Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg misliker å ha mobilitet som ei 80 år gammel dame med brukket lårhals og issjas

Så gjør noe med det? Mobilitet er en enormt viktig faktor når det kommer til fremgang, styrke og generell helse.

Gjør jo selvfølgelig noe med det, har hatt enorm fremgang i mobilitet siden jeg bestemte meg for å prøve å fixe kroppen i fjor høst. Men frustrerende når jeg fortsatt må bruke 30 min med tøy og bøy for å hitte grei dybde i bøy før hver økt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det meste av "hatet" mot Crossfit har vel vært litt av samme typen som mot vegetarianere. De har ikke så mye imot av ideen, men heller at alle prater så høylydt om det hele tiden. :p

Jeg tror det er en kombinasjon av hyping og dårlige coacher. For de kalles ikke trenere... :p

Der er noen boxer som har sykt dårlig personale, de har nok vært med på å skape et dårlig bilde.

Lenke til kommentar

Jeg lurer fært på hvordan dette skal foregå. Skal de bare gå bort til "mistenkte" og be dem om å avlegge en prøve? Hva om de bommer?

Om dette dreide seg om undercover-mission i et treningsmiljø som bugner av digre typer ville jeg i det minste "forstått" det, men igjen som med annen dop - Det er ikke enkelte brukere de burde jakte på, men snarere selgeren og sprederen av de ulovlige stoffene. :)

De burde heller sette inn ressursene sine ved å vise seg mer offentlig i gatene spør du meg, og jakte på voldtekts"menn" og lignende.

Likevel, en nyhet som fikk meg til å trekke på smilebåndet og takk for det :)

Fail :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en vanskelig problemstilling. Og jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg synes heller.

Stort sett synes jeg folk skal få gjøre som de vil, men visse substanser kan jo ødelegge liv, og det er selvfølgelig lurt å motarbeide det.

Spørsmålet er jo om problemet hadde blitt mindre ved å legalisere diverse stoffer, og gjøre dem mer tilgjengelige.

Hvis samfunnet først skal legge inn ressurser på å bekjempe det er politi på treningssentre helt greit. Sivilt politi hadde gjerne vært bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hihi.... :rofl:

Jeg får ikke helt bestemt meg jeg heller...

men det kan jo virke som om de skal komme inn i treningssalen rusle rundt i noen minutter og spane etter folk som ser unormalt store ut eller som har en kvise på ryggen.. :)

..jeg bare lurer på hvordan de skal gjøre dette...

det hele virker såpass usannsynlig at jeg tror de allerede vet at det er et større knippe mennesker som "holder på" på dette senteret, og at de kanskje ønsker å vise seg der slik at disse folka skal føle det vemmelig å gjøre det de gjør..jeg vet ikke, bare tenker..

De har jo heller ikke lov til å ransake hverken person eller treningsbag på det grunnlag at de mistenker bruk av ulovlige midler..?..bommer de, vil de ihvertfall sitte fint i klisteret :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Saksa rett fra kommentarfeltet, og jeg synes han treffer spikeren så den går i planken med ett slag...

Dette er en provokasjon og en hel gruppe blir stigmatisert. Jeg synes det er bekymringsfullt at politiet har en så dårlig dømmekraft!

Ragnar Foss er leder i U18-avsnittet ved Fredrikstad-politiet og tok initiativ til avtalen som snart skal iverksettes, og han sier: "Du må i så fall ha dårlig samvittighet hvis du blir urolig over å se oss".

Det er dypt skuffende at en leder i politiet tenker så enkelt! Dette viser en dårlig situasjonsforståelse og Foss fremviser her en total mangel på menneskelig innsikt! Jeg hadde faktisk forventet mer av en politimann!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...