1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Egget smaker også betraktelig bedre når det er kokt, som naturligvis er en bonus. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Egg alene synes jeg at smaken blir noe for dominant, så har det i suppe, brødskiver og smaker fantastisk. Prøvde engang å mixe det med cotage cheese, hvitløk- og sortpepper med ei dash sitronsyre og gitt at man har bløtkokt det så ble det jammen meg en slags "protein-majones" ting. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Var hos knespesialist før helgen, dæven som det virka han hadde peiling. Tok en del morsomme tester på balanse, ettbeins bøy osv og bygde opp foten underveis for å vise at det blir bedre med såler. Så nå blir det oppbygde såler og forhåpentligvis bedre bøy og smertefrie knær fremover 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Eg hadde ein periode der eg inntok alt for mykje egg, og er i dag ikkje spesielt glad i det. Fungerer best som tilbehør til ein rett, som i tomatsuppe og liknande. Ikkje cabaret. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Det å ha belte og planke på treningssenter, gjør ikke det det bare lettere for folk å unngå å tenke på teknikk? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Hva mener du? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Eg hadde ein periode der eg inntok alt for mykje egg, og er i dag ikkje spesielt glad i det. Fungerer best som tilbehør til ein rett, som i tomatsuppe og liknande. Ikkje cabaret. Polsk mat <3 (Galareta) http://galangal.blox.pl/resource/galareta_focus.jpg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Hva mener du? Betle ved vanlig trening mener jeg er en uting, belte er kun for tilnærmet maks løft (evt de som trener veldig tungt). Planken gjør at man i mye mindre grad trenger å konsentrer seg om å holde helgen i bakken. Blir ofte kombinert med joggesko med høy og myk hel. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Er i grunn enig, men så er det veldig veldig veldig mange som tror at belte er for å 'støtte korsryggen' Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 http://www.itromso.no/sport/article10334575.ece Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Det er ett eller annet perverst artig med å være blant de største, sterkeste og mest markerte på treningssenteret (studenttrening, liten/nada "konkurranse") og hyle i seg 2 liter helmelk og 200g melkesjokolade rett etter trening, fult synlig for alle cardiobunniene og curlbros'a som både har for mye fett og for lite muskler. Forøvrig vanvittig mye artig å se på slike sentre. Går stort sett i øvelser jeg aldri har sett før i kombinasjon med div biceps- og brystøvelser. Men det er latterlig mye sykt fine damer da Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Jepp.. og når man tilsynelatende løfter mer vekt totalt sett i løpet av ett helt vanlig arbeidssett enn mange andre gjør i løpet av en treningsøkt så begynner man ofte å stusse litt på hvem som gjør noe galt. Endret 12. november 2014 av Priim Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Ikkje alle som har like mål må ein hugse. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Nåvel, er man i gymmen for å ha noe å gjøre bare så kan man like godt samle frimerker.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Det et flott at folk trener, selv om de ikke alltid er effektive. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Absolutt, men om man er på gym/time/helsestudio bare for å være en plass uten mål og mening er det jo nettopp det. Meningsløst... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Nå er det jo mange grunner til å være på gym da: Bli biffest Bli sterkest Rehabilitering Kondisjon Kordinasjon Osv. Så å stusse over at ikke alle løfter like mye blir jo litt rart, når det er mange forskjellige mål der ute. Endret 12. november 2014 av carzas 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Jaa. Jeg har begynt å gi faen i å bli sterk. Løfter slooow og kontrollert. Har nesten halvvert vekten i samtlige øvelser. Deilig å bygge litt! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Føler at det å være stor og sterk er positivt i alle sammenhenger. Jeg var minst av alle på ungdom- og videregående skole, og ble et lett offer for de som ville ta seg ut på noen. Jeg har ingen anelse om dette er noe av årsaken til at jeg finner strongman og styrkeløft så morsomt, men det skal i hvert fall ikke skje igjen. Jeg har dog ingen hevngjerrighet, for jeg vet hvordan ungdom er. Det er ganske morsomt å treffe igjen folk fra skolen nå, år etter. Det er i hvert fall nyttig i forhold til bæring i hverdagen, og det skader heller ikke at jentene liker det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. november 2014 Rapporter Del Skrevet 12. november 2014 Hva er galt med å "holde seg i form"? Trenger man alltid hige etter et nytt mål? Jeg kjenner at det gjør meg litt "nedfor" når jeg ikke får trent nok, levd sunt nok, fått nok fremgang. Jeg har andre faktorer i livet mitt som gjør at det ikke alltid lar seg gjøre å holde det regimet jeg kunne ønske. Sånn sett så burde jeg heller bare stille inn hjernen på vedlikehold og ikke bli skuffet når jeg har mistet styrke siden sist uke. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå