Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Splitt på styrkedelen, mark, benk, bøy og ro for eks samme måte som i SS

http://www.kalibergym.no/bygg-grunnstyrke-med-riptoes-starting-strength/

Resten er roing, nedtrekk, bryst, skuldre, biceps, triceps ,mage og lår som enten kan taes i helkropp sammen A eller B fra styrkedelen ( 3 ganger uka) eller deles opp i A + 3-4 og B+ 3-4 øvelser.

Skal man dele opp så kan man for eks kjøre benkpress og roing og knebøy , så ta benk med manualer , roing med manualer og lår med manualer (for eks utfall)

så neste gang ta resten .

Det spørs hvor often man vil trene. Jeg kjører ABA så neste uke BAB og da passer det med helkropps eller dele opp "volumøvelsene"

Når deload kommer så kutter man ut "volumøvelsene" og kjører 10% deload på ABA og bare fortsetter den som i et styrkeprogram.

Hvor lenge kutter du ut støtteøvelser? 1 uke?

Lenke til kommentar

Jeg sliter virkelig med fettfordelingen på kroppen. Jeg har sikkert ikke et gram med fett på armene og beina. Har veldig markerte kragebein og ribbein oppe. Men det er fremdeles 1-2 kg på magen jeg ikke blir kvitt. Det sies jo at man ikke kan punktslanke, men dette går meg på nervene.

Jobb heller litt med selvbildet og tren for å bli sterkere og i bedre form! Du høres jo mer enn tynn nok ut.
Lenke til kommentar

Jeg sliter virkelig med fettfordelingen på kroppen. Jeg har sikkert ikke et gram med fett på armene og beina. Har veldig markerte kragebein og ribbein oppe. Men det er fremdeles 1-2 kg på magen jeg ikke blir kvitt. Det sies jo at man ikke kan punktslanke, men dette går meg på nervene.

Jobb heller litt med selvbildet og tren for å bli sterkere og i bedre form! Du høres jo mer enn tynn nok ut.

Det gjør jeg jo. Trener for å bli sterkere og i bedre form. Og ja, jeg er mer enn tynn nok ellers. Men det er en smule irriterende med det som er igjen på magen. Selvbildet er generelt bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjør jeg jo. Trener for å bli sterkere og i bedre form. Og ja, jeg er mer enn tynn nok ellers. Men det er en smule irriterende med det som er igjen på magen. Selvbildet er generelt bra.
Yohimbine HCL........
Lenke til kommentar

"Maximize sex drive" :D

Eg tar utgangspunkt i dagens aktivitet og trekk frå 1000 kcal på inntaket.

Ein stillesitjande dag har kanskje 2300 kcal forbruk.

Ein dag med trening og spinning blir 3000.

Dagar med mykje aktivitet kan bli 4000+.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...