Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele meg er punktert, det svir i alle muskler i hele kroppen. Og det er særlig vondt når jeg går :(

 

Lurer på om jeg er vanvittig overtrent.

7763231[/snapback]

Om du er vanvittig overtrent så skal du jo merke det på at du går ned i antall kg som du greier å løfte. Jeg har vel hatt det sånn som du sier nå opptil flere ganger.

Lenke til kommentar
Hele meg er punktert, det svir i alle muskler i hele kroppen. Og det er særlig vondt når jeg går :(

 

Lurer på om jeg er vanvittig overtrent.

7763231[/snapback]

Om du er vanvittig overtrent så skal du jo merke det på at du går ned i antall kg som du greier å løfte. Jeg har vel hatt det sånn som du sier nå opptil flere ganger.

7763630[/snapback]

 

Det føles som om jeg ikke hadde greid stanga en gang :( . Jeg tar hvertfall en ukes pause tror jeg..

Lenke til kommentar
Det føles som om jeg ikke hadde greid stanga en gang :( . Jeg tar hvertfall en ukes pause tror jeg..

7764270[/snapback]

Kjenner til følelsen, har noe lignende nå jeg, vel, jeg er ikke så mørbanket... Er en stund siden jeg var det, men har vært skjelven på hendene siden i går. (utmattet)

Kickboksingtrening til utmattelse i dag gjorde ikke saken mye bedre for å si det slik. Jaja, to dagers hvile før jeg begynner på nye maksløft får vel gjøre susen. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye er vanlig å ta maks i knebøy hvis man tar 90kg 4 x 6 på trening?

 

Har alltid hatt lyst til å ta 1rm med knebøy men får aldri annledningen.

7770592[/snapback]

Vil tippe rundt 120-130kg, men avhenger mye av hva du har trent tidligere. Støttemusklatur og slikt.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle begynne å trene hele kroppen 2 ganger gjennom hele uka.

 

Går dette bra? Hvis jeg spiser mye, drikker mye vann, får i meg mye proteiner?

 

Feks:

 

Mandag;

Biceps

Bryst

 

og

 

Torsdag

Bicpes

Bryst

 

Går det bra? (Dette var jo bare biceps, bryst, men skal trene hele) Men mest biceps, bryst! ;)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle begynne å trene hele kroppen 2 ganger gjennom hele uka.

 

Går dette bra? Hvis jeg spiser mye, drikker mye vann, får i meg mye proteiner?

 

Feks:

 

Mandag;

Biceps

Bryst

 

og

 

Torsdag

Bicpes

Bryst

 

Går det bra? (Dette var jo bare biceps, bryst, men skal trene hele) Men mest biceps, bryst! ;)

7772633[/snapback]

 

Mandag: Biceps og rygg.

 

Torsdag: Bryst, triceps og skuldre.

 

Hvis du har tid, så kan du ha en egen dag for skuldre og bein. Du kommer til å se teit ut hvis du bruker så mye tid på biceps og bryst, men lite eller ingen tid på rygg og skuldre.

Lenke til kommentar
1. Ikke tren mest biceps og bryst det er DUMT. Alle muskler er LIKE viktige.

 

Hvorfor bare trene 2 dager? Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg satt opp en splitt over 3 dager.

7772951[/snapback]

jeg forklarte ikke nok ikke bra nok. Mandag, Torsdag var bare eksempler, akkurat som med bryst, og biceps.

 

Jeg kan godt trene 6 ganger i uka. Men spørsmålet mitt er, kan jeg trene hele kroppen 2 ganger i uka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...