sant.

 

Men hva sier folket til bruk av CLA for å vekk litt fett?

 

Funker det? Funker det bra?

 

(dette er ikke snakk om å bruke NÅ altså, mer sannsynlig i slutten av mai/begynnelsen av juli til sommerferien starter).

 

Ja, jeg har tenkt til å kjøre 3-4x kardio fra omtrentlig begynnelsen av Mai måned.

Lenke til kommentar
Men hva sier folket til bruk av CLA for å vekk litt fett?

7833593[/snapback]

Jeg har lest mye positivt, men også noe negativt om CLA. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro enda.

 

Jeg startet en tråd ang fettforbrenningstilskudd en gang, her er den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682417

Tråden ble ikke noen superhit, da men den kan bumpes igjen om du har flere konkrete spørsmål.

Lenke til kommentar
Burde jeg ta kreatin, og/eller proteiner mens jeg er syk?

 

(Tenker selvfølgelig på kreatin/protein tilskudd, i form av pulver o.l)

7834255[/snapback]

Ser ingen vits i å ta kreatin imens du er syk hvis du ikke får i deg nok vann.

Og kan være lurt å pøse på med litt proteinpulver hvis matlysten ikke er så stor når det gjelder vanlig mat.

Lenke til kommentar
Burde jeg ta kreatin, og/eller proteiner mens jeg er syk?

 

(Tenker selvfølgelig på kreatin/protein tilskudd, i form av pulver o.l)

7834255[/snapback]

Ser ingen vits i å ta kreatin imens du er syk hvis du ikke får i deg nok vann.

Og kan være lurt å pøse på med litt proteinpulver hvis matlysten ikke er så stor når det gjelder vanlig mat.

7834407[/snapback]

Okok takker :)

 

Skal lage meg en shake da ;)

Lenke til kommentar
Pallesen mener nemlig at framvisningen av toppspillernes muskuløse kropper er med på å legge kroppspress på unge gutter

HAHA! Så tar han John Arne Riise, hadde han trekt frem Arild Haugen kunne jeg skjønt det.

7839581[/snapback]

Jeg gledet meg til jeg kom hjem for å le av denne artikkelen i denne tråden, men du var for rask :(

 

Jeg trillet nesten av stolen når jeg så det der, helt utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...