Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Tappa litt i går, ett tall under koagulering av blod under nedre normal og en av leverens oppgaver fikk en under nedre normal. (konjugert bilirubin minus total bilirubin = indirekte bilirubin av innhentet konjugert bilirubin)

Slipper gå igjennom lege som bare sier alt ok, bedre å lese selv så man faktisk får se.

Testen viser iallefall at det som er galt er loklat.

Bevis på dopfri :rofl: :rofl: :rofl:

Får sende det til 3t hvor jeg ble kastet ut fra pga for tunge vekter.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Vet også om en som ble kastet ut helt uten videre, for han var visst for stor til å være 16-17. Er jo nesten sånn man ikke kan få resultater uten å bli beskylt for doping..

Vurderer å kjøpe pulsklokke som ikke er alt for dyr(rundt 1000 kr kanskje). Er det noen som har noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Øl har flere positive innvirkninger på kroppen, riktignok i moderate mengder ;)

Nja, muligens en enhet daglig kan ha en positiv effekt for kolesterolverdiene, men denne er begrenset til den eldre populasjonen. (40>) Videre så er er etanolet i seg selv en sterk karsinogen og 1-3 enheter daglig øker risikoen for flere krefttyper. Mennesket er inkonsistens og jeg personlig liker å ta meg en øl, gjerne flere om jeg føler for det uten å prøve å rettferdiggjøre rundt et sunnhetsperspektiv. For det er det ikke og ikke bryr jeg meg heller. Et "sunt forhold" til sunnhet er å foretrekke og det innebærer å spise/drikke det man har lyst til fra tid til tid, blant annet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...