Akse Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Klarer fint å kjøre 8-10 reps med decent teknikk i benk eg. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 #tar av meg hatten. Jeg klarer ikke, på alle 3-400 reppene i mnd. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Skulle øke i benk med manualer før helga og tok 2x0 reps, før jeg lunta bort for å øve mer. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har vært sjuk ei stund, så testa 1rm i baseøvelsene i går for å begynne på nytt....... Knebøy:110kg Markløft: 145kg Benkpress: 75kg (denne øvelsen er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli min...) Press: 50kg Roing: kom til 100kg men var så usikker på om det var strict at jeg faen. Det var mildt sagt demoraliserende tall men føkk it! Her må jobbes litt. Hva vil anbefales? Jeg tenker selv -20% på alt og 5x5 eller 3x3? Jeg er så sikker på dette at jeg er usikker. Innspill? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Du har jo en del erfaring, så kanskje 5/3/1? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Måtte jo lese litt om det.De fleste er positive, og da på en annen måte enn andre programmer. Må lese mer, det var veldig spennende. Thx Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har aldri klart å få noe fremgang på 5/3/1 selv, men ser jo at mange andre er fornøyd med det. Syns det blir veldig lav frekvens, men det er jo noe bedre på nyeste versjonen av boka. Liker konseptet med joker-sett og FSL. Men foretrekker mer styrkeløft-retta mengdeprogrammer når alt kommer til alt. Hvertfall der jeg selv har hatt best fremgang. Men krever jo at man har tid og arbeidskapasitet til det da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har hatt en ukes pause pga betennelse i skulder/nakkemuskulatur, så fått en ufrivillig deload. Fredag eller lørdag blir første økt. Tror jeg kjører forsiktig i starten for å ikke fucke opp skulderen mer. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har aldri klart å få noe fremgang på 5/3/1 selv, men ser jo at mange andre er fornøyd med det. Syns det blir veldig lav frekvens, men det er jo noe bedre på nyeste versjonen av boka. Liker konseptet med joker-sett og FSL. Men foretrekker mer styrkeløft-retta mengdeprogrammer når alt kommer til alt. Hvertfall der jeg selv har hatt best fremgang. Men krever jo at man har tid og arbeidskapasitet til det da. Ser den, men grunnstyrken er på en alltime low så tenker at jeg kan dra til med teknikk ad cleans, snatches osv og fokusere på ren styrke fremover til jeg føler det er på plass igjen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har litt vondt i håndleddet for tiden. Hvilken øvelse kan det mest sannsynligvis komme av? Kan ramse opp de jeg tar som kan være aktuelle: Press 3x5 Incline press 3x10 close grip bench 3x10 Bench 3x5 Dips 3xF Noen som vet hvilken øvelse jeg mest sannsynligvis må skjerpe teknikken min på? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 De(n) som gjør at du får mest vondt i håndleddet? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kjenner ikke mye til det mens jeg holder på. Kan jo være fra jobb også, vet ikke at det er treningen sin skyld. Tenkte bare jeg skulle høre om det var en spesiell øvelse som ofte fører med seg smerte i håndleddet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Noen som vet nøyaktig hvor langt det er rundt Store Lungegårdsvann? Tenker naturligvis på hvis man følger stien. Finner litt forskjellige tall (3,1-3,5 km) Endret 30. september 2014 av Quote Lenke til kommentar
xelp Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Noen som vet nøyaktig hvor langt det er rundt Store Lungegårdsvann? Tenker naturligvis på hvis man følger stien. Finner litt forskjellige tall (3,1-3,5 km) Aner ikke hvor det er, men last ned RunKeeper og gå deg en runde rundt der, da får du nøyaktig lengde. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Press 3x5 Incline press 3x10 close grip bench 3x10 Bench 3x5 Omtrent alt av pressøvelser gjør vondt etter hvert i håndleddene om man ikke passer på å holde hendene i samme retning som armene. http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2013/10/Bench-press-form-5.jpg Gjør som til høyre, ikke til venstre. Altså, pass på å "spenne" grepet, ikke la vekten trykke hendene ned. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Press 3x5 Incline press 3x10 close grip bench 3x10 Bench 3x5 Omtrent alt av pressøvelser gjør vondt etter hvert i håndleddene om man ikke passer på å holde hendene i samme retning som armene. http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2013/10/Bench-press-form-5.jpg Gjør som til høyre, ikke til venstre. Altså, pass på å "spenne" grepet, ikke la vekten trykke hendene ned. Ja det var noe sånt jeg så for meg var årsaken. Takker. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg blir så stiv i nakken etter at jeg er ferdig med stang-roing. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg blir så stiv i nakken etter at jeg er ferdig med stang-roing. Hva gjør jeg galt? Kva metode brukar du? Er hovudet i ein nøytral posisjon i forhold til ryggen? Ikkje vri det bak eller bøy det fram, hald det nøytralt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva vil anbefales? Jeg tenker selv -20% på alt og 5x5 eller 3x3? Jeg er så sikker på dette at jeg er usikker. Innspill? Hva med Madcow Intermediate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå