Akse Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kan være passelig høyrøstet selv når jeg trener. Får feelingen av det når jeg løfter tungt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kan være passelig høyrøstet selv når jeg trener. Får feelingen av det når jeg løfter tungt. Jasså, driver du og amper deg selv opp? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kan være passelig høyrøstet selv når jeg trener. Får feelingen av det når jeg løfter tungt. Jasså, driver du og amper deg selv opp? Det spørs. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Hissigpropper som burde holde seg langt unna dop^^ Tenker jeg når jeg hører de^^ Med brøling så mister man spennet, prøv å makse bøy og pust ut i bunn^^ Endret 24. september 2014 av War Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Spørsmål: Jobber for første gang turnus og derfor en del nattevakter. Noen som har erfaring med å kombinere treningen med slik turnus, mtp å få tilstrekkelig med søvn? Jeg er veldig snart good to go for fullt etter et lengre avbrekk enn planlagt pga overtråkk. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvordan ser en typisk turnus uke ut? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det burde bli helt likt som vanlig, ville ha trent før jobb, så jobbe så sove Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noen som har erfaring med å kombinere treningen med slik turnus, mtp å få tilstrekkelig med søvn? Treing før sein, natt og etter dagvakt. er faktisk godt med ei skikkelig økt før natt, jeg syns natta går lettere hvis jeg trener først. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Turnusen ser litt varierende ut, med litt dag, kveld og natt. Litt periodevis, så skal være mulig å få litt struktur. Det høres bra ut, takk for tips, det blir nok fort trening etter dagvakt og før kvelds- og nattevakt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Joda, er bare at jeg ikke orker å leve med et sånt fastlåst kosthold. Min matplan er: X kaloriar og Y protein, så får resten bli som det blir. Om kaloriane og protein kjem frå kylling, fisk, pizza, sjokolade, proteinpulver osv. betyr lite så lenge eg når målet. Jo betre kontroll ein har på inntaket, jo lettare er det å nå målet. Endret 25. september 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg er ikke noe lege, men med streptokokker i halsen hadde jeg tatt det svært rolig på trening. Immunforsvaret skal få lov til å jobbe, da stresser man ikke kroppen unødig ved å kjøre hardt på trening, tenker jeg da. Takk for svar. Min mor sier det ikke skal være noe i veien med trening, mens har en venn som fraråder meg det. Finnes det virkelig ikke noe fasitsvar? Hvis det skal være så ille burde det jo stå noe sted tenker jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ingenting i veien med trening på antibiotika. Det er *grunnen* til du går på antibiotika som avgjør. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg er ikke noe lege, men med streptokokker i halsen hadde jeg tatt det svært rolig på trening. Immunforsvaret skal få lov til å jobbe, da stresser man ikke kroppen unødig ved å kjøre hardt på trening, tenker jeg da. Takk for svar. Min mor sier det ikke skal være noe i veien med trening, mens har en venn som fraråder meg det. Finnes det virkelig ikke noe fasitsvar? Hvis det skal være så ille burde det jo stå noe sted tenker jeg. Legen har sikkert fasiten Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Prøvde hantelpress i dag som et alternativ til vanlig benkpress. Kom til å tenke på at denne øvelsen må jo være bedre med tanke på stabiliseringsmuskulatur og oppfølging på hver arm. Vanligvis trener jeg med 60-70kg i benken, mens nå måtte jeg nøye meg med 2*24kg for at det ikke skulle drepe teknikken. Hva mener dere? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det stemmer det, dessuten er det en god øvelse for volum da man ikke burde kjøre på i den reppfasen i benken. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hantelpress er i og for seg en god støtteøvelse. Men man burde ikke (slik jeg har inntrykk av at noen gjør) legge mer fokus på den enn selve baseøvelsen. Endret 29. september 2014 av Priim Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Har det noe for seg å kjøre både flat og skråbenk med hantelpress for volum etter vanlig benk, eller er det nok med en av dem? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg gjør det vertfall slik om dagen Benkpress med stopp oppfølgt av skråbenk med hantler Første syklus dagen. To dager senere er det benkpress med tung belastning middels flatbenk og 3 dager senere benkpress med tung belastning decline press med hantler. Jeg har hatt en grei progresjon på dette i vertfall, kjører benk 3 dager i uken for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Meh, du kan fint kjøre høyt volum med benkpress. Bare å moderere belastningen. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Men det blir fortsatt mer kg en manualer og det blir fortsatt ræva teknikk , men tar man sjansen, helt klart øvelsen er god. Skrå, flat osv, vil ta på øvre og nedre del av bryst ol. Ofte brukt før konkurranser for å pimpe hver millimeter av utseende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå