Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det er alltid prisen som setter en stopper for testene.

Men 90% av de som boler er folk med en kropp man ikke ville ha sett det på.

Det kan være andre mål som 6pac 24/7 osv.

 

Lærere ved skoler også får kurs av politiet, se etter elever som er brune i huden hele året osv.

 

Jeg ble kastet ut uten test, det var for dyrt, men de var ikke i tvil så hadde ikke testet uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Saksa rett fra kommentarfeltet, og jeg synes han treffer spikeren så den går i planken med ett slag...

 

Dette er en provokasjon og en hel gruppe blir stigmatisert. Jeg synes det er bekymringsfullt at politiet har en så dårlig dømmekraft!

Ragnar Foss er leder i U18-avsnittet ved Fredrikstad-politiet og tok initiativ til avtalen som snart skal iverksettes, og han sier: "Du må i så fall ha dårlig samvittighet hvis du blir urolig over å se oss".

Det er dypt skuffende at en leder i politiet tenker så enkelt! Dette viser en dårlig situasjonsforståelse og Foss fremviser her en total mangel på menneskelig innsikt! Jeg hadde faktisk forventet mer av en politimann!

 

 

Enig!

 

Selv ville jeg "følt meg skyldig" på en måte uansett, selv om jeg er "lovlig"....og ikke svær heller.....

 

Folk vil føle seg helt rævva uansett i en slik situasjon..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hey! Har et spørsmål:

 

Trener helkropprogram 3 ganger i uka.

 

Jeg har lyst til å få trent flere ganger i uka og lurer på tips til hva jeg kan gjøre på dagene i mellom, uten at det går ut over helkroppsopplegget altfor mye?

 

Nå trener jeg litt kroppsvekt ved å øve på handstands, pushups, pullups, og litt core fra en pullupbar.

 

Har liksom lyst på noe mer enn dette for å få mer gainz da tre ganger i uka trening og fire ganger hvile føles litt mye, selv om jeg har trua på opplegget da det føles ganske bra og folk har jo fått bra resultater på slike 3xuka-programmer!? :)

Lenke til kommentar

Det KAN jo ha en preventiv effekt å se politiet for de som er unge og vurderer å teste doping. På den måten kan det kanskje bidra positivt. Ja, det kan jo hende at noen blir bedt om å teste seg som er rene - men vil ikke den totale summen være positiv? Altså at de kanskje klarer å ta noen, og stoppe andre fra å begynne? Tenker at det kanskje er viktigere enn at noen blir litt sure fordi de er store, sterke og må avlegge en prøve..

Lenke til kommentar

Etter litt sutring og dårlig stemning klarer endelig madammen knebøy med stang og riktig utførelse! :D Nå kan løftingen begynne!

 

Jelly.

 

Dama mi fikk bedre teknikk i mark enn meg etter to økter, og gikk rett opp på 60kg før hun synes det var tungt. Så ville hun ikke mer fordi hun får vondt i hendene og magnesium, hansker eller reimer "FUNKE FAEN IKKJE!!1!".

 

Hun er et dyr med clean & press da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...