FromValhalla Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Hey! Jeg vil jobbe med både styrke og volum. Er glad i variasjon. Stort sett blir dette da 3 økter i uka. Har tenkt på å periodisere med tre perioder: - en med færre reps, - en med middels reps og - en med 12-15 reps. Så kan jeg kjøre baseøveøsene i disse periodene med linæer progresjon og deload i de forskjellige repsområdene, og kjøre periodene om hver andre med varierende perioder, alt fra 1 uke til 6 uker før jeg rulerer. Tenker å ha en økt A med knebøy, benk, roing og dips og en økt B med millitærpress, markløft og pullups. I tillegg tenker jeg å ha et fokusområde som jeg kjører litt ekstra på i etterkant av at økt A eller B er fullført. For eksempel to ekstra øvelser på bryst. Disse øvelsene etter hovedprogrammet er fullført kan jo også varieres en del. Jeg synes det høres bra ut. Pratet med en eldre mann som jeg kjenner godt, som er på et meget bra nivå styrkemessig, som kjører noe ala dette. Hva tror dere kompetente mennesker om dette? Hvis jeg får go så hopper keg av nåværende opplegg (halv-fornøyd) og begynner imorgen! GO! Det finnes ingen fasit for hva som fungerer best for akkurat deg. Derfor, hvis kameraten din har et opplegg som han har en personlig, positiv erfaring med, og du synes det virker som et bra opplegg for deg er det bare å gi bånn gass. I tillegg er du bare halvfornøyd med det du driver med nå..det går jo bare ikke Dette er nesten som et kinderegg om du spør meg: - Du liker variasjon - opplegget er variert - Kameraten (han høres rutinert ut) din gir deg personlig erfaring - Du kan hoppe av et opplegg som ikke fungerer Keep us posted! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Nå er jeg all for å bruke forskjellige repranges, men jeg ville vært påpasselig med over 8 reps i baseøvelsene, med mindre du har stålkontroll på teknikken din. Det sagt, prøv og feil, det har fungert for meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 Enig der, og på ikkebaseløft med for eks myoreps så er hele rep-opplegget avleggs da det er fiberaktivering i alle reppene etter aktiveringssettet uansett / og på alle tyngre sett pga de korte pausene. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Herlig alle kjente og kjære! Da kjør eg! Fromvalhalla- takk or det!! updates kjen fortløpende, hovedsaklig i treningsloggavdelivgen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Ding, 3,5 mnd uten noe som helst form for mel, melkeprodukter og sukker! Egentlig gått overraskende greit. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Ding, 3,5 mnd uten noe som helst form for mel, melkeprodukter og sukker! Egentlig gått overraskende greit. Glutenallergi? 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Ding, 3,5 mnd uten noe som helst form for mel, melkeprodukter og sukker! Egentlig gått overraskende greit. Glutenallergi? ye Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 130kg mark med en hånd. Eeasy. 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 130kg mark med en hånd. Eeasy. Video, please Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) *feilpost* Endret 20. oktober 2014 av Evelen! 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Opplever stor pågang av kviser, spesielt på ryggen, etter å ha startet igjen med proteinpulver. Det går i 100 % Whey Chocholate Milk fra proteinfabrikken. Vurderer å gå over til eggprotein for å sammenlikne de to mot hverandre. Noen her som har noen anbefalninger vedrørende eggprotein som ikke smaker så værst? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Sikker på at det ikke er økt kcal-inntak totalt, eller kutter du tilsvarende kcal i annen mat? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Får man mer kviser av økt kaloriinntak? Første gang jeg har hørt. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Nei, men det kan jo være andre grunner en protein var selve poenget^^ Ikke bare proteinet som er nytt, man er eldre også Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Må si jeg misliker å ha mobilitet som ei 80 år gammel dame med brukket lårhals og issjas Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Lastet akkurat ned SL5x5-appen. Er det verdt å bruke 70 kr for å kjøpe den? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Lastet ned backup delen, ellers har jeg ikke helt sett behovet enda. Er det ikke like greit å kjøpe flere funksjoner når du først føler behovet for dem? Endret 21. oktober 2014 av Revolution Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Må si jeg misliker å ha mobilitet som ei 80 år gammel dame med brukket lårhals og issjasSå gjør noe med det? Mobilitet er en enormt viktig faktor når det kommer til fremgang, styrke og generell helse. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Kan man steke med vanlig proteinpulver? Skal sette sammen en hjemmelaget proteinbar, men ser for meg at det kan bli problemer med proteinpulveret? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Du steker ikke en proteinbar så det trenger du ikke tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå