Vertical^ Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Slikt har irritert meg i flere år. Sportssendinger på TV er 28 minutter fotball, også får du bare en overskrift og et bilde fra alt annet de siste to. Nå som det er sjakk, og vi har en nordmann, får vi plutselig masse av dette. Men at en nordmann har tatt flere rekoder innenfor styrkeløft, kan du bare glemme å få høre noe om. Endret 9. november 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Gratulerer til Carl Yngvar med nok en sinnsyk prestasjon! 490kg bøy, ny verdensrekord 350kg benk 390kg mark, ny europarekord 1230 totalt, ny verdensrekord Dopfritt? Det er jeg temmelig sikker på ja, det er vist ofte kontroller og trener Dietmar har sagt at dopingkontrollærene gjerne må komme hver dag, for vi har ingenting å skjule. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Om Carl doper seg vet jeg ikke, Men benekte det ville dem gjort uansett. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vi skulle tatt ultralyd på lårene våres. De sterkeste har skrå fiber, Carl også. Har du rette så kan man egentlig bare kaste inn årene Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er vel noe sånt som ca 0,5kg med muskelmasse i mnd som kan forventes ved hard trening og riktig kosthold. For mannen-i-gata som har trent bra i noen år og har et godt treningsprogram og kosthold, så er det vel ikke mer enn 3-4kg per år med muskelmasse en klarer å legge på seg. I starten kan det være litt mer, samt hvis man kun lever for å trene og spise, så er det vel mulig å få til mer da også. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Det er nok sånn her ca. Dvs nybegynnere kan egentlig gjøre som de vil Styrke kan man jobbe med lenge, men massen krever større og større innsats. Når man 95-100kg så snakker man hard jobbing i et år for å gaine så lite at man knapt ser det. Når kurven flater er det folk lukter på AS Man kan få hele den kurven på nytt etter flere år om man ikke trente rett fra før av. Men da er man neppe biff nå heller. Endret 10. november 2014 av War Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er vel noe sånt som ca 0,5kg med muskelmasse i mnd som kan forventes ved hard trening og riktig kosthold. For mannen-i-gata som har trent bra i noen år og har et godt treningsprogram og kosthold, så er det vel ikke mer enn 3-4kg per år med muskelmasse en klarer å legge på seg. I starten kan det være litt mer, samt hvis man kun lever for å trene og spise, så er det vel mulig å få til mer da også. Ja, men nå var der vel snakk om en nybegynner her så da skal det vel være mulig Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hei Skal begynne å trene og lurer litt på om jeg spiser nok. 15 år btw, skal prøve først og fremst og bygge muskler. Frokost: 2 eller 3 brødskiver. Og melk. Og spise rått egg etter det?? Lunsj på skolen: 4 brødskiver og vann/iste. Rett før trening: bare en banan, spise brødskiver rett før trening og? Etter trening, en banan og energibar. Så proteinshake. Så vanlig middag? Noe dere vil legge til eller endre? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Rå egg er fail, 50% opptak av proteinet samt bakteriefail. Mangler protein og ca 1000kcal, for dette ser ut som noe du spiste før du begynte å trene Endret 10. november 2014 av War Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tok snarvei over 5 trappetrinn og landa på korsryggen-ish for noen dager siden. Ikke vondt inni ryggen lenger, kun et solid blå-(svart)merke og litt hevelse igjen. Driter jo i blåmerker ellers, men dette er litt hovent enda. Markløft i morgen, yay or nay? Og please ikke be meg besøke legen for en liten dunk. Er snakk om å vente et par dager til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Rå egg er fail, 50% opptak av proteinet samt bakteriefail. Mangler protein og ca 1000kcal, for dette ser ut som noe du spiste før du begynte å trene hvorfor gjør rocky det da? er det ingen fordel i å ta de rå? Endret 10. november 2014 av General Bork Laser 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ingen fordel, det er en myte som stammer fra 70-tallet Det virker faktisk mot sin hensikt protein-pris-messig , samt unødvendig stor helserisiko. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 The true ileal digestibility of cooked and raw egg protein amounted to 90.9 ± 0.8 and 51.3 ± 9.8%, respectively. ( http://jn.nutrition.org/content/128/10/1716.full ) Og her kommer jeg og pokker meg tatoverte Rocky Balboa på ryggen min! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 The true ileal digestibility of cooked and raw egg protein amounted to 90.9 ± 0.8 and 51.3 ± 9.8%, respectively. ( http://jn.nutrition.org/content/128/10/1716.full ) Og her kommer jeg og pokker meg tatoverte Rocky Balboa på ryggen min! Ikke kom her med tallene dine. Jeg stoler på Rocky. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Rå egg er fail, 50% opptak av proteinet samt bakteriefail. Mangler protein og ca 1000kcal, for dette ser ut som noe du spiste før du begynte å trene hvorfor gjør rocky det da? er det ingen fordel i å ta de rå? For å ikke nevne alt annet Rocky og Rambo har gjort for å finne formen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Rocco spiser og mye ubehandla proteiner Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ja ser hvor smart man blir av det Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det finnes nok av kvinner i det norske næringsliv som har benyttet mer tid under skrivepulten til andre enn dem har gjort på sine egne der dem blant annet har spist ubehandla proteiner. Jeg vil nok ikke si at det påvirker inteligensen deres i større grad. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hele farge endringen man ser hos egget er jo at proteinet brytes ned. mye mere lett opptakelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå