War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Det ble gravet frem av Fagerli en gang, 0% økning i normale nivåer, kun økning om de allerede var unormalt lave var det de kunne vise til. Husker ikke hvor han gravde det frem, men TN har hele tiden understreket dette. Jeg bruker det selv kun pga kramper om nettene Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg antar at han enten fant den ifra naturehttp://www.nature.com/ejcn/journal/v63/n1/full/1602899a.htmlEventuelt så har en også blitt piblisert i JISSN som undersøker rundt trente individer: http://www.jissn.com/content/1/2/12 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har du noen tips til trøtthet? Det går nesten ikke en dag uten at jeg må sove etter jobb. Spiser sunt, mye løk og paprika, tar tran og sover så mye jeg kan. Drikker masse vann. Føler jeg har dekket det meste... Gå til legen og få sjekket for d-vit, b-vit og jern. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja det gamle uttrykket blodprosenten^^ Blir du ekstra trøtt etter middag om den er karbohydratrik? Det gjør jeg, da er det bare til å legge seg. Jeg hadde passet godt på en karbredusert diett (ikke lavkarb :E) Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja det gamle uttrykket blodprosenten^^ Blir du ekstra trøtt etter middag om den er karbohydratrik? Det gjør jeg, da er det bare til å legge seg. Jeg hadde passet godt på en karbredusert diett (ikke lavkarb :E) Av nysgjerrighet hva definerer du som lav-karbo? Erfaringmessing så har jeg fått inntrykk av at VG og annet media har totalt voldtatt betydningen av begrepet karbohydrat-restriktert kost. Åff-topic War! Men jeg tok rådet ditt og endret fra i3 -->i5 SP3 forgårs, ble sendt igår så nå venter jeg i spenning her. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Knall, i3 er som darkness| med klær på, bra , men det kunne vært bedre Lavkarbo for en som trener hardt er minimum 100g karb pr dag, da vil man få insulinresponsfordelene av lavkarb sammen med nok karb for at det ikke går ut over styrketreningen. Merker det godt selv, protein og fett så er det rett ut med luftknebøy i stua, push ups og jogging kl 1700. En stor dose pasta og potet til middagen og vips senga neste, ring lege orker ikke stå opp. Med selektiv lav insulinfølsomhet i fettcellene og høyinsulinfølsomhet i musklene gir optimal næringspartisjonering som man oppnår med omega-3 fettsyrer og trening. Ellers har jeg lav insulinfølsomhet som gir store svingninger i energinivå etter karbmåltid. Jeg fungerer utmerket på "lavkarbdiett" (ca 100-120g) Og mesteparten av karbohydratene etter trening. Det motsatte er høy insulinfølsomhet som gir mer trykk i musklene og stabil energi. Da fungerer man dårlig mentalt og fysisk på lavkarbdiett, men drar nytte av et høyere karbohydratinntak. Siden det er ca 50/50 på høy og lav og det kan endre seg med trening så burde man alltid finne den livsstilen som passer best og ikke bare hive seg på en av de. Velger man "feil" da så blir det en unødvendig ekstra slitsom diett. Endret 26. august 2014 av War Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Noen som har noe fornuftig svar på hvorfor jeg får brekningsfornemelser når jeg trener ? Og nei, ikke under type de tyngste øvelsene, men bicepscurl... Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ser for meg blodet som går til kjøttet og mindre til hodet. Samme selv om du har spist før trening? / shake under trening? Kanskje du er stor nok #fitnok Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Noen som har noe fornuftig svar på hvorfor jeg får brekningsfornemelser når jeg trener ? Og nei, ikke under type de tyngste øvelsene, men bicepscurl... Er nok kroppen din som prøver å si ifra om at det er unødvendig å ta bicepscurl. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 War: men i alle dager. Skal være glad jeg faktisk har klær på meg, så ikke fruen din kommer og kiler deg mens du løfter vaskemaskiner over hodet. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg som håpet du hadde oversett det da du postet over her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Tenkte jeg skulle la deg få tro at du kom unna med det, før jeg tok et bakholdsangrep når du minst ante det. Jeg har forresten også veldig høy insulinfølsomhet. Kroppen min har blitt sånn etter at jeg fjernet 90% av alt raffinert sukker fra kosten og drastisk ned på karbs. Tidligere var jeg jevnt over slapp. Nå blir jeg skjelven/sprettball av sukker/karbs før jeg stuper rett i dørken etter 5 min. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Bulking er det fordel med høy. Kan jo bare sette litt insulin, men da er man plutselig boler Ingen er gift på internett Hva ellers skal man med E-penis Endret 26. august 2014 av War Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ser jeg ut som jeg bulker? Jeg er ikke gift noen steder, så jeg har mitt på det rene. Ikke har jeg penis heller. Nå er jeg litt usikker på hva jeg skulle frem til her. På tide å køye. . Lenke til kommentar
War Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 I morgen kan du komme innom å lese at det kun er i begynnelsen man klarer å øke styrken uten å bulke. Vil man ta flere hangups så vil man klare 2 ekstra pr kg man går ned , utover det vil man måtte ligge i kcal-overskudd for å øke masse og styrke. Ja det er haugevis her inne som sier de ble så sterk på deff, men det er flere faktorer som spiller inn som bedre teknikk, ikke så sterk som man burde ha vært med den kroppen man har og glykogenlagre osv. Eneste bakdelen med å trene rett i 2-3 år, vips så vil bare det steriotypiske gi fremgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Eg har gått opp i styrke under deff, men no har eg ikkje mange år effektiv trening bak meg og er ikkje spesielt sterk. Endret 26. august 2014 av Zeph Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Ja det gamle uttrykket blodprosenten^^ Blir du ekstra trøtt etter middag om den er karbohydratrik? Det gjør jeg, da er det bare til å legge seg. Jeg hadde passet godt på en karbredusert diett (ikke lavkarb :E) Ah yeah. Mye pasta. Har erfart det før at det ødelegger meg. Spesielt på jobb. Tok meg to zma før leggetid i går, vet ikke om det er for tidlig, men jeg sov som en unge. Hadde sikkert 7 forskjellige tydelige drømmer. Nå sitter jeg og spiser frokost, det har jeg ikke hatt lyst/energi til på noen mnd! Endret 27. august 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg deffer ikke heller altså. Når jeg skrev at jeg ikke bulker så mente jeg at jeg ikke bevisst prøver å bli større. Jeg har forøvrig økt på både knebøy, mark og utfall denne uken uten å kjøre på kalorioverskudd såvidt jeg vet. Nå må du huske på at jeg ikke løfter spes tungt i utgangspunktet og ikke forventer å bli mye større og veldig mye sterkere Jeg tar 45 i mark og 35 i knebøy. Nå har jeg forøvrig klart å ødelegge ene skulderen min. Aner ikke hva som egentlig er galt og hva jeg bør gjøre med den, men jeg mistenker at jeg burde la den hvile.. den er øm, musklene er kjempestive og jeg er hoven. Vet ikke hva det kommer av, om det er feil teknikk på en øvelse eller overtrening. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bare til å avbilde startposisjon i øvelsene det så ser man fort om det er helt på jordet. 90% av øvelsene har skulderposisjon som i benken, det er noe å tenke på^^ Selv den flinkeste utøveren , genetisk vinner og alt vil lett kunne bruke opp i 4 mnd på en teknikk i mark Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er mest usikker på om jeg trenger en form for behandling av skulderen. Veldig lite giret på å ha for lenge pause, da jeg føler halve programmet mitt blir borte hvis skulderen ikke skal involveres, men jeg må nok bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå