Matsemann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 snip Førsteinntrykket mitt er at det ofte er unødvendig med egne dager for overkropp og bein med så mange øvelser på de samme musklene. Kunne fint kuttet noen øvelser og så kjørt hele opplegget på én dag. Da kan du også kutte ned til 3 styrkeøkter i uka, og fortsatt få trent hver muskel oftere (3 istedet for 2 ganger i uka). 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 EDIT: Vær så snill å sitér denne posten, da jeg ikke følger selve tråden. Ville lagt til mer rygg og trent skuldre før triceps og biceps For eks. Benkpress Stangroing Skulderpress Form for hangups Cable Crossover Iso-lateral High Row Triceps Biceps 1 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har fått litt ekstra fett på kroppen som jeg ønsker å kvitte meg med. Begynner derfor nå på en liten diett. Holder på med styrkeløfting, og er redd for en 3-4 månder uten nye rekorder og at løftene stangerer/går ned. Er det mulig å øke styrken mens en ligger i kaloriunderskudd? Vet at muskelmassen kan være hard å ta vare på, men gjelder dette for styrken også? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det er mulig å oppleve at du klarer å løfte mer selv om du går ned i vekt. Men at du får noe markabel fremgang tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Takk for svar, men nå ser det ut til at alt går rett til helvete. Klarte å knekke et ribbein på treningen isted. Bare når jeg snakker og puster er det skikkelig vondt, så nå blir vel det en pause. Noen som har erfaring med denne skaden? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 snip Førsteinntrykket mitt er at det ofte er unødvendig med egne dager for overkropp og bein med så mange øvelser på de samme musklene. Kunne fint kuttet noen øvelser og så kjørt hele opplegget på én dag. Da kan du også kutte ned til 3 styrkeøkter i uka, og fortsatt få trent hver muskel oftere (3 istedet for 2 ganger i uka). Okei, hvilke øvelser foreslår du jeg skal kutte ut? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 EDIT: Vær så snill å sitér denne posten, da jeg ikke følger selve tråden. Ville lagt til mer rygg og trent skuldre før triceps og biceps For eks. Benkpress Stangroing Skulderpress Form for hangups Cable Crossover Iso-lateral High Row Triceps Biceps Jeg hadde faktisk vurdert å ta med stangroing. Takk for tipset Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Takk for svar, men nå ser det ut til at alt går rett til helvete. Klarte å knekke et ribbein på treningen isted. Bare når jeg snakker og puster er det skikkelig vondt, så nå blir vel det en pause. Noen som har erfaring med denne skaden?Knakk eller brista du det?For om du knakk det så hadde du ikke posta på et forum selv en liten stund etter at du knakk det Det er venting, skaden immobiliserer deg ganske mye. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg har erfaring etter jeg datt ned en 15m stige og landet på en rad med stoler. Kjempevondt å holde noe på den siden som knakk, enda vondere å holde på den siden som ikke knakk da core fungerer sånn med momentene. Like lenge vondt i de stedene som kun bristet. Dvs 3 mnd. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Takk for svar, men nå ser det ut til at alt går rett til helvete. Klarte å knekke et ribbein på treningen isted. Bare når jeg snakker og puster er det skikkelig vondt, så nå blir vel det en pause. Noen som har erfaring med denne skaden?Knakk eller brista du det?For om du knakk det så hadde du ikke posta på et forum selv en liten stund etter at du knakk det Det er venting, skaden immobiliserer deg ganske mye. Brist da sikkert, men samme det Er vondt i hvertfall, og kan ikke trene Skal prøve litt maskiner i morgen, men har mine tvil. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 CF tillater ikke sånne skader. Eneste unnskyldning for ikke å trene er dødsattest. På seg selv. Eventuelt at kjerringa har sagt man skal holde seg hjemme... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har prøvd en CF økt, og jeg forstår godt at folk skader seg. Du har ingenting å gjøre på CF hvis du ikke har god teknikk i baseøvelsene og vektløfting. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det største problemet er vel at øktene er for ville fra dag 1. Nybegynnerkuts og man skal ta 90 hangups ved å hoppe fra en pute. De negative klarer man jo uansett og resultatet er 1-2 uker på sykehus pga rabdomyolyse. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Om man ikke får rabdomyolyse er det mulig at man hadde blitt bedre på pullups av og ta 90 negative? Høres ut som en utfordring! Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Bare negative i for eks 8x2 3 ganger i uka i 3 mnd i seg selv vil la en gå fra 0 til 13 reps alene. Det er nesten farlig å trene negative pga overtrening uten å merke det. Skulle hatt motoriserte vekter som løftet og lot oss kun trene negative reps, så hadde man spart en time på gymmet, men blitt like stor Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Tror jeg har en innebygget antirabdomyolyse-funksjon som gjør at mellom åttende og tolvte negative rep bare tenker "fuck this shit" før jeg hopper på neste øvelse/drar hjem. Hater forøvrig alle former for hangups, klarer rundt 7-8 strikt chins om jeg er fersk i kroppen og går til failure høres dog interessant ut å skvise ut noen sett med negative som avsluttende øvelse ett par dager i uka. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Tren de du klarer, så tar du negative på resten evt med strikk. Vips så blir det færre og færre negative. Nå skal det sies at skuldrene skal være ned og bak så man faktisk bruker latsen, men da går man som regel ned i rep i begynnelsen, men det er eneste måten å bli sterk i øvelsen på når teknikken sitter og man har trent opp den måten. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Har begynt å fokusere på chins nå selv, kjører 2,5kg økning i beltet og 5x3 serier. Lenke til kommentar
Populært innlegg Corey Skrevet 12. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2014 Hadde en, mildt sagt, interessant episode i garderoben på gymmen igår. Så interessant at jeg føler den må deles: Skulle til å ta litt badstu etter trening. Hører bankelyder innenfra badstuen, og siden jeg har tatt 2 fyrer som pøker der inne fra før går jeg inn meget forsiktig. Når jeg åpner døra så treffer en ekstrem varme meg i trynet, helt absurd varmt i forhold til hva det pleier å være der inne. Og der tar denne karakteren burpees and what not. Jeg utbryter "Å HELVETE så varmt!" Han: "Jah! Jeg prøver å få av meg alle kladdemerkene fra den homofile PTen der oppe!!" Jeg: "Hæ? En homofil PT?" Jeg har trent der i 4 år, og senteret har 2 PTer... Begge 2 er LEKRE damer. Han: "Ja, han kladder alltid på meg!" Tenker ikke særlig mer over det, før han begynner å preike igjen: "Så hva er greia di?" Jeg: "Tjaaa, akkurat nå har jeg vært på deff, også ska...." Han: "Deff? Som muslingene holder på med?" Jeg: "Muslingene?" Han: "Ja, du vet.. Ramadan å sånne greier" Jeg: "Åååå, hehe neida, bare skrelle av litt fett". Plutselig løper han ut av badstuen, hvorpå jeg tenker "endelig". Tar maks 20 sekund før han stikker inn hodet og sier: "HEY! Vil du ha en sprut????" Meget usikker på hva han mener med dette med tanke på hans homofobe vesen spør jeg: "Dette må du utdype!" Han: "En sprut med kaldt vann?!?!?!?" Jeg: "Hehe, nei takk!" Han setter seg ned i badstuen, jeg går ut for å dusje. Med hele trynet fullt av såpe hører jeg "HEY, kan jeg få en sprut???" Om det noengang var en tid for å bli voldtatt i dusjen så var det vel nå, så med liten tanke på mine øynes sikkerhet gløtter jeg opp å ser fyren stå der med hendene foldet som om di venter på "en sprut". "Hva mener du nå??" "Litt av shampoen din... Kunne jeg fått en sprut av den?" "Eh, jada seff". Han får en liten dæsj, jeg tørker meg, kler på meg og ler meg halvt ihjel over hva jeg nettopp har opplevd. Herrefred for en karakter. Hva i all verden går han på? 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå