Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du sammenligne med noen, eller er dette kun for deg selv? Hvis det er det siste betyr det ikke mye bare du måler samme plass hver gang :)

Men på midje er det vel mellom ribbeina og "hoftebeina" som er malen, på lårene er jeg litt usikker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja hovedsaklig, i tillegg til diverse slagstoffer. Å jeg er ikke særlig fan av smaken på plomma heller, ikke at det har så mye og si.

7784876[/snapback]

Slagstoffer?

Lenke til kommentar

Prøver å få en kamerat av meg til å begynne å trene.

Har sagt at han kan fint starte med et fullkroppsprogram to ganger i uken.

Noen forslag til øvelser? (Ikke benkpress,knebøy eller markløft da han ikke har det innlært ennå, og trenger å bygge seg opp først)

Jeg kan så klart lære han teknikk i benkpress, knebøy og markløft, men føler det er nødvendig med en periode på en 1-2 måneder ihvertfall for å styrke kroppen.

Har også tipset han om treningsdagbok, kosthold, med mer.

Evt. bør jeg faktisk få han til å kjøre på med basisøvelsenene fra første stund?

PS: Han er utrolig svak, og har knapt trent i det hele tatt igjennom en 17 års periode, utenom gymen på skolen. Derfor føler jeg oppbygning er ekstremt viktig.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Knebøy og benkpress er jo ikke farlige øvelser så lenge vekta og rep antallet ligger på et sunt nivå. Markløft og militærpress er øvelser man kan vente med.  Chins/nedtrekk er jo også en øvelse som hører med i alle programmer.

7790033[/snapback]

Knebøy og benkpress er da vel så "farlige" øvelser som markløft og militærpress, om man ikke har teknikken inne.

Lenke til kommentar

Da jeg tok knebøy i dag gikk høyre benet automatisk til høyre og benet føltes litt rart ut.

Og da jeg skulle ta benpress gikk høyre benet mitt også til høyre og det var umulig å ta benpress skikkelig. Var til og med umulig å få tilbake benet til riktig stilling.

Strak acilisen litt for 2-3 uker siden ta jeg tok utfall, men det har gått over nå vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.

Hva kan ha skjedd med benet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...