Dufen Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Når man har en sånn tilnærming som de tilsynelatende har så har de lite i en gym å gjøre... Endret 13. oktober 2014 av Doofen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 Det største problemet er vel at øktene er for ville fra dag 1. Nybegynnerkuts og man skal ta 90 hangups ved å hoppe fra en pute. De negative klarer man jo uansett og resultatet er 1-2 uker på sykehus pga rabdomyolyse. Dette skrev War I august, og han fikk helt rett!Nope, disse har jo trent i flere år... I følge dem selv, ja. Definasjonen av "trent" kan også være rimelig vag.. Nemlig, her er en kognitiv dissonans så sterkt tilstede at man blir målløs... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 Merkelig hvor mye brukt uttrykket Kognitiv dissonans er blitt brukt etter Dag Sørås kalte ett av showene sine for det samme. Uansett er jeg ikke enig, hvorvidt det er en erkjennelsesmessig uoverensstemmelse er jeg noe usikker på. At det å mene at det ikke blir tatt hensyn til folk sitt utgangspunkt er derimot i kognitiv dissonans. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Edit: breeeemseeeee.... "Skal ikke diskutere med Priim, skal ikke diskutere med Priim osv..." <3 Endret 13. oktober 2014 av Doofen 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hmm. Nå for 2 min siden så gikk jeg i bar overkropp (skal skifte til treningsklær nå), under litt lett flexing og lekebryting med dama (lol) så fikk jeg plutselig en stor ring av blodårer på skuldren. Det kan beskrives som en åreknute, bare at den gikk bort etter få sekunder, men så kom den igjen så fort jeg flexet igjen. Den er helt borte nå tho. Det har skjedd en gang før også, bare at da var det på armen. Hva kommer det av? Tette årer? Dårlig kost? Motherfuckings BUMP! Endret 13. oktober 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Noen som har erfaring med trening og schlatters her? Ene kneet mitt er begynt og kuke igjen, og blir jo veldig svekka i f.x knebøy... Endret 13. oktober 2014 av SKAÐI Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 Gått opp 10kg i benkpress på en måned, yeah! Gratulerer, jeg har gått ned Benkpress er virkelig ikke min øvelse... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 "Ikke min øvelse". Dårlig unnskyldning for laber trening og kosthold. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 Er den tung nede, midt på eller oppe? Evt over det hele likt? Ta svaret her og jobb med det problemet med ekstraøvelser, mat, programmering ol avhengig av svar. Det skal være en øvelse man øker raskt i. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) "Ikke min øvelse". Dårlig unnskyldning for laber trening og kosthold. Jeg har ikke trent så mye som jeg skulle ønske, skal innrømme det.. Er en øvelse jeg har lyst til å bli bedre i, så skal ikke gi meg. Endret 13. oktober 2014 av Nettels Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Edit: breeeemseeeee.... "Skal ikke diskutere med Priim, skal ikke diskutere med Priim osv..." <3 Vi setter heller en strek Endret 14. oktober 2014 av Priim Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 "Ikke min øvelse". Dårlig unnskyldning for laber trening og kosthold. Jeg har ikke trent så mye som jeg skulle ønske, skal innrømme det.. Er en øvelse jeg har lyst til å bli bedre i, så skal ikke gi meg. Tilføy benk med stopp og stopp på kloss osv. Det vil nok klare å løfte deg forbi kneika. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Hmm. Nå for 2 min siden så gikk jeg i bar overkropp (skal skifte til treningsklær nå), under litt lett flexing og lekebryting med dama (lol) så fikk jeg plutselig en stor ring av blodårer på skuldren. Det kan beskrives som en åreknute, bare at den gikk bort etter få sekunder, men så kom den igjen så fort jeg flexet igjen. Den er helt borte nå tho. Det har skjedd en gang før også, bare at da var det på armen. Hva kommer det av? Tette årer? Dårlig kost? Motherfuckings BUMP! Er det blodårer som samler seg du mener? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 "Ikke min øvelse". Dårlig unnskyldning for laber trening og kosthold.Åååååååwww heeeeell nooooo... Trente benkpress en hel sommer/høst/litt av vinteren og gikk fra 1rm på 65kg til 1rm på 90kg... Der var G.A.I.N.Z. ad knebøy, markløft, skulderpress som var ekstrem samt rows. Noen er bare ikke laga for det. Enten det ellers må teknikken være så off at ingenting funker. Jeg vet at jeg spiste nok, sov nok og hygga meg ellers slik at psyken hadde lite å si. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Har vel bare dårlig program da Doofen Selv har jeg gått opp fra 60 -> 100 på 1 rm dog lenge siden jeg har prøvd og makse i benk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Har vel bare dårlig program da Doofen Selv har jeg gått opp fra 60 -> 100 på 1 rm dog lenge siden jeg har prøvd og makse i benk. Vel om 5x5 er et dårlig program så burde vel ikke bøy og mark vært noe bedre sammenlignet med benkpressen? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Så på den videon som ble postet her ang vektløftersko. Har egentlig aldri brydd meg om å bruke penger på det og alltid løftet barfot. I det siste har jeg fått ubehag i kneet av bøy og har nå hatt en 1,5 uke pause fra bøy og kneet er uten ubehag (med mindre jeg legger stort press på tåballene, da kjenner jeg det i kneet... ) Videoen påpekte at med vektløftersko kommer kneet nesten på linje med tærne, men hvis man løfter barfot vil knærne gå over tåa noe som er ugunstig. Kanskje jeg faktisk burde kjøpe meg sko selv om jeg egentlig alltid har syntes det har vært litt tull som hobbyløfter... :S Endret 14. oktober 2014 av discostu 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Se resten av videoene hans så skjønner du litt mer av hva som skal til for mobilitet. Det er ganske enkle greier, og resultatene kommer kjapt av enkle øvelser. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Alle (med unntak av veldig spesielle tilfelle) bør kunne få resultat, men det er definitivt genetiske forskjellar som er med på å påverke kor fort det går og kva du får ut av trening over ein gitt tidsperiode. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2014 Se resten av videoene hans så skjønner du litt mer av hva som skal til for mobilitet. Det er ganske enkle greier, og resultatene kommer kjapt av enkle øvelser. Han snakker jo veldig varmt om squat shoes og at man bør bruke raised hel istedet for plained barefoot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå