Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett eller annet perverst artig med å være blant de største, sterkeste og mest markerte på treningssenteret (studenttrening, liten/nada "konkurranse") og hyle i seg 2 liter helmelk og 200g melkesjokolade rett etter trening, fult synlig for alle cardiobunniene og curlbros'a som både har for mye fett og for lite muskler.

Forøvrig vanvittig mye artig å se på slike sentre. Går stort sett i øvelser jeg aldri har sett før i kombinasjon med div biceps- og brystøvelser. Men det er latterlig mye sykt fine damer da :thumbup:

Lenke til kommentar

Føler at det å være stor og sterk er positivt i alle sammenhenger.

Jeg var minst av alle på ungdom- og videregående skole, og ble et lett offer for de som ville ta seg ut på noen. Jeg har ingen anelse om dette er noe av årsaken til at jeg finner strongman og styrkeløft så morsomt, men det skal i hvert fall ikke skje igjen. Jeg har dog ingen hevngjerrighet, for jeg vet hvordan ungdom er.

Det er ganske morsomt å treffe igjen folk fra skolen nå, år etter.

Det er i hvert fall nyttig i forhold til bæring i hverdagen, og det skader heller ikke at jentene liker det.

Lenke til kommentar

Hva er galt med å "holde seg i form"? Trenger man alltid hige etter et nytt mål? Jeg kjenner at det gjør meg litt "nedfor" når jeg ikke får trent nok, levd sunt nok, fått nok fremgang. Jeg har andre faktorer i livet mitt som gjør at det ikke alltid lar seg gjøre å holde det regimet jeg kunne ønske. Sånn sett så burde jeg heller bare stille inn hjernen på vedlikehold og ikke bli skuffet når jeg har mistet styrke siden sist uke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...