_Pioneer_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Noen som spiser tunfisk her? Inneholder mye proteiner men ingen carbs. Prøver å holde protein inntaket høyt og kalorier minimalt, eller er det noen bra kalorier jeg bør få i meg? Har vanligvis laks eller noe slikt til middag med brokkoli, cottage cheese etc. Prøver å ligge på 220-250g protein hver dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 220-250g? Wow. Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 220-250g? Wow. Hvorfor? Kom fram til det via forskjellige protein kalkulatorer og slikt, er det unødvendig med så mye proteiner? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 For 98% av befolkningen, ja. Hvor mye veier du? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 http://www.menshealth.com/fitness/50-fittest-athletes?cid=socFit_20140805_29129306 Rich Froning er rangert som nummer 4 selv om han målbart er verdens fitteste. Ronaldo hadde knelt om han skulle holdt følge Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 For 98% av befolkningen, ja. Hvor mye veier du? 82 kg. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 For 98% av befolkningen, ja. Hvor mye veier du? 82 kg. Har hørt at 2 g pr. kg. er mer enn nok, så da holder det nok med 160-170 gram. Men om du spiser så mye proteiner fordi du liker å spise på den måten, så tar du (slik jeg har forstått det) ikke skade av det. Bare pass på å også få i deg 1 gram fett pr. kg., det er viktig for forskjellige hormonproduksjoner i kroppen. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 På bulk er 1.7g isolater^2g pr kg annen protein bedre en mer pga reseptorer som blir kortvarig imune. Pøse på lønner seg ikke, sparer penger også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Noen som spiser tunfisk her? Inneholder mye proteiner men ingen carbs. Prøver å holde protein inntaket høyt og kalorier minimalt, eller er det noen bra kalorier jeg bør få i meg? Har vanligvis laks eller noe slikt til middag med brokkoli, cottage cheese etc. Prøver å ligge på 220-250g protein hver dag. Skal du opp i vekt eller ned i vekt? 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Noen som spiser tunfisk her? Inneholder mye proteiner men ingen carbs. Prøver å holde protein inntaket høyt og kalorier minimalt, eller er det noen bra kalorier jeg bør få i meg? Har vanligvis laks eller noe slikt til middag med brokkoli, cottage cheese etc. Prøver å ligge på 220-250g protein hver dag. Skal du opp i vekt eller ned i vekt? Vil opp i vekt men ned i fettprosent Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Funker proteinpulver bra, til å gjenoppbygge og gjøre musklene sterkere etter at man har trent? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ja, men ikke før du også har kalorioverskudd. Noen som spiser tunfisk her? Inneholder mye proteiner men ingen carbs. Prøver å holde protein inntaket høyt og kalorier minimalt, eller er det noen bra kalorier jeg bør få i meg? Har vanligvis laks eller noe slikt til middag med brokkoli, cottage cheese etc. Prøver å ligge på 220-250g protein hver dag. Skal du opp i vekt eller ned i vekt? Vil opp i vekt men ned i fettprosent Haha, kanskje første 6 mnd. Men etter det må man nesten velge en av de pr periode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Funker proteinpulver bra, til å gjenoppbygge og gjøre musklene sterkere etter at man har trent? Proteinpulver fungerer på same måte som protein frå mat fungerer. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det er mat så enig. Det er for eks melk hvor man tar ut vann,fett og sukker hvor vi erstatter vannet før vi drikker det. Like mye mat som for eks tomatsuppe hvor vi gjør det samme. Kjøpte 30kg gainer og 12kg protein, sannelig er det ikke tomt igjen zzz 1 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Prøver å øke knebøy og mark som nevnt tidligere i tråden. Vurderer å prøve litt variasjoner av løftene. Er det noen av disse som anbefales? Knebøy: Vanlig Knebøy med stopp Knebøy på boks og opp Sumo knebøy Frontbøy Markløft: Conventional Sumo Markløft Block pull Stiff deadlift Snatch grip deadlift Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Mener du da box-bøy eller bøy til box? Vær klar over at en av de er en helt annen øvelse hvor mam går mye lenger bak og leggbena er rette/vertikalt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Prøver å øke knebøy og mark som nevnt tidligere i tråden. Vurderer å prøve litt variasjoner av løftene. Er det noen av disse som anbefales? Knebøy: Vanlig Knebøy med stopp Knebøy på boks og opp Sumo knebøy Frontbøy Markløft: Conventional Sumo Markløft Block pull Stiff deadlift Snatch grip deadlift Hvor mye løfter du i mark og bøy, og hvor lenge har du trent? Du vil nesten garantert få mer ut av å endre programmering og frekvens enn du vil få ut av å gjøre mange forskjellige øvelser. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 http://buzzit.no/7-treningsovelser-du-er-nodt-til-slutte-med Noen som kjenner seg igjen i alle 7? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Situps, konvensjonelle... Vi gjør situps på en annen måte, overflekser ikke men allikevel aktiveres AAABBBBBZZZZZ på rett vis. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Fortsatt stikk motsatt av hva core skal gjøre. Den skal være jærn og forhindre det som skjer i en sit-up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå