Madridista1212 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fikk du deg en matchende veske? Skjønte den kom Jeg bruker også treningshansker! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) I'm back Artig å se det er mange av de samme som fortsatt poster her. Trent "regelmessig av og på" de siste to årene. Nok til å opprettholde ok styrke, men ikke vært veldig flink med kostholdet. Målet nå er egentlig å få strammet opp bakside lår og mage, løsnet fremside lår og hoftebøyere slik at jeg får mindre svai i ryggen. Å programmere hele dagene er ikke helt bra Klarer for øyeblikket vel ~70kg bøy med ass-to-grass greit, 20kg hver arm arnoldpress, noe mer i benk, 8 pull ups. Så greit utgangspunkt for å bli litt mer seriøs igjen. Å henge i underforumet her funker bra som motivator. Endret 8. august 2014 av Matsemann 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Fikk du deg en matchende veske? Skjønte den kom Jeg bruker også treningshansker! http://bodywork.blogg.no/1332270115_treningshansker_reall.html 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg SKAÐI Skrevet 9. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2014 Var på Clas ohlson og kjøpte meg trenings hansker, fikk et helt sykt bra grep på stanga Bra kjæresten din ble fornøyd 13 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en litt større, tynn gummimatte til å ha under powercagen? Mest for å få et litt grovere underlag. Skulle også hatt noen tykkere matter for å ta markløft på. Tips? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=flQZcosp2-k 5 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Fikk du deg en matchende veske? Har ei stang hjemme som er så jævlig glatt når det blir tungt Men det blir vel feil uansett hva jeg skriver nå Endret 9. august 2014 av leifeinar Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 kalk? flytende kalk? klisterspray? magnesium? Finnes mange andre løsninger enn hansker for å få bukt på tunge, glatte stenger. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Kalk er vel best? Vender man mye er ikke akkurat klister så produktivt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=flQZcosp2-k Nok et herlig menneske med Downs. Det var også nok inspirasjon til at morgendagens økt skal bli veldig bra Lenke til kommentar
xelp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 kalk? flytende kalk? klisterspray? magnesium? Finnes mange andre løsninger enn hansker for å få bukt på tunge, glatte stenger. Jaja, han kan jo bruke kalk, klisterspray osv. Men hvorfor ikke bruke hansker om du liker det best? La nå for faen karen bruke hansker om han liker det! 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hva med å bytte ut stanga så er man kvitt problemet for all fremtid. Kommer til å koste mindre en hanskene totalt over tid. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Nok snakk om hansker jeg vil snakke om sko tenker å invistere i noen vektløfter sko. og lurer på hva jeg bør gå for. er helt grønn på det så noen anbefalinger hadde virkelig blitt satt pris på. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kjøp fra en produsent som faktisk lager vektløftingssko, ikke crossfitsko, og velg de som passer best. Adidas og Nike lager begge bra sko. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Kjøpte Adidas fra Magshop. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Nok snakk om hansker jeg vil snakke om sko tenker å invistere i noen vektløfter sko. og lurer på hva jeg bør gå for. er helt grønn på det så noen anbefalinger hadde virkelig blitt satt pris på. Fordi du driver med vektløfting (konkurranseøvelsene) eller pga mobilitet? Endret 10. august 2014 av War Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Spiller det egentlig noen rolle? Det hjelper på begge deler, og man får en mer stabil bøy. Man bmr selvfølgelig jobbe med mobilitet sko eller ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Spiller jo en liten rolle når vektløftere må utføre øvelsene på den måten for å kunne gjøre dem og samtidig akseptere at det er uoptimale stillinger for kne og annet. Da blir det som å koste under teppet å gjøre det pga man er litt lite mobil og ellers hadde planer om å trene styrkeløft-teknikk hvor det ikke hadde vært nødvendig og risikoen for skader er noe mindre. Mener egentlig at det er noe man kjøper med et bevisst valg og ikke pga man tror det er vanlige sko å ha på et senter helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Regner nå med at de fleste kjøper den typen sko for bøy og eller vektløfting. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Jeg har nå trent på det lokale treningstudioet i et år. Startet bra fra august til januar, men ble veldig lite trening i perioden februar - mai pga. russetiden. Mistet veldig mye det jeg hadde jobbet meg opp det første halvåret. Har nå omsider i sommerferien startet opp igjen. Jeg har satt opp dette treningsprogrammet. 5 dager i uka. Mandag og Torsdag: Bein Knebøy (kun mandag) Markløft (kun torsdag) Utfall med vekter Seated leg curl Leg extension Seated calf raise Tirsdag og Fredag: Overkropp Benkpress Cable Crossover Biceps Triceps Skulderpress Iso-lateral High Row Disse fire dagene tar jeg også en "planke-intervall" øvelse (3 planker på over 1 minutt, 30 sekunders pause. Alle øvelser (bortsett fra planke selvsagt) har jeg 3 serier med 8 repetisjoner. Onsdag: Cardio (på tredemølle) 2 min gange. 8 min jogging. 26 min intervall løping (Fire intervaller med pause i mellom) Eksempel: - 4 intervaller med pause på level 13 - 4 intervaller med pause på level 14 - 4 intervaller med pause på level 15 - 1 intervall med pause på level 16 4 min rolig gange Totalt: 40 min. Har gjort dette nå i 3 uker. Føler selv det går greit. Er det noen som har andre forslag? Jeg setter pris på alle innspill. EDIT: Vær så snill å sitér denne posten, da jeg ikke følger selve tråden. Endret 10. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå