Madridista1212 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Fortsatt ganske vondt i lår etter knebøyen. Burde jeg droppe knebøy i dag? Eller burde jeg trene med lavere vekter? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Regner med at det bare er stølhet? Varm godt opp, og det vil bli bedre. Start rolig og se hvordan det går. Det skal ikke være noe umulighet å trene tungt med litt stølhet i beina 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Kjapt spørsmål, hvor lenge vil en slik startpakke vare? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Par måneder, vil jo selvfølgelig ikke gå tom for ting samtidig heller. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Mer protein det er fra annen mat, lenger vil den bøtta vare. Man kan jo skuffe 150g av bøtta så blir den tom asap. Kjekt å ha en stor bøtte uansett, det er ikke alltid man klarer å spise 6-7 kyllingfilleer pr dag^^ Karbofuel er kjekk å ha i 50-70g oppi proteinshaken etter trening på bulk. Flytende karb fyller opp glykogenlagrene raskt. 1 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Noen som kan hjelpe meg litt med ernæringen?Tok en pause fra treningen i sommer, levde mest på fyll og rølpemat og har da gått ned rundt 4kg, veide 74 før sommeren Trener nå 3-4 ganger i uken, og trykker i meg en shake etter trening samt en til kvelds.Trenings frie dager tar jeg også en til kvelds, målet er selvsagt å bli sterkere samt masse bare ikke feit Her er shaken jeg tar... Er det noe andre tilskudd som kan hjelpe meg på veg opp? eller er det bare å trykke i seg mest mulig proteinrik mat utover flere måltider om dagene?Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tenk mat, ikke tilskudd. Du nå spise nok til at du går litt opp i vekt over tid. 1kg i måneden f.eks. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Enig her asa , kjøp kyllingfille og kok/stek opp 3-4-5-6-7-8 kg og del det opp i poser og sleng i fryseren. Uansett hva du skal lage så er det bare til å hente en pose fra fryseren (ferdig delt opp) og vips sunn mat på få minutter. Pleier å kutte løk og paprika også og ha i poser i frysrern. 2-3-4 poser ut av skapet oppi panna/kjejen og litt currypaste /ris/pasta/potet og vips middag uten å kutte å styre. En kg opp i mnd ca så vil man bygge litt indre, men dette tar man igjen på sikt da man kan bygge i den perioden andre da må deffe. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg får virkelig ikke knebøyen min til å stige. Noen som har tips til hvordan jeg kan øke den? Trener bøy 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvis knebøyen ikke går opp (og du spiser og sover nok), tren mer knebøy. Begynn med tre dager i uka, eller fire. prøvd low-bar? Dette er omtrent den siste tingen du trenger å tenke på. Samme hva slags teknikk du bruker, hvis knebøyen ikke går opp over tid, er det først og fremst programmeringen som er problemet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Stig du i resten av programmet? Kvar er knebøy i programmet? Først, midt på, sist? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvis knebøyen ikke går opp (og du spiser og sover nok), tren mer knebøy. Begynn med tre dager i uka, eller fire. Dette er omtrent den siste tingen du trenger å tenke på. Samme hva slags teknikk du bruker, hvis knebøyen ikke går opp over tid, er det først og fremst programmeringen som er problemet. Enig i at det hjelper å sove, spise og ta knebøy oftere. Når det er sagt, om problemet er at man "detter litt framover" med overkroppen og derfor sliter med å gjøre alle reppene kan det hjelpe og hoppe over til lowbars. Er enda mer relevant om man er mye sterkere i mark enn bøy pga. man får brukt mere hamstrings. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) At bruk av hamstrings øker signifikant, og på en måte som hjelper en, ved bytte av knebøystil er en myte. I tillegg så vil det være kontraproduktivt å prøve å øke hamstringsinvolvering dersom overkroppen detter frampå og man begynner å utføre en good morning for å komme seg opp på slutten. Gjør man det så er man allerede for baksidedominant, og bør bruke tid på å involvere quads mer, som antageligvis er det svakere leddet i den situasjonen. Endret 3. august 2014 av boffeeen 1 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Stig du i resten av programmet? Kvar er knebøy i programmet? Først, midt på, sist? Knebøy er først. Bein programmet består av knebøy, lårpress, sittende og stående tåhev, leg extansions og leg curl. Tar i tillegg stiff leg deadlift på rygg dagen. Stiger ekstremt fort i mark, og nokså fort i benk også. Men sliter veldig med å få knebøyen til å stige. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Every day is leg day. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Så lenge det ikke er idealet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Omg, frekkaser! Så lenge det ikke er idealet Hva skal det bety? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Regner med dere mener jeg har lårene til en barbiedukke også da. Jeg har naturlig spinkle armer og bein, så mine barbiedukkelegger er ganske godt trent i forhold til hvordan de var før jeg begynte å trene i mars. Sist jeg hadde sånne legger var jeg 16 år og spilte fotball 5 dager i uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå