Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, er bare at jeg ikke orker å leve med et sånt fastlåst kosthold.

 

Min matplan er: X kaloriar og Y protein, så får resten bli som det blir. Om kaloriane og protein kjem frå kylling, fisk, pizza, sjokolade, proteinpulver osv. betyr lite så lenge eg når målet.

 

Jo betre kontroll ein har på inntaket, jo lettare er det å nå målet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe lege, men med streptokokker i halsen hadde jeg tatt det svært rolig på trening. Immunforsvaret skal få lov til å jobbe, da stresser man ikke kroppen unødig ved å kjøre hardt på trening, tenker jeg da.

 

Takk for svar. Min mor sier det ikke skal være noe i veien med trening, mens har en venn som fraråder meg det. Finnes det virkelig ikke noe fasitsvar? Hvis det skal være så ille burde det jo stå noe sted tenker jeg.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke noe lege, men med streptokokker i halsen hadde jeg tatt det svært rolig på trening. Immunforsvaret skal få lov til å jobbe, da stresser man ikke kroppen unødig ved å kjøre hardt på trening, tenker jeg da.

Takk for svar. Min mor sier det ikke skal være noe i veien med trening, mens har en venn som fraråder meg det. Finnes det virkelig ikke noe fasitsvar? Hvis det skal være så ille burde det jo stå noe sted tenker jeg.

Legen har sikkert fasiten :)

Lenke til kommentar

Prøvde hantelpress i dag som et alternativ til vanlig benkpress. Kom til å tenke på at denne øvelsen må jo være bedre med tanke på stabiliseringsmuskulatur og oppfølging på hver arm. Vanligvis trener jeg med 60-70kg i benken, mens nå måtte jeg nøye meg med 2*24kg for at det ikke skulle drepe teknikken.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Jeg gjør det vertfall slik om dagen

 

Benkpress med stopp oppfølgt av skråbenk med hantler Første syklus dagen. To dager senere er det benkpress med tung belastning middels flatbenk og 3 dager senere benkpress med tung belastning decline press med hantler.

 

Jeg har hatt en grei progresjon på dette i vertfall, kjører benk 3 dager i uken for øyeblikket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...