War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Tappa litt i går, ett tall under koagulering av blod under nedre normal og en av leverens oppgaver fikk en under nedre normal. (konjugert bilirubin minus total bilirubin = indirekte bilirubin av innhentet konjugert bilirubin) Slipper gå igjennom lege som bare sier alt ok, bedre å lese selv så man faktisk får se. Testen viser iallefall at det som er galt er loklat. Bevis på dopfri :rofl: Får sende det til 3t hvor jeg ble kastet ut fra pga for tunge vekter. Endret 3. september 2014 av War 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Synes armbåndet er utrolig kjekt! ' Link til armband? http://m.prisguide.no/produkt/fitbit-flex-197034 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Bevis på dopfri :rofl: Får sende det til 3t hvor jeg ble kastet ut fra pga for tunge vekter. Seriøst? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hha ja , ingen krise da kona slutta i protest. Trente bare der for å trene sammen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er jo bare helt latterlig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Haha, det er jo helt konge da War! Sku ønske jeg var så sterk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Vet også om en som ble kastet ut helt uten videre, for han var visst for stor til å være 16-17. Er jo nesten sånn man ikke kan få resultater uten å bli beskylt for doping.. Vurderer å kjøpe pulsklokke som ikke er alt for dyr(rundt 1000 kr kanskje). Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal du trene på x puls som i typisk kardio? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jepp Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Som diskutert tidligere. Øl rett etter trening med kun en shake imellom, hvor galt er det egt? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Som diskutert tidligere. Øl rett etter trening med kun en shake imellom, hvor galt er det egt? Går helt fint, om noe så får du jo en liten påfyll på glykogenlagrene. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Prøv øl før trening, så blir det en kreativ økt. Bare ikke klapp damene på baken for kanskje er det 150kg sinnamannen i manualrommet som er typen, så kommern å kiler deg under armene midt i 1RM i benken. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hva med en halvliter vodka på tom mage? Hahah... 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Prøvd i Åre, gikk helt fint. Prøvde det samme med 13 glass hvitvin, spøy som en gris som spøy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det ble bare en liter øl, skulle vel summere seg til rundt 400kcal. Ja også alle de fine flotte bvitaminene Har selvmedisinert med mye øl i det siste og knuser personlige rekorder så det ryker etter. Bli alkoholiker? Cause and effect? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Øl har flere positive innvirkninger på kroppen, riktignok i moderate mengder Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Øl i moderate mengder er kanskje det beste som finnes! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Mer begeistret for Whiskey, men så lenge du ikke gir meg pisserweis (typ vanlig norsk tappeøl, hansa, Dahls og lignende) kan jeg i grunn si meg ganske enig :-) Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Øl har flere positive innvirkninger på kroppen, riktignok i moderate mengder Nja, muligens en enhet daglig kan ha en positiv effekt for kolesterolverdiene, men denne er begrenset til den eldre populasjonen. (40>) Videre så er er etanolet i seg selv en sterk karsinogen og 1-3 enheter daglig øker risikoen for flere krefttyper. Mennesket er inkonsistens og jeg personlig liker å ta meg en øl, gjerne flere om jeg føler for det uten å prøve å rettferdiggjøre rundt et sunnhetsperspektiv. For det er det ikke og ikke bryr jeg meg heller. Et "sunt forhold" til sunnhet er å foretrekke og det innebærer å spise/drikke det man har lyst til fra tid til tid, blant annet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Muligens er ett mer en godt nok svar til at eg kan drikke øl med god samvitighet :-) Nå begrenser det seg gjerne til en enhet eller to i løpet av uken, gjerne litt mer i helgene dersom det skulle være anledning for slikt. Men når jeg er ute å reiser.. gud bevare meg vel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå