Akse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Drt er vel fare for at jeg hadde drukket mer hvis jeg hadde med flaske, men den glemmer jeg alltid. Forstår det selvfølgelig ved kardio. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk.Slike uttallelser merker jeg går meg litt under huden.. Det er som jeg som har vært tynn hele livet mitt kan bastant si at jeg hadde hatt null problem med og gå ned i vekt hvis jeg var overvektig. Har man levd på en viss måte gjennom livet, er det ikke bare bare og snu om. Jeg har vokst opp under dårlige mat-vaner og gikk gjerne på 2/3 dårlige (lite næring,osv) -måltid dagen, og da skulle legge om tok meg iaf ett år av livet mitt. Er vel bare jeg som er glad i mat da.. jeg bare fatter ikke at folk drikker olje for å ligge på bulk.. Må da være 1000 andre ting man kan få i seg som faktisk gir deg noe. Mat er mye mer enn næring for meg, og hvis jeg hadde spist ting jeg ikke likte for å enten gå ned eller opp i vekt så hadde livskvaliteten min blitt kraftig forringet. I det øyeblikket jeg går rundt og spiser bare salat for å deffe eller drikker olje for å bulke så har det vippet over mot usunt for meg. Jeg regner med at dette er som å banne i kirken her, men jeg prøver så langt det er mulig å ha et naturlig forhold til både kosthold og kropp. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk.Slike uttallelser merker jeg går meg litt under huden.. Det er som jeg som har vært tynn hele livet mitt kan bastant si at jeg hadde hatt null problem med og gå ned i vekt hvis jeg var overvektig. Har man levd på en viss måte gjennom livet, er det ikke bare bare og snu om. Jeg har vokst opp under dårlige mat-vaner og gikk gjerne på 2/3 dårlige (lite næring,osv) -måltid dagen, og da skulle legge om tok meg iaf ett år av livet mitt. men jeg prøver så langt det er mulig å ha et naturlig forhold til både kosthold og kropp. Og det er en veldig fornuftig holdning å ha! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Det går mest vatn ved tunge øvingar og kardio, ja. Markløft, spinning etc, men drikk jamt heile tida uansett. Endret 20. september 2014 av Zeph Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Beste øvelsene for å trene skrå magemuskler? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Disse to øvelsene er dem som tar best hos meg: https://www.youtube.com/watch?v=ctVBvu40Sks https://www.youtube.com/watch?v=-LvoiZEWDKc Kanskje ikke verdens beste videoer, men du forstår i alle fall hvilke øvelser jeg snakker om. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er det noen som i det hele tatt drikker shake under trening? Hvis dere drikker før og etter trening, hva drikker dere under trening? Med dere ekstra flaske med vann? Drikker vann under trening, og tar meg 2 glass med melk etter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Lars P: Hvis man blir sånn som han fyren på nederste videoen, så skal jeg begynne å henge og ta cable crunches som en helt fremover. Haha. Jeg har problemer med venstre skulder, så må nok stå over den der. Jeg har tatt leg raises i det siste, men leste nettopp at det ble for statisk og bla bla bla. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Tråkket noe innmari over på jobb lørdag. Vondt å gå. Synes dette skjer relativt ofte, som regel på joggetur. Noen tips til forebygging? Veldig vondt, får ikke trent og bikkja sitter med tenna i tapeten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Lars P: Hvis man blir sånn som han fyren på nederste videoen, så skal jeg begynne å henge og ta cable crunches som en helt fremover. Haha. Jeg har problemer med venstre skulder, så må nok stå over den der. Jeg har tatt leg raises i det siste, men leste nettopp at det ble for statisk og bla bla bla. Det enkleste er uansett å inkorporere en eller annen form for vridning i de mageøvelsene du liker best. Det kan f.eks være å gjøre sykkelsitups i stedet for ordinære situps eller sideversjonen av planken. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvem liker egentlig mageøvelser? Tok armhevinger til planke med enarmsroing med hantler, og skrå leg raise i dag. Det er det lengste jeg kan strekke meg Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Når dagen din bare har sugd fra man sto opp til man gikk på trening, så presterer man bedre enn på lenge! #denfølelsen? Blir like overraska hver gang det skjer. Så for de som har en crap dag og bruker det som "argument" for og ikke trene, gjør deg selv en tjeneste, kom deg ut! 4 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg tok 180kg i mark i dag, 3kg fra pers som jeg satt for rundt et halvt år siden. På vei opp igjen etter lengre tid med maks på rundt 165. Skal presse på og knuse 200+ før jul 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Proteinfabrikken sine shaker inneholder skummet melk, så kjøper jeg det for å ha i min shaker - det er jo helt annerledes konsistens??? Den fra PF har mye tykkere væske enn det jeg får av min skummete melk med whey. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har jeg bestilt Adidas Power Perfect II Gleder meg til å få dem 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvordan var det med antibiotika og trening igjen? Det har vært diskutert før her? Eller var på feitnessbloggen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tråkket noe innmari over på jobb lørdag. Vondt å gå. Synes dette skjer relativt ofte, som regel på joggetur. Noen tips til forebygging? Veldig vondt, får ikke trent og bikkja sitter med tenna i tapeten. Balanseøvelser. (Balansebrett, balansepute osv.) Det finnes en god del fine øvelser det går an å google seg frem til. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvordan var det med antibiotika og trening igjen? Det har vært diskutert før her? Eller var på feitnessbloggen? Selve antibiotikaen har ingen/liten innvirkning på treningen, Men almenntilstanden burde vurderes for hvor hardt/om man burde trene. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som har merket å få vondt i ribbeina av dips? Liksom midt i brystet der det ikke er noen muskel har det begynt å trykke skikkelig når jeg kjører dips. Aldri merket noe der før... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vet ikke hva du snakker om, har ingen steder på kroppen hvor det ikke er muskler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå