Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk.

Slike uttallelser merker jeg går meg litt under huden.. Det er som jeg som har vært tynn hele livet mitt kan bastant si at jeg hadde hatt null problem med og gå ned i vekt hvis jeg var overvektig. Har man levd på en viss måte gjennom livet, er det ikke bare bare og snu om. Jeg har vokst opp under dårlige mat-vaner og gikk gjerne på 2/3 dårlige (lite næring,osv) -måltid dagen, og da skulle legge om tok meg iaf ett år av livet mitt.

Er vel bare jeg som er glad i mat da.. jeg bare fatter ikke at folk drikker olje for å ligge på bulk.. Må da være 1000 andre ting man kan få i seg som faktisk gir deg noe. Mat er mye mer enn næring for meg, og hvis jeg hadde spist ting jeg ikke likte for å enten gå ned eller opp i vekt så hadde livskvaliteten min blitt kraftig forringet. I det øyeblikket jeg går rundt og spiser bare salat for å deffe eller drikker olje for å bulke så har det vippet over mot usunt for meg. Jeg regner med at dette er som å banne i kirken her, men jeg prøver så langt det er mulig å ha et naturlig forhold til både kosthold og kropp.

Lenke til kommentar

Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk.

Slike uttallelser merker jeg går meg litt under huden.. Det er som jeg som har vært tynn hele livet mitt kan bastant si at jeg hadde hatt null problem med og gå ned i vekt hvis jeg var overvektig. Har man levd på en viss måte gjennom livet, er det ikke bare bare og snu om. Jeg har vokst opp under dårlige mat-vaner og gikk gjerne på 2/3 dårlige (lite næring,osv) -måltid dagen, og da skulle legge om tok meg iaf ett år av livet mitt.
men jeg prøver så langt det er mulig å ha et naturlig forhold til både kosthold og kropp.

Og det er en veldig fornuftig holdning å ha!

Lenke til kommentar

Lars P: Hvis man blir sånn som han fyren på nederste videoen, så skal jeg begynne å henge og ta cable crunches som en helt fremover. Haha. Jeg har problemer med venstre skulder, så må nok stå over den der. Jeg har tatt leg raises i det siste, men leste nettopp at det ble for statisk og bla bla bla.

Lenke til kommentar

Lars P: Hvis man blir sånn som han fyren på nederste videoen, så skal jeg begynne å henge og ta cable crunches som en helt fremover. Haha. Jeg har problemer med venstre skulder, så må nok stå over den der. Jeg har tatt leg raises i det siste, men leste nettopp at det ble for statisk og bla bla bla.

Det enkleste er uansett å inkorporere en eller annen form for vridning i de mageøvelsene du liker best. Det kan f.eks være å gjøre sykkelsitups i stedet for ordinære situps eller sideversjonen av planken.

Lenke til kommentar

Når dagen din bare har sugd fra man sto opp til man gikk på trening, så presterer man bedre enn på lenge! #denfølelsen? Blir like overraska hver gang det skjer. Så for de som har en crap dag og bruker det som "argument" for og ikke trene, gjør deg selv en tjeneste, kom deg ut!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tråkket noe innmari over på jobb lørdag. Vondt å gå. Synes dette skjer relativt ofte, som regel på joggetur. Noen tips til forebygging? Veldig vondt, får ikke trent og bikkja sitter med tenna i tapeten.

Balanseøvelser. (Balansebrett, balansepute osv.) Det finnes en god del fine øvelser det går an å google seg frem til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...