Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wheyet mitt smaker fitte, faen heller. Ikke er barene gode heller, har et hint av mint, og er ikke noe jeg liker å spise i store mengder med mindre det er After Eight. Ironcore kunne jeg spist til krampen tok meg men er ikke millionær så.

 

Hm.. Og det er en dårlig ting..?

*klappe på hodet* Så så gutten min, en dag.. blir du også kar ;D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ja det er drittgodt, blandet det før jeg fikk whey men helmelk er vel tykkere enn bestemors vaffelrøre, i tillegg mye fett (ikke at det skader men, bortsett fra blodårene).

Nei, det er ikke særlig tykt, og det er ingen holdepunkter i at litt mettet fett er skadelig for kroppen.

 

 

Ja okay kan teste ut det, kanskje smaken blir bedre. Skulle gjerne hatt samme konsistens som den fra Proteinfabrikken shake, med skummelt melk, men som jeg skrev forrige side elns fikk jeg ikke den konsistensen selv med skummet melk så rart.

 

 

Peanøttsmør fikser endel dårlig pulver også. Dog mint smak tror jeg bare var et feilvalg. :hmm:

 

Sjekket litt opp! Den baren jeg kjøpte finnes i chocolate og mint chocolate. Jeg bestilte såklart chocolate, men kan jeg ha fått feil, og heller fått den med mint siden min smaker mint?

Lenke til kommentar

 

Wheyet mitt smaker fitte, faen heller. Ikke er barene gode heller, har et hint av mint, og er ikke noe jeg liker å spise i store mengder med mindre det er After Eight. Ironcore kunne jeg spist til krampen tok meg men er ikke millionær så.

 

Hm.. Og det er en dårlig ting..?

*klappe på hodet* Så så gutten min, en dag.. blir du også kar ;D

 

Nei egentlig ikke, for fitte smaker faktisk bedre enn dette wheyet. Neste gang får det bli mer nøytral smak, for Cookies N'Cream (som er dritgodt i utgangspunktet) blir fort rar karamellsmak hos Star Nutrition som er godt i 2-3 store slurker.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Haha, mer som reker og gammel laks? :mrgreen:

 

Spørsmålet var egentlig til "Lami" da... ;)

 

Auch, vært uheldig med damene i det siste? :p

 

Haha, jeg skjønte det da, ble litt feil å quote innlegget ditt, da det egentlig var mer ment til Lami :p

 

lol neida, fruen smaker som blomster lukter om våren... ;)

 

Jeg tror ikke Lami har SETT en fitte enda :lol:

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring/peiling på trening kombinert med pensilin? Inne i min første uke av RYP og fikk beskjed av legen i dag at jeg har høy vekst av streptokokker i halsområdet. Fikk en 10 dagers pensilinkur som jeg skal gå på fremover, men fikk ikke noe beskjed om trening. Kanskje droppe intervallene og ta de rolige styrkeøktene som er i programmet de første to ukene? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Beklager å måtte avspore denne seriøse diskusjonen her, men jeg kom bare på tidenes mest latterlige opplevelse på treningen i går.

 

Var flere nye der som jeg ikke har sett før. To stk hvor den ene dreiv og gaulte til den andre "kom igjen, fem til, du klarer fem til!". Sukk. Nå er det blitt sånn her også, tenkte jeg.. Men det slo ikke de to andre guttungene (jada, de var sikkert over 25 begge to, men jeeez...). De drev og skyggebokset foran speilet og var så høy på seg selv at jeg ikke kunne annet enn å le, jeg ble så flau. Plutselig drar han ene opp tskjorten sin foran speilet og hopper rundt og digger magen sin, mens han gliser stort til meg. WTF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...