Primer4 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Så lenge du ikke er støl eller får vondt lenger og teknikken er grei er det vel bare å kjøre på. Er det noe updates for deg i forhold til styrke? Etter ett år i hæren med bortimot kun styrketrening av overkroppen og elendig kosthold (tildels egen skyld ) var styrken i overkropp lik ved dimisjon som ved innrykk, vekta var 10kg lettere og bøy og mark lå på respektivt 110/150ish kg Akkurat rukket å kjøre igjennom en lett runde 5/3/1 etter dimm og blir å starte med Smolov jr på benken og noe 3*5ish med ukentlig øking på bøy/mark, er fornøyd med 150/115/190 før året er omme (men satser på 160/120/200) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ned 15kg i bøy etter 3 uker ferie... -__- Btw, får bittelitt knevondt under bøy, spesielt varianter som ettbeinsbøy. Kun på ene siden og det er liksom oppå kneskålen omtrent i beinet. Kjenner kunn til det akuratt ved bøyen, ikke etterpå eller andre ting. Bare litt tilvenning som skal til? Jeg får også vondt i kneet ved bøy, og bare knebøy. Etter fjerde sett i oppvarmingen går det bort, men det kommer tilbake ved neste økt. Jeg har hatt det siden tidenes morgen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Vondt i ene kneet etter bøy i dag. Mistenker at det kom som følge av knevandring. Var litt ufokusert. Menmen, nå er det fri til mandag. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Håper dere iallefall går til parallell, ved å stoppe før vil det bare bli værre med tiden da forside og bakside lår blir sjevt trent som igjen vil dra kneskåla opp ene siden og den andre siden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg føler jeg får mer vondt ved å gå rett under parallell enn ATG. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja det er pga man stopper opp i banen. Man går så langt ned som teknikken er fin i. Kan evt bruke kloss til å sette rævi på om man vil gå like typt hver gang / ikke under x dybde pga teknikk. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Altså virkelig.... Noen andre her som er med på Norwegian Athletic Forum på face? Kom over den her ista og skjønner ikke helt ærlig hvordan dette på noen som helst måte skulle være mulig på 7 måneder! Øyesyn ser det ut som han har gainet minst 10cm på armene iløpet av 7 måneder. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Jeg var medlem, men meldte meg ut da det er vannvittig lavt kunnskapsnivå der. Bildene er tatt under veldig forskjellige forhold. Det er ikke enorme forskjeller der. Har man noob gains får man gjort en del på 7mnd. Edit. Det er helt sikkert folk der med peiling. Men veldig mange av rådene og tipsene som blir gitt er helt på viddene. Og jeg vil ikke støtte sånne grupper. Endret 1. august 2014 av Akse 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tatt på trening i går. 97kg@193. Bulking på gang. 3 Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hvor mye veier et stekt egg, noen som vet? Og proteininnholdet pr egg, det er 8g? Endret 1. august 2014 av Schaadenfreude Lenke til kommentar
xelp Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Hvor mye veier et stekt egg, noen som vet? Det kommer helt an på størrelsen på egget. Vanlige store frokostegg veier i gjennomsnitt 63 gram. Av dette er 19 g (30 %) plomme, 36 g (60 %) hvite og 8 g (10 %) skall. Endret 1. august 2014 av ergal Lenke til kommentar
xelp Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Altså virkelig.... Noen andre her som er med på Norwegian Athletic Forum på face? Kom over den her ista og skjønner ikke helt ærlig hvordan dette på noen som helst måte skulle være mulig på 7 måneder! Øyesyn ser det ut som han har gainet minst 10cm på armene iløpet av 7 måneder. Bilder kan lyve, det er det ingen tvil om. Veldig mange av før/etter-bildene man ser rundt overalt er faktisk tatt på samme dag, bare sånn for å sette det litt i perspektiv. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Altså virkelig.... Noen andre her som er med på Norwegian Athletic Forum på face? Kom over den her ista og skjønner ikke helt ærlig hvordan dette på noen som helst måte skulle være mulig på 7 måneder! Øyesyn ser det ut som han har gainet minst 10cm på armene iløpet av 7 måneder. Bilder kan lyve, det er det ingen tvil om. Veldig mange av før/etter-bildene man ser rundt overalt er faktisk tatt på samme dag, bare sånn for å sette det litt i perspektiv. Det veit jeg, har sett videon med furious pete hvor han gjør det. Men slik som det der er litt på kanten. Må si meg enig i det med kunnskapsnivået, altså må ærlig si jeg sitter mest der for moroskyld og leser hvor uvitende noe personer er. Edit: ett spørsmål, om maintenance min er ca 3000-3200kcal. Og jeg spiser 2275kcal, hvorav: 25% fett 45% karbs 30% protein Hvor mye kan jeg regne med i uken ca på vektnedgang med 6 økter i uken. Endret 1. august 2014 av R3pulsive Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hvor mye veier et stekt egg, noen som vet? Og proteininnholdet pr egg, det er 8g? Mine M/L-egg er 55-60g og har 7-8g protein. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Var litt vanskelig å holde balansen på militærpress.. Følte jeg ble dratt bakover.. Kanskje løftet jeg for tungt.. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skaff bilde på siden og se øverst, går stanga da rett ned hvor? Bak deg? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Noen som har et godt 2-splitt eller helkropp-program. Er ikke helt sikker på hva jeg bør bruke. Har hatt et 4-splitt program en liten stund nå, hvor jeg kun har trent hver muskelgruppe en gang i uka. Føler det blir litt lite, så jeg ønsker å prøve noe litt annet. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skaff bilde på siden og se øverst, går stanga da rett ned hvor? Bak deg? Holder stangen litt fremfor hodet Lenke til kommentar
War Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Det er greit så lenge du bøyer hodet litt bak på veg opp. Hadde du hatt på 11.000kg skulle du ikke ha tippet fram eller bak på den måten. Regner med at du har skuldrene bak og ned, under løftet også. Noen som har et godt 2-splitt eller helkropp-program. Er ikke helt sikker på hva jeg bør bruke. Har hatt et 4-splitt program en liten stund nå, hvor jeg kun har trent hver muskelgruppe en gang i uka. Føler det blir litt lite, så jeg ønsker å prøve noe litt annet. Med mål i hva? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Burde jeg stå bredt eller smalt, enn på stanga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå