Notatblokk Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå er jo ikke fastleger eksperter på trening heller da. Men jeg vil påstå at en lege som er søvnekspert har peiling på søvn og hva som kan/ikke virker inn på søvnkvalitet... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 JEZZ, det var litt av poenget mitt... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/andreidretter/Brokkoli-og-hard-trening-ga-Vilde-19-NM-seier-466995_1.snd http://www.nettavisen.no/sport/etter-to-ar-med-trening-er-lone-%2819%29-verdensmester/8494256.html http://www.side2.no/trening/--jeg-er-bare-en-enkel-dame-som-elsker-trening/8494552.html Må si kvinnene i vårt land imponerer nå Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Tjaaaaa, egentlig kun hun siste. De to første er bare mestre i å være psykotiske... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 Mestre i å være psykotisk? Lenke til kommentar
xelp Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Se for eksempel på hun som spiser brokkoli og trener hardt. Hvorfor må hun absolutt ut grytidlig før frokost for å kjøre kardio? Hvorfor helle neppå seks eggehvitter til frokosten hver dag? Kun kylling, torsk og brokkoli ellers? Mulig alt det der er personlig preferanse, men hvis ikke så må det da finnes mye mer behagelige måter å nå macroene sine på.. I call bro-science. Endret 10. oktober 2014 av ergal 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 Hun siste der var fin! Gode poenger i artikkelen med at ting skal være gøy, ikke hysterisk. http://fitnessfuskis.wordpress.com/2014/09/23/for-den-store-dagen/ Lone Norås... vel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Har inntrykk av at det er sånn de fleste fitness-bertene og -gutta lever før konkurranse. Men jeg håper det er bare deler av det hun spiser, ellers så ender hun vel fort opp med mangler både her og der. Det jeg synes er litt fælt med fitness-bertene er at de forferdelige silikonpuppene 99% av dem har. Endret 10. oktober 2014 av darkness| Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) De siste 3 mnd før konkurranse sammen med fettprosent på under 10% for menn og 15ish på damer går vel i kategorien "se på meg" og er ikke sunt på noe vis. Det er egen konkurransnorm hvor man aksepterer det for en kort periode. Se på kosten ellers i året for å få normen. Endret 10. oktober 2014 av War Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 De er fullt klar over at det ikke er sunt. De er jo bare i sceneform i veldig korte perioder av gangen. Ingen klarer å leve slikt over tid. Stort sett går de rundt med lavnormal fettprosent. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 Se for eksempel på hun som spiser brokkoli og trener hardt. Hvorfor må hun absolutt ut grytidlig før frokost for å kjøre kardio? Hvorfor helle neppå seks eggehvitter til frokosten hver dag? Kun kylling, torsk og brokkoli ellers? Mulig alt det der er personlig preferanse, men hvis ikke så må det da finnes mye mer behagelige måter å nå macroene sine på.. I call bro-science. Samme oppfatning her, når de som er i toppen uansett spiser clen og ECA til frokost så er kardio liksom bare en vits. Ser forøvrig at de som Børge Fagerli har trent og veiledet ad kosthold både har bedre resultater og ser mye bedre ut. Samtidig ser de ikke ut som de pines selv om de har lav fettprosent. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2014 Tyngdepunktet til Lone har forflyttet seg litt lenger nordover siden sist jeg så henne. Flott fysikk, men det får da være grenser? 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 Kom over ein ny kanal på Youtube her ein dag, Alan Thrall. Etter å ha sett 4-5 om baseløft så synest eg han har veldig mykje godt stoff. Rett på sak og med gode demonstrasjonar av do this and don't do this. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 Fy situps Sterk core er bra Kan ikke spott-slanke Abs lages på kjøkkenet Liker fyren etter ett klipp Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 Han hadde iaf en av de beste "how to squat" jeg har sett. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja , liker at han tar for seg mobilitet også og ikke bare anbefaler å kjøpe høye sko. Er i teorien bare vektløftere med konkurranseøvelser som skulle måte ha det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja , liker at han tar for seg mobilitet også og ikke bare anbefaler å kjøpe høye sko. Er i teorien bare vektløftere med konkurranseøvelser som skulle måte ha det. Så du en annen video enn meg? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Jeg trener benkpress, og 6 apparatøvelser på treningsstudioet 3 dager i uka. Trener da rygg, biceps, triceps, bryst, mage, og bein. I tillegg til at jeg jogger på løpemaskin. Jeg tar proteinpulver etter hver trening, og har et helt ok kosthold, unntatt av godteri og fast food i helgene. Jeg skal prøve å få meg inn i militæret neste sommer, og jeg må opp veldig mye både i styrke og kondisjon for å bestå inntakskravene Jeg kjører også på med litt sit-ups og push ups hver morgen. Mange trener med manualer, knebøy osv...men det eneste av øvelser uten apparater, som jeg gjør er benkpress. Hva tenker dere om dette? Endret 11. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Huff... Endret 12. oktober 2014 av Doofen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå