Corey Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tror jeg må bytte gym fortløpende, kan overleve med masse singletkledde 14-16 år gamle gutter som bare henger rundt der for å prate om moped-trimm og jenter til enhver tid men sist gang prøvde en av de å sitte seg på stanga mens jeg tok benkpress (så seg ikke for, gikk baklengs.) vet ikke hvor lenge jeg gidder å trene på en ungdomsklubb altså. Bli med her da: http://bjorns-gym.no/vi-har-tatt-et-bjorneloft-og-flytter-til-nye-lokaler/ Skal LETT begynne der når dørene åpner! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er det noen som i det hele tatt drikker shake under trening? Hvis dere drikker før og etter trening, hva drikker dere under trening? Med dere ekstra flaske med vann? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Drikker lite under trening, men drikker en liter vann rett før og så mye jeg vil ha etterpå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Drikker så lite som mulig før jeg er ferdig med pull-ups. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tnx for tips men har egentlig ikke noe ønske om å bli stor og tung:@ Jeg bruker ikke ryggproblemer som en unnskyldning, jeg er diagnosert med skoliose og har en del plager. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Drikker av og til vann fra springen når jeg har pauser mellom sett. Ellers er det måltid før og etter trening. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har med en liter vann under trening. Hender jeg fyller på og drikker to flasker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Måltid 30-60 minutt før trening, 1-2 liter vatn under trening og eit nytt måltid etter trening. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 1-2 liter vann under trening? wtf. 2 Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er det farlig å drikke en halv desiliter olje hver dag ca? For å nå kcal-behovet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Øh... du vil ha i deg kalorier og tenker å drikke olje? Det vil mest sannsynlig få deg til å løpe på do.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Det er da helt vanlig, darkness. Kan ta 1-2 spiseskjeer etter hvert måltid, Zyzz. Gitt at du allerede får i deg næringsstoffene du trenger. Evt. funker nøtter bra om man sliter med å få i seg olje, da nøtter også er veldig kaloririke. Endret 20. september 2014 av Matsemann 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det er stalltipd, selv 1 ss ved 3 måltider er 300kcal lett uten at det tar plass. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk. Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Takk for svar people:D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) 1-2 liter vann under trening? wtf. Tørst. Eg prøvde meg på noko oljegreier for ei tid tilbake, men fant ut at det var mykje anna som var langt betre å trykke i seg enn det der. Endret 20. september 2014 av Zeph Lenke til kommentar
vestlending1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk. Bulker uten gainer og har ca 3 måltider om dagen haha Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alt mulig rart folk driver med ass.. jeg hadde hatt null problem med å ligge på bulk. Slike uttallelser merker jeg går meg litt under huden.. Det er som jeg som har vært tynn hele livet mitt kan bastant si at jeg hadde hatt null problem med og gå ned i vekt hvis jeg var overvektig. Har man levd på en viss måte gjennom livet, er det ikke bare bare og snu om. Jeg har vokst opp under dårlige mat-vaner og gikk gjerne på 2/3 dårlige (lite næring,osv) -måltid dagen, og da skulle legge om tok meg iaf ett år av livet mitt. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg tar heller en dl fløte i shaken min. 600kcal uten at det smaker vondt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 1-2 liter vann under trening? wtf. Drikker fint det jeg også. Fra jeg kommer inn til jeg går fra studiet. Har en 0.7-0.8 flaske som jeg fint tømmer minst to ganger. Kardiotrening gjør at man blir tørst, styrketrening gjør at man blir tørst. De som trener uten vann i det hele tatt skjønner jeg ikke. Føler jeg jobber mye bedre med litt vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå