crazylazyboy Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg går og en del farmers walk men sliter ikke med vondt i håndledd, det er grepet som svekkes og jeg begynner ofte å blø. Noen rekorder jeg har her er: 101kg hver hånd 12m, og 134kg 3m. Går helst korte distanser med mye vekter så raskt som mulig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har etter en god høstsesong karret meg ned på 5.01 på 1500m og ny pers og kunnet sikkert satt pers på flere distanser dersom det hadde vært noen løp. Alt i alt en god og rimelig skadefri sesong er nå så godt som unnagjort. Nå begynner vintersesongen med en del mer innetrening og litt mer styrke enn i fjor. Jeg har kjent på slutten av året nå at jeg har vært en tanke mer sliten enn vanlig så da forsøker jeg å fokusere mer på bentrening enn tidligere. In other news; hva er grunnen til at i HVER! ENESTE! sak om NÆRINGSVERDITESTER så er det alltid noen som skal si; Testen er gjort uten at smaken er vurdert... Virker rart å gi terningkast etter innholdsdeklarasjon* Helt enig, la oss gi faen i proteiner, sukker og fett og la oss heller si at frokostblandingen inneholder 3.4g NOMNOMNOM pr. 100 gram. *Hentet fra kommentarfeltet i en sak om næringsinnholdet i frokostblandinger for barn Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Legg på at ca 99% av produsentene har råvare på ettikett før de blander ut og tilsetter smak ol. De eneste som ikke gjør det i dag som jeg vet om er myrevolution og tn. Får 75-78g protein pr 100 med en kjempedyr isolat med 1 gram fett og 2 g karb. Så kommer konkurrentene med samme eller bedre til 299-pris (pris satt på spissen) "alle" printer slik fake info, så "alle" må gjøre det for å ikke komme tapende ut. Noen nettbutikker innrømmer jukset og begrunner det med at alle andre gjør det. Det avsløres jo i hver eneste innholdstest hvor noen kommer ned i 65g protein pr 100 :pFor å ikke snakke om mel og glass som man fant i 90+ (5kg-bøttene) 4-5-6 ganger laktosen av hmelk i proteinbøtta så blir den kanskje ikke så billig heller, kan nesten banne på at 1000krs 3kg isolatbøtte kommer billigst ut gram for gram med reelle verdier.. Endret 28. oktober 2014 av War Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Testen er gjort uten at smaken er vurdert... Virker rart å gi terningkast etter innholdsdeklarasjon* Helt enig, la oss gi faen i proteiner, sukker og fett og la oss heller si at frokostblandingen inneholder 3.4g NOMNOMNOM pr. 100 gram. *Hentet fra kommentarfeltet i en sak om næringsinnholdet i frokostblandinger for barn Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg gir i all fall noen av de frokostblandingene 11/10 på "NOMNOMNOM skalaen". Spesielt når man er ruset. Skal jeg beskrive smaken av snickers-frokostblandingen med H-melk så smaker det som en vakker regnbueaften hvor unicorns galopperer i en varm og behagelig sommerbris, nedover en idyllisk dal med palmetrær. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Litt som profilbildet med andre ord 2 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har etter en god høstsesong karret meg ned på 5.01 på 1500m og ny pers og kunnet sikkert satt pers på flere distanser dersom det hadde vært noen løp. Alt i alt en god og rimelig skadefri sesong er nå så godt som unnagjort. Nå begynner vintersesongen med en del mer innetrening og litt mer styrke enn i Imponerende løping! I forb. med utdanningen løp jeg 1500-meter selv forrige ukr, løp ds på 5:30. Omtrent 5 blank er impressive!!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg gir i all fall noen av de frokostblandingene 11/10 på "NOMNOMNOM skalaen". Spesielt når man er ruset. Skal jeg beskrive smaken av snickers-frokostblandingen med H-melk så smaker det som en vakker regnbueaften hvor unicorns galopperer i en varm og behagelig sommerbris, nedover en idyllisk dal med palmetrær. Skal jeg beskrive smaken av havregryn med lettmelk, hakkede nøtter og rosiner så smaker det som en ganske okei høstdag et sted i Midt-Norge hvor et esel, et litt halt et, galopperer i en litt småsur motvind med tungtrafikken fra E6 rett ved. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg gir i all fall noen av de frokostblandingene 11/10 på "NOMNOMNOM skalaen". Spesielt når man er ruset. Skal jeg beskrive smaken av snickers-frokostblandingen med H-melk så smaker det som en vakker regnbueaften hvor unicorns galopperer i en varm og behagelig sommerbris, nedover en idyllisk dal med palmetrær. Litt for mye preworkout? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 http://www.vg.no/forbruker/hoeyt-inntak-av-melk-kan-gi-tidligere-doed/a/23325199/ Hva skal man si???? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Heller dø biff og før ,en tynn med slange i ræva på sykehjem Endret 29. oktober 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Helt utaktuelt å kutte inntaket av melk grunnet en studie gjort av en svenske 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Interessant studie og diskuterte denne på skolen dag, er viktig å presisere at den ikke evner å si noe om kausalitet. Synes VG har vært flinke sammenlignet med tidligere. VG har godt beskrivet i artikkelen om hva forskerne bak studien selv mener. Dem presiserer selv i original-artikkelen dette Given the observational study designs with the inherent possibility of residual confounding and reverse causation phenomena, a cautious interpretation of the results is recommended." Dessverre så er kommentator-feltet som forventet helt Texas hvorav alle som noen gang har drikket melk synser i vei. Den mest spenstige påstanden var at "pasteurisert melk hindrer insulin-utskillelse"..For øvrig så har studien også blitt kommentert ifra redaktør-hold i BMJ : http://www.bmj.com/content/349/bmj.g6205 [..]Tests in humans to confirm or refute the role of milk and D-galactose or its metabolites in early survival, fertility, and longevity are not available.[..] [..] As milk features in many dietary guidelines5 and both hip fractures and cardiovascular disease are relatively common among older people, improving the evidence base for dietary recommendations could have substantial benefits for everyone. Comparing the health of adults with and without genetic lactase persistence in a setting where milk intake is discretionary and reflects only lactase persistence might be the most expeditious way forward, although randomized controlled trials, if feasible and ethical, would be most convincing. As milk consumption may rise globally with economic development and increasing consumption of animal source foods, the role of milk in mortality needs to be established definitively now. Så med andre ord og som VG også selv nevner, så gir dette flere spørsmål enn svar. Endret 29. oktober 2014 av Dukien Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Flaks for meg at jeg bruker laktosefri melk da Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Snickers frokostblanding? What sorcery is this? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Snickers frokostblanding? What sorcery is this? @everket:Kjøpte det i Polen.Nærmeste her i Norge blir vel Lion-frokostblandingen som strengt talt er like god - http://www.klikk.no/foreldre/article931939.ece Make no mistake, denne voldtar munnen din. Endret 29. oktober 2014 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Melk står ikke akkurat høyt på lista av ting jeg tror skal ta livet av meg. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sliter litt med å kombinere powerlifting, kondisjon og annen trening. Har lyst til å være topptrent, men spesielt sterk. Akkurat nå trener jeg styrke 6 ganger i uka og 1 kondisjonsøkt. Ideelt sett ville jeg hatt 5 styrkeøkter, 2 kondisjonsøkter, 1 spenst og hurtighetstrening og 2 restutisjons og tøyeøkter. Ikke lett å få dette til med andre ord. Er det noen her som har ett lignende oppsett jeg snakker om? Vil ikke kalle meg nybegynner lengre. Har trent i snart 2 år nå, og dette er rekordene mine: Alder: 17 Høyde: 185 Knebøy: 130 kg Markløft: 165 kg Benk: 115 kg Push Press: 60kg*4 Vekt: 86,7 kg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hvilke nøtter anbefaler dere for å "jazze" opp havegrynene? Mandler, hassel eller valnøtt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Hvilke nøtter anbefaler dere for å "jazze" opp havegrynene? Mandler, hassel eller valnøtt? Det kommer vel helt ann på hvilke nøtter DU liker best? Men skal du ha en anbefaling, så gå for pecan. Endret 29. oktober 2014 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå